10. 7. 2012

06/2012, alias Annie nějakej 'týden hrůzy' nerozhodí!

Díky zoufalému nahánění lepších známek jen 11 knížek. Některé tlustší, jiné tenčí... Ale Inheritance a Zlodějka knih mě snad aspoň trochu omlouvají^^ (bichličky :))

1) Hladová přání (T. Matoušková)
2) Sukuba 1 – Trápení (R. Mead)
3) Inheritance (Ch. Paolini)
4) Sukuba 2 – Na vrcholu (R. Mead)
5) Sophiina tajná válka (J. Atkins)
6) Zlodějka knih (M. Zusak)
7) Death Note 1 (T. Ohba, T. Obata)
8) Sukuba 3 – Sny (R. Mead)
9) Jak začíná láska (M. Cabot)
10) Death Note 2 (T. Ohba, T. Obata)
11) Shopaholik za hranicemi (S. Kinsella)

Opět, pod perexem 'medailonky.' A k chvástačce - zprznila jsem si ji na dvouměsíční, je to tak pro mě vyhodnější. Někdy vysvětlím proč. :)


Hladová přání (T. Matoušková)
Kniha: Tak tu jsem si koupila už v dubnu a hrozně jsem se na ni těšila.
Recenze: Áno.
Hodnocení: 5/5

Sukuba 1 – Trápení (R. Mead)
Kniha: Legendární (no, až tak ne) Sukuba…
Recenze: Napsaná.
Hodnocení: 4/5

Inheritance (Ch. Paolini)
Kniha: Poslední díl série. Já nerada nedočtený série. Dělám to jen v případě nouze.
Hodnocení: 3,5/5

Sukuba 2 – Na vrcholu (R. Mead)
Kniha: Další Sukuba. První mě chytila, tak proč ne…
Recenze: Ano, prosím.
Hodnocení: 4/5

Sophiina tajná válka (J. Atkins)
Kniha: Můj příběh jsou dobrý knížky. A druhá světová není špatné téma. Aspoň si popláču.
Recenze: Jasně.
Hodnocení: 4/5 (nějak časté, ne?)

Zlodějka knih (M. Zusak)
Kniha: Byla jsem na ni zvědavá a tak trochu jsem čekala něco extra. Nezklamala.
Recenze:
Hodnocení: 5/5

Death Note 1 (T. Ohba, T. Obata)
Poznámka: Problém?! NÁMITKY?! Ne? To bych vám radila.
Kniha: Mám hodně ráda anime. A četla jsem to anglicky, na netu, skoro celý. Česky mě to taky nezabilo.
Recenze: Není a pochybuju, že bych něco rozumnýho napsala.
Hodnocení: 5/5

Sukuba 3 – Sny (R. Mead)
Kniha: Sukuba mě chytla – a je čímdál lepší!
Recenze: Ááááno.
Hodnocení: 5/5 (jsem nějak pozitivně naladěná, všímáte si?)

Jak začíná láska (M. Cabot)
Kniha: „Meg Cabot nezklame.“
Hodnocení: Nezklamala. 4/5.

Death Note 2 (T. Ohba, T. Obata)
Kniha: „A aby tam jedničce nebylo smutno.“ (Ano, jsem cvok. Odkdy je knihám SMUTNO, proboha?!)
Recenze: Roll (on) nahoru k jedničce.
Hodnocení: 5/5

Shopaholik za hranicemi (#2) (S. Kinsella)
Kniha: Beckyyyy!
Recenze: Ne-e
Hodnocení: 3/5. 

...Nevím, co jsem pila, ale už to pít nebudu. Buď jsem měla sakra dobrej čuch, nebo už nedokážu knížku shodit. Jsem maniakálně posedlá dobrým hodnocením. Hehe.

Co vy, červen a knížky? A jaká si za uplynulý měsíc získala vaše srdce? :)

15 komentárov:

  1. Len jedenásť kníh? uf, ja by som povedala až jedenásť. (aj keď ja som prečítala trinásť :P)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jo, jen, je to hrozný. :D Pokud se o prázdninách nedostanu před dvacet nebo třicet za měsíc, podám stížnost. :D :D Jsem zvyklá hodně číst, jenže bohužel jsem nějakou dobu v červnu četla tak maximálně učebnici do matiky a dějáku... a dalších předmětů. :(
      Gratuluju, jsi dobrá :)

      Odstrániť
  2. 11 kníh za ťažký mesiac, congrats xD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nel to víš že si tě pamatuju i Ann...Vždycky jste byli talentované spisovatelky a doufám že si najdu časík něco přečíst:-) Vidím že doména blogspot se velmi rozšiřuje..Měla bych všechno dohnat..
    Tak přeji tomu blogu spoustu násvštěvníků a že i já budu mít časík tento blog navštěvovat..zatím se opatrujte
    Nariel

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Děkujeme moc, a taky ti přeju (a myslím, že můžu i za Nel) spoustu úspěchů a nášvtěvníků tvého skvělého blogu. :))

      Odstrániť
    2. Annie to už vystihla, ale tiež chcem poďakovať.:) A hádam sa ten čas nájde.^^"

      Odstrániť
  4. To je super seznam :) Zajímá mě ten shopaholic, to jsem taky, tak by to mohla být kniha pro mě :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Děkuji.^^
      Jojo, občas si říkám, že Sophie popsala mě, když vlezu do knihkupectví třeba před Vánocema (kdy mi spousta lidí nastrká peníze a "něco si kup." :D) Navíc je to i vtipně napsané...

      Odstrániť
  5. Okay po tomhle seznamu se cítím děsně blbě.:'D Rok dozadu bych se ti vysmála za těch 11 knih, ale teď.. ehhmm.. teach me, master! :'D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vysmála?! Ti dík! :D Víš, u kolika předmětů jsem z dvojky nebo potencionální trojky udělala jedničku na vysvědčení? Jsem ráda, že jsem ráda! :DD

      A... s radostí. Co použijem jako slabikář?^^

      Odstrániť
    2. Šikulka teda.^^
      Nomn, ehhm, Al se nikdy moc neučila a taak.. takže s tímhle neměla problémy. (Ne že bych propadala, jednu dobu jsem měla vážně dobré známky, ale pak jsem si našla jiné 'koníčky' :DD).

      Uff. Návrhy? Jen ať to není King, ráda bych už zas a znovu spala. :'D

      Odstrániť
    3. Děěkuji.^^
      Ano, to "pak jsem si našla jiné koníčky" to skvěle vystihuje. :DD Mě jen napadlo, že by nebylo špatný mít zase jednou fajn vysvědčení, když to v indexu nevypadalo zas tak zle^^ (Čti: od února do května se Annie flákala, od druhý půlky června se měla flákat zase a i přesto se rozhodla, že během čtrnácti dnů získá vyznamenání :DD).

      Ehh, říkala jsem ti o tý šíleně úchylný manze?^^ Ona všeobecně jakákoli manga se na to hodí, jen abys pak nečetla zprava doleva... :D

      Odstrániť
  6. Tak tos toho teda přečetla mnohem víc jak já. Já kvůli opravování známek a práci ve vinohradu přečetla jen nějakých 6 :( Každopádně - sakra, na tu Zlodějku knih se už musím taky konečně podívat a přečíst si ji!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, tak tys měla na rozdíl ode mě práci, já se jen flákala a vymýšlela, jak zakrýt čímdál bohémštější způsob života.^^ (Alias naši nepodporují pseudoumělce, fňuk :'()
      Mrkni, fakt úžasná knížka!^^ Doporučuju všema dvěma pacičkama! :D

      Odstrániť