1. 4. 2012

Knižný súhrn: Marec 2012

V marci som prečítala...

...päť kníh, z toho 2 v slovenčine, 2 v češtine a 1 v angličtine:

1. zostavil P. Haining: Lietajúci mágovia (Komicko-fantastické príbehy) - v sj
2. John Green: Looking for Alaska - v aj
3. Deborah Harknessová: Príbeh čarodejnice - v sj
4. Andrzej Sapkowski: Čas opovržení - čj
5. Andrzej Sapkowski: Křest ohněm - čj

Je to o čosi horšie než v januári, no podstatne lepšie než vo februári. Predsa len – dlhší mesiac, viac voľných dní, lepšia organizácia času. No, uvidíme, ako to bude v apríli. 


Hodnotenia, poznámky & tie naj

Tento mesiac sa nekonala žiadna absolútna a nekonečná láska, ako to bolo napríklad v januári v prípade TID. Ak by som si mala vybrať jednu najlepšie knihu, bola by to zrejme Looking for Alaska od Johna Greena. (Ospevujúci článok môžete nájsť tu.)

Absolútne som však zbožňovala aj Čas opovržení a Křest ohněm od úžasného spisovateľa menom Andrzej Sapkowski. Zaklínač je oveľa brutálnejší (a vulgárnejší), ako som zvyknutá, avšak vďaka tomu aj úžasne realistické fantasy dielo, ktoré si ma podmanilo. Naozaj odporúčam, ak ste ešte nečítali.

Z Príbehu čarodejnice som mala vcelku rozporuplné pocity. Knihe nemožno odoprieť, že sa príjemne čítala, no čakala som niečo úplne iné... Obzvlášť od zakázaného vzťahu upíra a čarodejnice. Matthew sa bohužiaľ ukázal byť všetko, iba nie sexy. Takže nasledovalo mierne rozčarovanie. Inak v pohode kniha, skôr oddychovka.

Čo sa týka zbierky poviedok Lietajúci mágovia, tá ma nejako extra nezaujala, poviedky mi popravde veľmi nesadli.


Knihy, ktoré mi pribudli na poličku (nie e-booky, ani knihy z knižnice):

Žiadne. Teda, okrem spomínaných e-bookov do čítačky alebo kníh z knižnice. (A že odtiaľ mám slušné úlovky.)

Už pomaly chytám slušné absťáky po nakupovaní kníh, apríl by teda mal byť rozhodne bohatší... (Útok na žilinské kníhkupectvá bude zrejme tento štvrtok.)

Neliss

7 komentárov:

  1. Uhh, přečetla jsi toho víc než já.. tady Al totiž zkopala jen povinnou četbu >__< Shame on me!
    Ale tento měsíc chci znovu začít NAPLNO číst :'D
    Hlavně toho Sapkowskiho.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Teraz prepáč, že idem písať úplne mimo článku, ale http://ockofilous.blog.cz/1204/navrat docela dôležité, prosím prečítať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Teda, nic z toho, cos tu popsala, neznám, ale asi po tom mrknu. Zní to zajímavě... :)
    Taky teď nemám žádný nový knížky... já chci do knihkupectvíí... :(( :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Minimálne Zaklínača skús omrknúť.xD Možno by sa ti páčil.^^
      Ja tieež. :D Už sa nemôžem dočkať zajtrajška...xD

      Odstrániť
  4. Páni, o ničem, co jsi tu zmiňovala, jsem zatím neslyšela a myslím, že je to celkem škoda. Až (konečně) dočtu Pratchettův Národ a Ďáblovy deníky, rozhodně bych po tom mohla kouknout. :)
    Taky jsem si dlouho nekoupila žádnou knížku, hanba mi! A přitom vůni knih tak miluju ^^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite skús.:))
      Ja už som to napravila kúpou nového vydania Hier o život.^^ Takže konečne spokojná.;) :D

      Odstrániť