31. 5. 2012

Knižný súhrn: Máj 2012

V máji som prečítala...

...sedem kníh, z toho 4 v angličtine, 2 v slovenčine a 1 v češtine:

1. Terry Pratchett: Dámy a Pánové (#14) - čj
2. Becca Fitzpatricková: Ticho (#3) - sj
3. Kiersten White: Supernaturally (#2) - aj
4. Cassandra Clare: City of Lost Souls (#5) – aj
5. Charles Dickens: Oliver Twist (Oxford Bookworms, Stage 6) - aj
6. Patrick Rothfuss: Meno vetra (#1) - sj
7. Susan Beth Pfeffer: Life As We Knew It (#1) - aj



Hodnotenia, poznámky & tie naj

Najlepšie kniha za máj? Nuž, asi Meno vetra, ktoré odo mňa dostalo päť hviezdičiek. Nie je to však úplné jednoznačné. Vezmite si napríklad Dámy a Pánové – to bola tiež úžasná kniha, len úplne inak úžasná (nie, nerecenzovala som ju).

Čo sa týka môjho názoru na Ticho, Supernaturally a City of Lost Souls, nemá zmysel opakovať sa, stačí si prečítať minirecenzie a recenziu.

Výučbová verzia Olivera bola príjemná jednohubka, no a o Life As We Knew It ešte budete počuť, najprv by som však rada dočítala celú trilógiu.


Knihy, ktoré mi pribudli na poličku (nie e-booky, ani knihy z knižnice):

Žiadne. Akosi to nevyšlo, ale v júni si to plánujem vynahradiť.:)



Knižné plány na jún

Prísť by mi mala kniha The Immortal Rules, plus si chcem objednať (a okamžite prečítať!) The Golden Lily. Nuž a pohrávam sa s myšlienkou kúpiť si ešte niečo slovenské priamo v kníhkupectve, ak bude príležitosť. Uvidíme, nechám sa prekvapiť.

Určite chcem prečítať Inheritance, dočítať sériu The Last Survivors, Insurgent... Prípadne nejaké ďalšie pokračovania ako Crossed, A Million Suns. Ako vždy sa však nechám prekvapiť.:)

Neliss

17 komentárov:

  1. A ja som v máji prečítala... Aha, až jednu knihu a to aj tak iba ebook :D Golden Lily mám ja už objednané a vlastne aj zaplatené, takže len čakám, kedy odbije hodina H a kniha pricestuje... do Prahy :D

    Ja teda chápem, že nie všetci sú takí cvoci, že si objednajú aj tú príručku, ale mne sa to celkom páči, je tam aj zopár rozhovorov s Richelle, take to nebude až také nudné čítanie :) A čo sa týka Sukuby, je to nižšia úroveň než VA, ale je to kniha, ku ktorej si aspoň mám akú takú chuť prečítať pokračovanie, čo nemôžem povedať napríklad o takom Fallen :) S tými obálkami je to jednoducho tak, ja mám napríklad prvú a druhú časť TMI úplne rozdielnu a skoro ma porazilo, keď mi prišlo City of Ashes a ja som zistila, aká je to bichla oproti prvému dielu :D Ale z tej možnosti objednávať z BD sa zas tak neteš, veľmi rýchlo prídeš na to, že je to viac prekliatie než potešenie :D

    A, hmm, ešte som ti chcela poďakovať za koemntáre k wallom a avatarom. Som rada, že je tu aspoň niekto, kto má z mojej gleemánie radosť :D

    PS: Ako vidíš, škola skončila, čiže moje komentáre budú hádam prichádzať častejšie :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ohh!:D A ktorá kniha mala tú česť?:)

      Jasné.:) No, ja vlastne nemám ani VA *blush*, takže, ehm...
      Jasné.:)
      Fííha, tak to naštve. Ja som CoB a CoA objednávala kamarátke (darčeky) a našťastie sa mi nič také nestalo.
      Hahh.:D Skôr pre poštárku to bude prekliatie.:D

      Nie je za čo.^^"

      PS: Great.^^"

      Odstrániť
    2. Tak ty nemáš ani VA?? Tak to už teda všetko vysvetľuje, ehm :D A ktorá kniha? Hmm, Beautiful Disaster, ebook, keďže kniha knihová stojí na môj vkus trošku priveľa. Neviem, či to poznáš, ale neodporúčam :D

      To si myslíš teraz, ale keď zistí, že tých kníh je odrazu akosi veľa a peniaze sa akosi prirýchlo míňajú, sama pochopíš, že je to naozaj prekliatie :D

