5. 6. 2012

One month (etc) GIVEAWAY


Takže... ahoj.

Asi už jsem sem tam zmínila, o tom, že s Nel chystáme překvapení. Nebo o naší návštěvnosti, počtu followers nebo liků na FB stránce. Chytřejší si i spočítají, že tento blog nedávno oslavil jeden měsíc existence. Tak mi neříkejte, že jste to nečekali, protože jednou to přijít muselo.

Giveaway! Všetko, čo Annie vyššie vymenovala, si totiž nesmierne ceníme a chceme vám touto formou poďakovať.:) Veríme, že sa bude blogu dariť aj naďalej a že sme vás aspoň trochu potešili. Aby som to ale zbytočne nenaťahovala...

Táto giveaway má dve časti - pre Slovensko, to mám na starosti ja a pre Česko, to má na starosti Annie.
V budoucnosti se možná dočkáte i jedné give pro obě země, ale zatím je to pro nás nejschůdnějším řešením. :) No, a teď přistupme k samotné soutěži:

SLOVENSKO x ČESKO

(Po kliknutí na vaši zemi se dostanete na stránku s instrukcemi).

-UKONČENO-

4 komentáre:

  1. Moc Vám gratuluji a buďte pořád tak skvělé! ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak moc gratuluji!
    Jinak mám prosbičku: Už jsem formulář odeslala, ale psala jsem si o knihu INKARCERON. V té době jsem nevěděla, že knížku si koupím sama, takže mohla bych svou volbu ještě změnit? Kdybych NÁHODOU vyhrála, tak bych prosila knížku POLIBEK PRO ANNU. Předem moc děkuji, jste skvělé :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasně... :)
      Není zač. A děkujem^^

      Odstrániť