20. 6. 2012

Vyhodnotenie prvej slovenskej giveaway

Už som to síce písala na facebooku, ale dodatočne som sa rozhodla napísať aj článok.:)

Víťazkou sa stala KateB, ktorá mi už aj odpovedala na e-mail a knihu jej čoskoro pošlem.:) Ešte raz jej týmto gratulujem...

...a všetkým ďakujem za účasť. Zúčastnilo sa 26 ľudí, pričom nazbierali 134 vstupov - niektorí ste naozaj usilovne tweetovali. Keď už spomínam tweety, dodatočne som zistila, že v tom akoby 'predvolenom' texte bol zlý dátum skončenia súťaže. Za prípadný zmätok sa ospravedlňujem.

Teraz by som rada citovala Annie - "Soutěž byla pořádána na oslavu 1 000 návštěv, 20 like a 30 followers. Nyní, po jejím ukončení máme 94 like na FB stránce, 99 followers a přes 4 000 návštěv!" Ani to však už nie je pravdu, momentálne máme 101 GFC followers! Čiže ešte raz obrovské ďakujem, ste úžasní.:)

Dúfam, že budeme môcť čoskoro usporiadať nejakú tú ďalšiu giveaway... Preto by ma zaujímalo, či súťažíte radšej s Rafflecopterom alebo klasickými google formulármi? Plus ak máte nejaké iné nápady či pripomienky, sem s nimi.

PS: Ospravedlňujem sa za svoju nevalnú aktivitu, v posledných dňoch som nemala veľa času na blog, no hádam vám to vynahradím.
Neliss

6 komentárov:

  1. Gratuluji výherci! A abych odpověděla na tvou otázku, já mám radši Rafflecopter, protože aspoň vím, jestli jsem soutěžila nebo ne, google formuláře mi to neřeknou

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nejsem sice ze Slovenska, ale já radši formuláře... s Rafflecopterem nekámoším, poslední dobou mi dělá blbosti. :(
    Výherkyni gratuluju. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gratulujem :) Rozhodne Rafflecopter, keďže si nikdy nepamätám, či som sa už zapojila alebo nie.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja uprednostňujem formuláre. T druhé je na mňa príliš zložité :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. 2:2 :D No, pre mňa je jednoduchší Rafflecopter, čiže pri ňom asi ostanem, ale uvidím.
    prudent.wolf, zložité? Ani nie, stačí skúsiť, pokaziť čo nemáš...:)

    OdpovedaťOdstrániť