18. 5. 2012

The Favorite One (1)

Meme (c) Sue - info
"...vezmete si knihu, ktorú práve čítate a - aj keď ju nebudete mať dočítanú - napíšete, ktorú postavu ste si zatiaľ obľúbili a prečo."

Kto? Kvothe z knihy Meno Vetra

Prečo? No, Kvothe je proste fajn. Viete, hrozne sa s ním stotožňujem, sme obaja rovnako inteligentní a- Robím si srandu, samozrejme. Každopádne mi je zatiaľ sympatický. A páči sa mi, že autor neurobil chybu alá noo tak tu máme niekoho dvanásťročného, bude sa správať ako batoľa...* Práve naopak, čiže príjemná zmena za ktorú som vďačná, thumbs up vydarenému hlavnému hrdinovi. Hádam nebudem nútená svoj názor prehodnotiť.:)
Čo si však zatiaľ netrúfnem povedať je, či Kvotheho (?) niekto netromfne počas ďalších kapitol. Jednak nie som v knihe veľmi ďaleko, jednak som ešte iných nemala možnosť bližšie spoznať.

*= aby som to uviedla na pravú mieru, dospelý Kvothe rozpráva svoj príbeh a momentálne, v časti, ktorú čítam, má okolo dvanásť rokov

5 komentárov:

  1. Kvothe :D Zajímavé jméno. Zní sympaticky...
    Jinak, bude recenze, až to dočteš? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A ďalšia, ktorá mi tú knihu predhadzuje na oči :D Asi sa po nej budem predsa len musieť obzrieť a samozrejme, že tiež očakávam recenziu. No, to bude asi všetko k téme :D

    Uff, ako vidíš, našla som dostatok energie konečne ti odpísať a predpokladám, že odpisujem aj na to správne miesto :D A keďže si chcela, aby to bol nejaký pekný dlhý komentár, budeš sa musieť zmieriť s tým, že síce bude dlhý, ale veľkú časť z toho bude tvoriť tento nič nehovoriaci odsek, pretože si nemyslím, že v sebe uchovávam dostatok slov, ktoré by mohli hovoriť niečo zaujímavé :D Takto to jednoducho dopadne, keď sa človek celý deň iba učí a potom jedine, čo zvládne, je akurát tak čučať. Ale ja viem, že toto ťa nezaujíma, takže radšej prejdem k veci skôr, než sa ma tu niekto rozhodne prekliať :P

    Čo sa týka City of Bones, som rada, že si sa rozhodla na mňa neposlať nejaké pekelné plamene :D Ja vážne nemôžem za to, že moje očarenie z tejto knihy bolo väčšie predtým, než som ju prečítala. A hoci si nedokážem predstaviť, ako práve to, čo som ja Jaceovi vytkla, sa môže tebe páčiť, ale hádať sa nebudem, veď každý máme vlastný názor :D Ja naozaj stále počítam, že možno druhou knihou ma to chytí viac, v opačnom prípade by som si ju predsa nekupovala, ale zatiaľ zostávam touto sériou citovo nezasiahnutá :P S tou druhou sériou si to hádam ešte rozmyslím, momentálne mám na svojom zozname toľko kníh, že netuším, či ich stihnem prečítať do konca svojho života. A to hovorím iba o knihách, ktoré na mňa čakajú doma na mojich policiach. S tými ostatnými by mi na to nevystačili pri mojom tempe ani štyri životy :P

    A, hmm, čo sa týka iných vecí... Nič iné sme už nerozoberali, že? :D Tak týmto to asi ukončím :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Btw, milujem vašu novú stránku! Ona odoslala môj komentár hneď na prvý pokus! Jupííííí! To sa mi u blogspotu obvykle nestáva :D

      Odstrániť
    2. Obzri, dobré to je!:D A recenzia bude - prekvapivo - po dočítaní.:P:D Čo ešte asi chvíľu potrvá...:) Je to hrubá kniha.:D

      Michelle, tvoja schopnosť rozpisovať sa o veciach, ktoré vlastne nič nepovedia, je obdivuhodná!:D

      No, to je riziko toľko ospevovaných kníh, však...
      Samozrejme.:] Tak si prečítaj aspoň tú originálnu trilógiu, vieš CoB, CoA, CoG.:D A ak ťa to stále nezaujme, ehm...:D
      To mi hovor! Množstvo kníh v knižnici, množstvo v čítačke, nejaké na poličke a stále vychádzajú nové. Nestíham.:D

      Nie, nerozoberali.:D

      Yay for Bookland.xD

      Odstrániť