2. 6. 2012

(Dvou)měsíční chvástačka - Duben a květen

Tak i já jsem se rozhodla zapojit do tohoto Juditina meme. 
I když to není žádná sláva, já jsem ráda, protože je to tak o milion procent víc, než v jiné měsíce. Takže, spusťte fanfáry, Anničkka se podělí o nový knížky, i když jen vizuálně! :D
Začneme cizojazyčnými, těch je nejmíň :D.
The way we were od Elizabeth Noble jsem dostala od mojí úžasné Lettys a Der Himmel kennt keine Günslinge (Nebe nezná vyvolených od Remarqa) mám, abych si procvičila němčinu. Tyhle se počítají ještě k dubnovým, a sice se za to stydím, ale ještě jsem je číst nezačala, protože cizojazyčné jsou (pro mě) maličko časově náročnější a já mám teď knížek ke čtení až moc...

Skvělou Divergenci od Veronicy Roth už jsem dokonce i recenzovala; mimochodem, květnová. Hladová přání od Terezy Matouškové alias Temnářky se sice také počítají do dubnových, ale ještě jsem se nedostala k tomu, abych si tuto krátkou knížečku přečetla. Slyšeli jste někdy o odkládání potěšení? Já se na ni hrozně těším, což je asi důvod, proč to pořád odkládám. Koneckonců Divergenci jsem si taky chtěla odložit na později, ale pak mi to nedalo a v náhlém popudu jsem po ní chňapla... :)

Miluju nakladatelství Fragment, díky kterému jsem si mohla mojí oblíbenou ságu pořídit s obrovskou slevou! Ano, jsou to všechny díly Ságy prokletých od Margit Sandemo, které vyšly v ČR. V originále jich je skoro padesát a v angličtině jich vyšlo o něco víc, než tady, takže si pár dílů asi dokoupím anglicky. Škoda, že ji nebudu mít kompletní, ty peníze by mi za to i stály... :/

No. Docela málo, že? Ale to je tak nějak všecko. Holt nejsem z nejbohatších, naše nenapadne dát mi k něčemu knížku a stejně by asi nevěděli jakou, a recenzáky zatím nedostávám. Takže jsem odkázaná na sebe. A na to, že jsem chudý student, který má navíc zaražené kapesné... to není nejhorší, ne?

11 komentárov:

  1. Pekné fotky a všetko knihy vyzerajú úžasne.:3 A ver mi, v porovnaní so mnou máš tých kníh tony.:D Ale už mám dve knihy objednané, hádam stihnú prísť v priebehu júna.^^"

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Děkují...^^
      No, tak příští měsíc se to otočí ;D

      Odstrániť
  2. Krásne knihy. A je ták veľa :D Ja si veľmi knihy neupujem, ale teraz budem mať narodeniny takže preda len niečo kvapne ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Děkují. :) Moc? Ani ne hele... co tak vídávám jinde na blozích. :D
      To ti docela závidím (narozky)... já si na ně ještě počkám. :/

      Odstrániť
  3. Ságu prokletých bych si také ráda přečetla :) Vypadá opravdu zajímavě , ale nechce se mi do toho pouštět , když jsou u nás jenom čtyři díly :/ :) Jinak Divergenta jsem také četla a musím říct , že je to opravdu báječná kniha a kdo ji nečetl dělá obrovskou chybu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To chápu, no, ale i přesto si ji přečti, je skvělá^^ ;).
      Souhlasím, Divergence je dokonalá. ♥ it! :D

      Odstrániť
  4. Tak Divergenci tu má asi každý, jak vidím :D. Když ono se vážně není čemu divit! Ale i ostatní tituly vypadají zajímavě - do Ságy bych se taky pustila ale právě ten počet dílů je docela .. :D. A navíc když u nás nejsou ani všechny přeložené.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno. :D Všimla jsem si... :)
      Sága je skvělá... taky mě to odrazovalo, ale stojí za to. V angličtině se pak dají sehnat ještě nějaké, ale zbytek se asi překladu bohužel zatím nedočká. :( Každopádně, za sebe doporučuju! :)

      Odstrániť
  5. Jo, víc lidí říkalo, že je tato série vážně dobrá, ale já anglicky nečtu, tak by mi to i tak moc nepomohlo :D ... Ale uvidíme, i tak mám asi milion knížek, které si chci přečíst (někdy mi přijde, že je ten to-read list nekonečný :D).

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Proboha! Sága prokletých má přes 50 dílů?! :-O Já četla všechny čtyři a miluju je, ale mrzí mě, že u nás nevyšly další, protože ten čtvrtý díl skončil dost blbě :/ A ořvala jsem Tengela a Silje :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jojo, má... taky jsem čuměla! :)
      To jsme na tom stejně... a taky tam bylo hodně postav, tak bych byla ráda za nějaké rozřešení nebo další osudy... :)
      Jo, já taky. A na konci trojky Sol. Doufám, že mi Margit během těch dalších asi pěti, které jsou v aj, nepovraždila zbytek oblíbených postav. :D

      Odstrániť