13. 5. 2012

Posuď knihu podle obalu (2)

Meme (c) Syki - info
"...Vyberete si jeden obal knihy, publikujte k němu stručnou anotaci knihy a posuďte ho, jak se vám zachce."
  
Miroslava Varáčková - Prežila som svet

Anotácia: Volám sa Ela a som jedna z tých, čo prežili. Prišla som o svoju rodinu, priateľov, susedov a vo svojich sedemnástich rokoch som ostala celkom sama. Kedysi som chodila do školy, so spolužiačkami do kina, či len tak sa flákať mestom. Dýchala som čistý vzduch a jedla čerstvé rožky. Teraz väčšinu času trávim v starej stuchnutej pivnici a deň, kedy mám plný žalúdok, môžem pokojne nazvať šťastným. Volám sa Ela a som jedna z tých, čo prežili.

Názor na obálku: Tentoraz len stručne. Na prvý pohľad ma obálka zaskočila. Prečo je myslím očividné.:) Čím ďalej sa nad tým však zamýšľam tým viac kladov nachádzam. Zaujme na prvý pohľad, je osobitá a jednoduchá, no úderná. Písmo tiež nič nepokazilo. V konečnom dôsledku teda hodnotím túto obálku veľmi pozitívne, podarila sa.
A o tom, že aj samotná kniha je výborná svedčí napríklad moja recenzia.;)

Obálka a anotácia z martinus.sk

14 komentárov:

  1. Mně se tahle obálka líbila od prvního okamžiku. Je zvláštní, něčím nová, jiná... a přesto upoutá. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hmmm veľmi zaujímavý popis. Páči sa mi to! Ba dokonca som si prečítala už aj recenziu a zaujalo ma to. Rozmýšľam, že by som si to kúpila pretože podľa toho, čo tu čítam tak to vyzerá veľmi sľubne. Nuž, uvidíme (moja obľúbená veta).

    Uhm, Viedeň je fajn. Drahá, ale fajn. Páčilo sa mi tam. Neraz som zúfalo vykríkla, že tam chcem žiť. Keby že mi dáš vedieť, určite by som ťa schovala pod moju šiltovku ;)
    Chápem, že moje články sú dosť dlhé takže krátke komentáre ma neprekvapujú ;D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Super.:) V prípade, že si ju prečítaš, let me know what you think.^^
      A uvidíme používam často aj ja.:)

      Bleep, škoda, že už je neskoro.:D
      Stáva sa no.:D

      Odstrániť
  3. Obálka je úžasná, mírně šokující, ale úžasná. Mě by jen zajímalo to je od slovenské autorky?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ta obálka je krásná, ale tak nějak musím říct, že vzhledem k tý anotaci mi slečna na obálce připadá podezřele moc... čistá. A upravená. A tak. Čekala bych, že bude vypadat... jinak. Ale jak říkám,hezká je.
    A teda anotace mě taky docela zaujala...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mne sa obálka asi ako jedinej nepáči :D Nehodí sa mi k anotácii.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Arvari, Hotaru: Jáj, no tak vzhľadom k anotácii som to ani neriešila.:) Určite by to šlo vystihnúť viac, i keď mne to nejako nevadilo.:D Ale samozrejme, každého názor.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mňa obálka zas tak nezaskočila, nahá ženská, okay, nice. Ale na druhú stranu, keby že ju len tak nechám v kuchyni na stole, naši by už zaskočení boli xD
    Ale páči sa mi ^^

    A mimochodom, Neliss. ARE YOU KIDDING ME ?! D: Nielen, že opúšťaš Thick Lines, ale ani nedáš možnosť komentovania?! To je podlé! Ešte, že si stále na Booklande. :'D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš se inspirovat mnou a seřvat ji na fejsbůku ;DD Je to od ní zákeřné a hnusné :DD

      Odstrániť
    2. Tak určite.:D A nemohla som ju brať ani do školy.:D

      Heeeeej, I'm not THAT bad.:DD
      Oukej, asi som mohla povoliť aspoň komentáre. O.o Ale neviem, akosi som rátala s tým, že keď to niekto bude chcieť okomentovať, 'seřve' ma inde.:D
      Anyway sorry obom za šoky.:3

      Odstrániť
    3. No, to neni zlý nápad :D

      Bez povolených komentárov to pôsobí tak... tak definitívne. Ale až príliš definitívne! xD

      Odstrániť