31. 1. 2012

Knižný súhrn: Január 2012

Okrem "čitateľského denníka", ktorý som si zaviedla, sa pokúsim tiež každý mesiac zhrnúť, ktoré knihy som prečítala, tie naj z nich, nejaké "štatistiky" a knihy, čo mi pribudli na poličku.


V januári som prečítala...

...osem kníh, z toho 5 v angličtine, 2 v slovenčine a 1 v češtine:

1. Sarah Blakeley-Cartwright: Red Riding Hood - v aj
2. Cassandra Clare: Clockwork Angel - v aj
3. Cassandra Clare: Clockwork Prince - v aj
4. Gayle Forman: Where She Went - v aj
5. Nikki Sixx: Heroinové deníky - v čj
6. Dorothy Hearstová: Vlčí sľub - v sj
7. Andrea Cremer: Bloodrose - v aj
8. Terry Pratchett: Farba mágie - v sj

Mohlo to byť lepšie, ale mohlo to byť aj horšie, všakáno.:] Niektoré knihy som doslova "zhltla", niektoré sa vcelku ťahali. Nuž, som úprimne zvedavá, ako na tom budem s ďalšími mesiacmi. Koľko kníh za mesiac prečítate vy?



Hodnotenia, poznámky & tie naj

Najlepšie pre mňa boli jednoznačne Clockwork Angel a Clockwork Prince od Cassandry Clare. Tú sériu som si úplne zamilovala a dokonca som si ju aj dodatočne kúpila. Môžem skutočne len odporúčať, mám totiž pocit, že sa mi tieto knihy páčili možno viac The mortal instruments a to je už čo povedať.

Ďalej bola skvelá Farba mágie, ale ktoré knihy od Terryho nie sú úžasné?

Bloodrose & Where she went vo mne zanechali veľmi rozporuplné pocity, neviem sa rozhodnúť, či sa mi páčili alebo nie.
Vlčí sľub bol fajn oddychovým čítaním, Heroinové deníky zas zaujímavým a na mňa dosť netypický výber, avšak odporúčania urobili svoje.

K Red Riding Hood poviem len toľkoto - film bol lepší.


Knihy, ktoré mi pribudli na poličku (nie e-booky, ani knihy z knižnice):

Soul Screamers som vyhrala v giveaway;
Defiance & Reckoning sú darčeky, vianočný i narodeninový, od Alie;
Heroinové deníky, Clockwork prince & Clockwork angel sú taktiež darčeky.:]
Všetky som si vybrala sama, takže som natešená. ~
Za neslávnu kvalitu fotiek sa ospravedlňujem.


...to je asi všetko. Ako ste si všimli, tento článok je takým jednoduchým (veľmi jednoduchým) mixom nejakých tých meme. Takto mi to vyhovuje, s tým nič nenarobíte.:D Hoci, možno sa to nabudúci mesiac pokúsim trochu ozvláštniť, teraz už skutočne nemám čas.
Neliss

5 komentárov:

  1. Já přečetla jen 2 Pratchetty. Shame on me! Příliš se věnuju W.mu, však ty víš.

    Nikki!♥

    sorry za primitivní a barbarský koment, ale víc ze mě teď nedostaneš. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasné.:D Čítaš jeho správy, nyuu.:D V akom jazyku tie Pratchettovky inak?:D Ja mám niektoré v češtine, niektoré v slovenčine, závisí od toho, čo majú v knižnici.:D Nevlastním ani jednu, shame on ME.:P:D

      Nikky. ♥ *nod*

      V pohode, ty si celý barbar...xD

      Odstrániť
    2. A to jak aktivně! :'D Všechny 4, co je mám doma, v HU. :'P

      Sikki Nixx. :'D

      Já vím. A jsem na to náhodou pyšná.:D

      Odstrániť
  2. Tak trochu závist, tolik knížek v angličtině a vlastně tolik knížek vůbec, já teď poslední dobou nemám čas ani na tu jednu, za měsíc přečtu sotva dvě, což je zoufalé, ale co se dá dělat, povinnosti nepočkají :D O Cassandře Clareové jsem už slyšela natolik pozitivního, že mě to asi donutí si něco od ní přečíst, a když se to líbilo tobě, je to pro mě záruka kvality :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, ja mám toho času trochu viac a zväčša si toľko kníh nekupujem, sťahujem ich (ale tichučko), január bol šťastný mesiac.:]
      Haha, keď myslíš...xD Neviem, aké knihy čítaš ty -> neviem, či sa ti to bude páčiť, ale určite skús.^^

      Odstrániť