6. 5. 2012

Posuď knihu podle obalu (1)

Meme (c) Syki - info
"...Vyberete si jeden obal knihy, publikujte k němu stručnou anotaci knihy a posuďte ho, jak se vám zachce."

Cassandra Clare - City of Lost Souls (#5)

Anotácia: The demon Lilith has been destroyed and Jace has been freed from her captivity. But when the Shadowhunters arrive to rescue him, they find only blood and broken glass. Not only is the boy Clary loves missing–but so is the boy she hates, Sebastian, the son of her father Valentine: a son determined to succeed where their father failed, and bring the Shadowhunters to their knees.

Názor na obálku: CoLS vychádza už tento utorok a ja nemôžem dočkať! Hoci sa zároveň bojím, ako sa budem cítiť po prečítaní knihy. Ale späť k obálke.
Osobne som ňou bola nadšená odkedy som ju prvýkrát uvidela. Trúfnem si povedať, že sa mi páči viac ako obálky k predchádzajúcim dielom.
Tí dvaja ľudkovia síce určite nespĺňajú moju presnú predstavu Jaca a Clary (čo som samozrejme ani nečakala), ale dá sa na nich pozerať a neoslepnúť, dokonca vôbec nekazia celkový dojem!:) Úplne najviac ma však asi očaril ten most. Nechápte ma zle, určite by som nestála o obálku iba s ním (i keď to mohlo byť zaujímavé, eh), ale skvele to celé dopĺňa.
Som len veeľmi zvedavá, čo bude na obálke šiesteho dielu, latka je dosť vysoko.

Obálka a anotácia z goodreads

12 komentárov:

  1. Na tohle meme už jsem narazila a je zajímavé, ale nikdy jsem se nedostala k tomu, abych se zapojila. :D
    Předchozí díly neznám, ale obálka je luxusní! Ty ohnivé vlasy... áááá^^
    Každopádně, most je taky skvělý! Mně by možná stačila obálka jen s mostem a těma zrz vlasama... :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jop ja som sa včera nudila, tak si vravím, že sa niekam zapojím.:)
      Annie, to mi ani nehovor, že nepoznáš.:D TMI je must-read.xD
      :DD To znie awesome, už len aby si nás niekto najal ako cover designérky, dopadlo by to nepochybne skvele.:D

      Odstrániť
    2. Neznám... fňuk :D Ale polepším se, seženu, přečtu :).
      Áno áno^^ To budou obálky :DD Most a vlasy vlající odnikud nikam budou malý děti strašit i ve snech. A k pohádkám budou hororový obálky!! *evil smile*

      Odstrániť
  2. Obálka je podarená. Ja si Jaca predstavujem ako chalana z prvej obálky (originálnej - nie českej) a veľmi ma zaujala aj obálka sruhého dielu. Myslím, že tak si predstavujem Clary - s vlasmi, čo takmer horia :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak bodaj z českej, tá je na nič.:D
      Jáj.:) Ja ani neviem, ako si ich predstavujem momentálne.:D

      Odstrániť
  3. Túto sériu číta kamarátka a podľa toho, čo mi hovorila som si k postave Clary vytvorila značnú antipatiu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vážne?:D No neviem, mne nikdy nevadila.:)

      Odstrániť
  4. Mně by právěže stačila ta obálka jenom s "Jacem" :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No jasné a bez zbytočných kusov oblečenia, nie?:D

      Odstrániť
    2. Čím míň oblečení, tím líp, ale aby zase nepohoršovala děti, co budou chodit okolo knihkupectví... :D

      Odstrániť
  5. Hmm, knihu neznám, škoda.. Obálka je totiž fakt perfektní.. Jak psala Annie, ty vlasy :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nepoznáš TMI? To by si mala napraviť.^^"

      Odstrániť