1. 3. 2012

Knižný súhrn: Február 2012

Tento mesiac stručne a jasne, takmer bez formy.

-> Nekúpila som si žiadne knihy. Ako vážne. (Ani som nič nevyhrala, knihy pribudli iba na poličku "knižnica" a čosi tuším do čítačky.)

-> Prečítala som len dve knihy (hanba mi, ale času vážne nebolo veľa), tieto:

1. Stephen King: Lisey a její příběh - v čj
2. Albert Jack: Shaggy Dogs and Black Sheep - v aj

Shaggy dogs and Black Sheep bola zaujímavá kniha (idiomy, ich význam a pôvod), no a Lisey sa mi hrozne páčila, bolo to mimo môjho štýlu, avšak vážne dobré.

...uvidíme, ako na tom bude ďalší mesiac.
Neliss

4 komentáre:

  1. Ahh, Lisey^^ Dobře jsem poradila, či? :'P :DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To vieš že hej.<3 Risknem aj niečo iné, kľudne hororovejšie... Totiž, za tie záchvaty inšpirácie mi a zážitok mi to stojí!:D

      Odstrániť
  2. Moja knižná aktivita tento mesiac je mizerná :S. Väčšinou sa začítam do príbehov na blogoch a stránkach :D takže mobil beriem vlastne ako čítačku ^^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahh. A nečíta sa ti na ňom blbo?

      Odstrániť