1. 6. 2012

05/2012, aneb co Anničkka přečetla

Květen byl až nečekaně úspěšný - povedlo se mi totiž přečíst 14 knížek!
1) Princezniny deníky 10 (Meg Cabot)
2) Paranormálové (Kiersten White)
3) Farma zvířat (George Orwell)
4) My děti ze stanice ZOO (Christiana F.)
5) Pekelná kuchyně (Jeffery Deaver)
6) Žhavé zprávy (Jeffery Deaver)
7) Hořící drát (Jeffery Deaver)
8) Škola noci 8 (P.C. Cast, Kristin Cast)
9) Drakova přísaha (P.C. Cast, Kristin Cast)
10) Oběť (Andrea Cremer)
11) Přátelství z nebes (Lucie Hrochová)
12) Kouzlení (Aprilynne Pike)
13) Divergence (Veronica Roth)
14) Andělé noci (Lili St. Crow)

Pod perexem něco jako mini medailonky. V řádku kniha uvádím, proč jsem si ji přečetla, co mě k ní dovedlo nebo prostě něco o knize. 
Btw, zítra možná zveřejním i Měsíční chvástačku. Konečně se je čím chvástat!

Princezniny deníky 10 (Meg Cabot)
Kniha: Četla jsem všechny předešlé, tak jsem si chtěla přečíst i tuto.
Recenze: Není
Hodnocení: 2,5/5. Už mě to tolik nebere.

Paranormálové (Kiersten White)
Kniha: Zaujala mě obálka, tak jsem po ní chňapla
Recenze: Zde
Hodnocení: 3/5

Farma zvířat (George Orwell)
Kniha: Povinná četba čtená dobrovolně a dvojjazyčně.
Recenze: Tady
Hodnocení: 4/5

My děti ze stanice ZOO (Christiana F.)
Kniha: Hrozně dlouho jsem si ji chtěla přečíst...
Recenze: Zde
Hodnocení: -

Pekelná kuchyně (Jeffery Deaver)
Kniha: Já detektivky od Deavera ráda.
Recenze: Není, nebude
Hodnocení: 3/5

Žhavé zprávy (Jeffery Deaver)
Kniha: No a proč ne?
Recenze: Není, nebude
Hodnocení: 4/5

Hořící drát (Jeffery Deaver)
Kniha: Jsem na ten oheň nějak vysazená, všímáte si?
Recenze: Není, nebude
Hodnocení: 4/5

Škola noci 8 (P.C. Cast, Kristin Cast)
Kniha: ...Tak když už jsem to začla číst...
Recenze: Není, asi nebude
Hodnocení: 2/5

Drakova přísaha (P.C. Cast, Kristin Cast)
Kniha: Já bych si ji nekoupila, ovšem v knihovně byla.
Recenze: Tady
Hodnocení: 3/5

Oběť (Andrea Cremer)
Kniha: Docela fajn série, ale zklamal mě konec.
Recenze: Celá série.
Hodnocení: 3,5/5

Přátelství z nebes (Lucie Hrochová)
Kniha: Padla mi do oka. Bohužel.
Recenze: Tady
Hodnocení: 1/5

Kouzlení (Aprilynne Pike)
Kniha: Chtěla jsem vědět, jak to dopadne. Ale asi to za to nestálo.
Recenze: Klik
Hodnocení: 2/5

Divergence (Veronica Roth)
Kniha:
Recenze: Jistěže.
Hodnocení: 5/5

Andělé noci (Lili St. Crow)
Kniha: Taktéž, padla mi do oka.
Recenze: Bude.
Hodnocení: Nějak zatím nevím, co si o tom myslet...

A ještě jedna věc - máme pro vás s Nellie překvapení. To by bylo pro dnešek všecko, mějte se :).

14 komentárov:

  1. Kde berieš ten čas?:D Podeľ sa!:D Inak zaujímavý štýl články, Annie. A MC sa teším.^^" Inak ma mrzí, že sa ti Strange angels očividne zas tak nepáčili, mne hej a mám doma celú sériu, ktorá čaká na prečítanie.^^"

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Možná ho někomu kradu, taky se sama divím. :D A to si vem, že květen je ještě podprůměr, dřív to bývalo i přes dvacet knih... :D
      Neříkám, že se mi to nelíbilo, ale výhrady mám. To bude tím, že jsem to četla po Divergenci, laťka je strašně vysoko.
      A děkují^^

      Odstrániť
  2. No páni, 14 kni, to je opravdu dost. Já jsem přečetla možná 6. Ani sama nevím, musím si napsat také seznam. Je to ale tím, že nám začalo zkouškové, takže moc nestíhám. Jinak já jsem četla Škola noci 2 a teď mám doma trojku, tak se do toho chci co nevidět dát :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áha, zkouškové. To naštěstí nemám. :D Tak to chápu... :)
      Škola noci je tak kolem toho druhého dílu ještě dobrá, ale potom je ze Zoey čímdál větší rozhoďnožka a další postavy mají míň prostoru... :/

      Odstrániť
    2. Hele, přiznej tu rozhoďnožku, že ji máš ode mě :D

      Odstrániť
    3. No, samotné slovo ne, to slovo znám, i když moc nepoužívám. Ale v souvislosti se Zoey áno... :DD

      Odstrániť
    4. Já právě myslela tu souvislost :D

      Odstrániť
  3. Mám rada Princess Diaries ale vtipnejšie sú podľa mňa po anglicky + nie všetky diely sú rovnocenne dobré, zvlášť nemám rada diel kde (ak by to náhodou niekto nečítal) SPOILER SPOILER SPOILER

    ...je s Kennym.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasně, já je taky měla ráda. Anglicky jsem je nečetla, ale s tím, že všecky díly nejsou stejně dobrý, souhlasím.
      A desátá kniha není vyloženě špatná, jen... už jsem z toho asi vyrostla. Fyzicky jsem sice jen tak o dva tři roky starší, než když jsem Miu četla poprvý, ale psychicky jsem prej vyspělejší minimálně o šest, tak nevím. :D

      Odstrániť
  4. Tomu říkám pořádný seznam. Odivuju, kde na to bereš čas. No a taky asi budeš muset číst o dost rychleji než já. :D Ale to zase není tak těžký :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, asi čtu poněkud... rychleji, ale tak tragické to nebude. :D Čas buď kradu, nebo nevím, protože ani zdaleka neležím celej den v knížkách. :D

      Odstrániť
  5. Tak to smekám! Já nezvládám ani 10 knih měsíčně a to mám pocit (a nejen já), že pořád jen čtu! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :).
      Já mám právěže pocit, že nečtu skoro vůbec... :D

      Odstrániť