15. 3. 2012

To jsem se zas někam zapletla, aneb 30 day book challenge

Tak jsem přemýšlela. A jo, přežila jsem to. Byla jsem pár dnů bez netu, navíc nemocná, tak jsem tak nějak popřemýšlela, co bych mohla přidávat. Jasně, sem tam povídka, občas recenze, jednou za čas postřehy o psaní, vyjímečně názor. Neustále deníčkový články.Takhle nějak to vedu, co?




No, a dneska jsem prolízala blogy. Musím si ten net užít, že. Prolezla jsem pár AK blogů, pár knižních blogů, jak na blogu.cz, tak na blogspotu... a neustále mě upoutávají různé meme atp. Dřív jsem to moc nemusela, ale jak jsem koukala na ten seznam knih, líbí se mi to. Už vím, co kam budu psát, až na pár bodů... :D navíc by to mohlo být celkem fajn vyplnění. Nehodlám jen hodit název knihy a nazdar, chci se rozepsat - takové "minirecenze". Třeba mě to donutí konečně vyhrabat čtenářskej deník a něco tam naškrábat, ať učitelka nemá šok, že jsem přestala číst (já určitě!). A závěr většiny těchto článků si asi zneužiju k deníčku. Takže, prospěšné po všech stránkách. :D
Tak, uvidíme, jak dlouho mě to bude bavit. Každopádně, nepočítám s tím, že to bude každej den, nejsem zas tak "spolehlivá" a ne vždycky mám možnost... Jo, a taky, jestli to vůbec bude bavit někoho z vás. Uvidíme... :D

Takžeee...
~ Day 01: Oblíbená kniha
~ Day 02: Neoblíbená kniha
Day 03: Kniha, která tě rozesměje
Day 04: Kniha, který tě rozbrečí
Day 05: Kniha, ve které bys chtěl/a žít
Day 06: Oblíbená YA kniha
Day 07: Kniha, ze které umíš recitovat/ citovat
Day 08: Kniha, která tě děsí
Day 09: Kniha, ze které ti je špatně
Day 10: Kniha, která změnila tvůj život
Day 11: Kniha od tvého oblíbeného autora
Day 12: Kniha, která nejvíce připomíná tvůj život
~ Day 13: Kniha, jejíž hlavní postava je ti nejvíce podobná
Day 14: Kniha, jejíž hlavní postavu by sis chtěl/a vzít
~ Day 15: První kniha, kterou si přečetl/a jako dítě
Day 16: Nejdelší kniha, jako jsi kdy četl/a
Day 17: Nejkratší kniha, kterou jsi kdy četl/a
Day 18: Kniha, kterou máš rád/a, ale jsi v rozpacích, když to musíš říct
Day 19: Kniha, která tě změnila
Day 20: Knihu, kterou jsi nejvíc krát četl/a
Day 21: Oblíbená obrázková kniha z dětství
Day 22: Kniha, kterou se chystáš číst
~ Day 23: Kniha, o které říkáš, že jsi ji četl/a, ale není to pravda
~ Day 24: Kniha, ve které je tvá oblíbená scéna
Day 25: Oblíbená kniha, kterou jsi četl/a ve škole
Day 26: Oblíbená non-fikce
~ Day 27: Oblíbená fikce
Day 28: Kniha, kterou jsi naposledy četl/a
~ Day 29: Kniha, kterou právě čteš
Day 30: Nejlepší kniha, kterou jsi letos přečetl/a

Mimochodem, čórla jsem to u Kacennnky.

5 komentárov:

  1. Jo, tohle jsem už taky viděla, a přemejšlela jsem o tom, ale, no, asi to nebude tak docela pro mě, takže na to kašlu... XD Jsem holt líná to vymejšlet...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Oh, tiež už nejaký čas na tieto meme narážam a vždy mám chuť to vyplňovať, ale realita, krutá realita...! Nechcelo by sa mi. Aj keď, možno keby som začala...
    Každopádne sa teším, čo za knižky si čítala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zní to dobře, jako dobrý nápad, ale nevím, jestli bych to dala do kupy :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Fakt je ten, že za život jsem přečetla víc než jen 30 knih, ale... vzpomenout si na všechny? :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tohle vypadá dobře, uvidím jestli se také nezapojím. :)

    OdpovedaťOdstrániť