      Odstrániť
    3. Nooo... *kope si dieru* Ale Bloodlines budem mať kompletné!:3
      Poznám, čítala som už rôzne recenzie.:D A ani som sa ju nechystala čítať, takže...:D
      Oh, no uvidíme.:D

      Odstrániť
    4. Nie je to až takeeeeeeeee zlé... Ak to človek neberie príliš vážne :D Niektoré scény tam boli naozaj celkom roztomilé, iné zas totálne na hlavu a celkovo to nemá príliš pozitívny prínos, ale pobavilo to :P

      Pf, čo tam po Bloodlines. VA je dôležitejšie! :D

      Odstrániť
    5. Aha.:D No, je čo čítať - celé dobré -, so...:D
      *vlieza do vykopanej diery* I know.:P

      Odstrániť
  2. Já přečetla přesně 2x víc knížek než ty - milá náhoda. :D Seznam přihodím zítra, pokud by tě náhodou zajímal^^
    Hell yeaaah, mám víc novejch knížek, než Neli^^. (Ne, že bych z toho měla až takovou radost nebo ti to hnusně přála, ale ten pocit, že aspoň jedné osobě nebudu příšerně závidět...) :D A jaké e-booky máš? (Jo, teď už závidím. Tu čtečku). :D :)
    Tak ti v červnu přeju co nejhojnější počet nových knížek a co nejlepší úlovky, protože to budu na nule já. ;)
    Btw, dočti Insurgent. Já chci vědět, jaká je!^^ ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, ja som akosi nemala zas toľko času...:D A celkovo, ostatní blogeri vždy prečítajú a získajú viac kníh.xD A ja sa na ne rada pozerám, takže sa teším na tvoj príspevok.;))
      Ani neviem, ja tam mám toľko neprečítaných, že ehm.:D (Ha-ha! :D)
      Ďakujem.=) Také zlé to určite u teba nebude, ako ťa pozorujem...xD
      Už mám za sebou 60 strán a samozrejme ma pohltila.:3 Takže ju určite dočítam čoskoro a potom zrecenzujem.^^"

      Odstrániť
  3. Jojo, mám zálusk na Zavrženého a čtu City of bones, jsem na to zvědavá ;)
    Teda upřímně, já se ztratila v tý dhampýrský genetice, trošku jsem vykolejila no... :D Jestli bys měla náladu mi vysvětlit ty kombinace dhampýr/moroj/vampýr/člověk, budu ráda :DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som zase zvedavá na tvoj názor.:)
      Ja si to už tak presne nepamätám, prepáč.:D Len viem, že mi tam nič neprišlo nejaké mätúce.

      Odstrániť
    2. dhampýr- je napůl moroj= upír/vampýr. Je to potome člověka a moroje, nebo dhampýra a moroje.
      moroj- je prostě upír/vampýr, ale ten hodný
      vampýr nebo spíš strigoj- je moroj, který zabil nebo proměnněný člověk a jsou to ti "zlí"
      člově- heh ten je prostě člověk. :D

      Odstrániť
  4. Pěkné no, připadám si se 6 přečtenýma knížkama málo knihomolsky :D což je zvláštní. :D Vzhledem k tomu jak mě vidí okolí. :D

    Mimochodem, přes co nakupujete knížky v aj?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám presne ten istý problém, u nás som big bookworm a v blogovom svete sa nechytám!:D Ja neviem, kde na to ostatní berú čas.:D

      No, tieto mám len v čítačke, ale osobne nakupujem cez eurobooks.sk. To sa však oplatí len pre Slovensko. Ak ti nevadí platba kartou, určite skús bookdepository.co.uk, odtiaľ objednáva mnoho blogerov.:) A ak chceš niečo cz, to ti neporadím, ale Syki o tom písala - knizni-doupe.blogspot.sk/2011/06/kde-objednat-knihu-v-anglictine.html
      Alebo ti možno lepšie poradí Annie.:)

      Odstrániť
    2. Annie moc neporadí, Annie má anglické knížky z Anglie^^ :D
      Ale plánuju vyzkoušet BD... :)

      Odstrániť
  5. Tak a teraz ťa budem vydierať! (To bol len vtip) Odkiaľ máš City of lost souls? :D Inak všetky knihy vyzerajú dobre. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :DD Môžeš skúsiť.:D Um, priznám sa, CoLS mám z jedného fóra.:P Ale môžeš si to objednať aj na eurobooks, napríklad.:D Alebo ti hodím link ak chceš.:D Keď tak mail...;)

      Odstrániť
    2. Hej na mail by to bolo dobré :D siprianosimone@gmail.com ... dík ;-)

      Odstrániť