18. 6. 2012

Vyhodnocení první české giveaway

Tak. Give nám skončila a Anničkka se málem zcvokla při počítání vstupů a celkově vyhodnocování. Než se však dozvíte, kdo vyhrál, ráda bych zveřejnila pár faktických informací:

  • Soutěž byla pořádána na oslavu 1 000 návštěv, 20 like a 30 followers. Nyní, po jejím ukončení máme 94 like na FB stránce, 99 followers a přes 4 000 návštěv! Děkujeme moc. :)
  • Nejvyšší počet návštěv za den bylo 648 - v den zveřejnění soutěže.
  • Celkem se zúčastnilo 82 lidí a nasbírali jste 302 vstupů. Děkuju, na první soutěž jsou to úžasná čísla!
  • Čekala jsem, že nejvíce 'chtěná' bude kniha Pod nekonečnou oblohou - přece jen je to novinka, ale Polibek pro Annu si přálo získat o 5 lidí víc, tedy 26 lidí!
  • Dostala jsem spoustu milých vzkazů a tipů na knihy na přečtení i k zařazení do další giveaway. Určitě se vašimi nápady inspiruju a uvidíme, jaké tituly vyberu do příští soutěže. Lidi, jste skvělí!
  • Nejčastější počty vstupů získaných na jednoho člověka byly: 1, 3 a 5. Našli se i lidé, kteří splnili všech osm úkolů, ale nejvíce se opakovala právě tato čísla. Docela mě mrzí ten jeden vstup, kde stačilo napsat knihu a mail a dotazník vypnout. Chápu, že ne každý má čas a ne každému se chce, ale... Tímto bych chtěla moc poděkovat všem, co získali 6 a více vstupů... :)

Ještě bych dodala, že jsem opravdu poctivě kontrolovala každý zaškrknutý bod, četla každý komentář (i když po jisté době jsem kvůli množství přestala odpovídat), dohledávala si každý like, každého followera, každý odkaz. Sice mě to stálo asi 4x víc času, ale téměř nikdo se nesnažil podvádět, až na asi dva účastníky všechno sedělo a já jsem tomu ráda. :)

A nyní už k samotnému vyhlášení. Random.org vylosoval vítěze s číslem 150...
 
A pod 150kou se neskrývá nikdo jiný, než...

LAURDES!
A Laurdes vyhrává knihu, kterou si vybrala - INKARCERON od C. Fisher. Píšu ti mail a máš 48 hodin na odpověď, potom bych musela vybrat jiného výherce. 

Ještě bych chtěla říct, že z časových důvodů (od středy do neděle nebudu doma a pak hned začátkem července jedu na dovolenou, takže jsem trochu v časovém presu) knihu objednám už teď, takže případný nový výherce by byl vybrán z těch, co chtěli tuto knihu. Omlouvám se všem ostatním, ale už takhle tak tak stíhám... :( Věřím ale, že laurdes se mi ozve a nic takového nebude nutné. :)

Děkuji vám všem za účast a doufám, že jste si giveaway aspoň trochu (nebo hodně - jako já její pořádání. Řeknu vám, super pocit :) užili a že v příští můžu čekat podobně hojnou účast, ne-li hojnější :).

5 komentárov:

  1. gratulujem výherkyni :)

    ak sa chces zapojit do mojej giveaway, tak klikni tu: http://artjournalstories.blogspot.sk/2012/06/trnava-minute-part-3-international.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Už jsem ti psala, ještě jednou děkuji moc! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A já ještě jednou gratuluju... :)

      Odstrániť
  3. Páni, až takhle to zvyšuje návštěvnost? Gratuluji autorce blogu i výherkyni knížky :-)

    OdpovedaťOdstrániť