2. 5. 2012

Knižný súhrn: Apríl 2012

V apríli som prečítala...

...päť kníh, z toho 2 v angličtine, 2 v češtine a 1 v slovenčine:

1. Andrzej Sapkowski: Věž vlaštovky (#4) - v čj
2. Andrzej Sapkowski: Paní jezera (#5) - v čj
3. Elizabeth Kostova: The Historian - v aj
4. Rae Hachton: Pretty in Black (#1) - v aj
5. Miroslava Varáčková: Prežila som svet - v sj

Očividne môj klasický počet, aspoň zatiaľ to tak vyzerá.:) Uvidíme, aké budú ďalšie mesiace.


Hodnotenia, poznámky & tie naj

Pokiaľ by som si mala vybrať najlepšiu knihu prečítanú v apríli, bola by to Prežila som svet od Miroslavy Varáčkovej. Čoskoro sa dočkáte aj recenzie, takže to zatiaľ nejdem veľmi rozoberať, avšak knihu vám môžem s čistým svedomím odporučiť.

Ako vidíte, dočítala som tiež sériu Zaklínač. Posledný diel sa mi zdal miestami až príliš prekombinovaný a komplikovaný a koniec ma práve neupokojil, no Sapkowski je tak či tak skvelý autor. Věž aj Paní mali dosť vysokú úroveň.

The Historian bola na pár vecí fajn, zatiaľ čo Pretty in Black bolo niečo zvláštne a šialené, ak mám pravdu povedať. Minirecenzie na tieto dve knihy môžete nájsť tu.


Knihy, ktoré mi pribudli na poličku (nie e-booky, ani knihy z knižnice):
Ticho je normálne kúpené, rovnako aj Hry o život. (Ktoré na fotke zďaleka nevyzerajú tak dokonalo ako naživo.) 

Anglická gramatika je oneskorená odmena za prvé miesto na anglickej olympiáde. Olivera mi dala jedna učiteľka, je to akási výučbová verzia aj s CD.



Knižné plány na máj

Rozhodla som sa do mojich knižných súhrnov pridať túto novú sekciu.:) Nejde o nič extra informatívne, skôr také obkecávanie, čiastočne wishlist.

Takže. V máji si určite chcem urobiť radosť nejakou hmotnou vlastnou knihou. V hľadáčiku mám Súboj lásky, Life As We Knew It (prípadne rovno celú trilógiu) alebo The Immortal Rules. Na všetky tri ma nalákali recenzie – od Sue, Luu a Stormy. Netuším, či sa k nim dostanem už v máji, vlastne netuším či sa k ním vôbec dostanem. Pokúsim sa.

Začítať by som sa určite chcela do Mena vetra, ktoré mám požičané z knižnice. Inak sa nechám prekvapiť a strhnúť momentálnou náladou.

Neliss

2 komentáre:

  1. jeej, Súboj lásky mám doma, v apríli som si kúpila..aj ja by som mohla už konečne spraviť tú chvastačku:DD
    a uaaau, tie Hry o život vyzerajú dokonalo i na fotke:D ja ich chcem domaa:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A vidím aj recenziu, tak som zvedaváá.:)A určite sprav.^^
      No, ale naživo sa ten oheň hýbe!:D A tie čierne okraje.<3 :D

      Odstrániť