15. 6. 2012

The Favorite One (2)

Meme (c) Sue - info
"...vezmete si knihu, ktorú práve čítate a - aj keď ju nebudete mať dočítanú - napíšete, ktorú postavu ste si zatiaľ obľúbili a prečo."

Kto? Vetroplaš z knihy Čaroborci (T. Pratchett)

Prečo? Preto!
Ehm... Som síce iba na začiatku tejto knihy, ale Vetroplaša som si obľúbila už v iných dieloch Plochozeme. Páči sa mi jeho pud sebazáchovy (= zbabelosť). Viete, má taký zdravý pohľad na život a do toho vtipné poznámky.:) Jednoducho ma čítať o tejto postave veľmi baví. (Na druhej strane - sú nejaké Terryho charaktery, ktoré ma nebavia? Asi ani nie.)
Či Vetroplaša niekto tromfne konkrétne v Čaroborcoch netuším... Uvidíme.

4 komentáre:

  1. Ách, ano, Mrakoplaš je jedna z mých nejoblíbenějších Zeměplošských postav. Knížky, kde se vyskytuje, mám nejradši. Mrakoplaš, mágové a Smrť, mí oblíbenci. A když je tam Mrakoplaš, Smrť se většinou aspoň na chvíli taky staví... XD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne.xD Smrťa mám tiež rada.:'3 Aj Bábi v podstate.xD

      Odstrániť
  2. Nečítala som túto knihu, ale zbabelci sú vždycky prinajmenšom pozoruhodní :)

    OdpovedaťOdstrániť