18. 7. 2012

Bylo nebylo (#1)


Cílem tohoto meme, které jsem si ze čtvrtku přesunula na středu, je jednou týdně zveřejnit první větu z knihy, kterou momentálně čtu. Premiérovou knihou je...

Autor: Stieg Larsson
Kniha: Dívka, která si hrála s ohněm (Milénium #2)

Byla připoutaná koženými řemeny k úzké pryčně s rámem z tvrzené oceli.

...Teď bych ještě chtěla podotknout, že to není tak jak to vypadá a že tahle věta neznačí žádnou úchylárnu nebo morbidní scénky - i když já se nejdřív taky docela vyděsila, a že druhé Milénium je úžasná kniha, od které se nedokážete odtrhnout. A že v brzké době přidám recenzi... :)

9 komentárov:

  1. Aj tú morbídnu scénku alebo úchylárnu by som prijala xD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, těch je tam spousta, ale prologová k nim zrovna ještě nepatří...^^ :D

      Odstrániť
  2. Celá tato série je úžasná, patří to mezi mé oblíbené knihy ^^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Já ještě nečetla třetí díl, ale taky ji miluju^^
      Je skvěle napsaná, Lisbeth je úžasná a i švédský filmy jsou docela povedené... :) Jsem těch 600 stránek přečetla myslím za dva/tři dny s tím, že jsem četla hlavně po večerech... a nedalo se od ní odtrhnout.^^ :)

      Odstrániť
  3. To vyzerá... akčne.:D Musím si prečítať aspoň ten prvý diel.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No... ano, taky se to tak dá říct.^^
      Přečti... :) myslela jsem, že první díl nic nepřekoná, ale druhý je ještě stokrát lepší! <3 :D

      Odstrániť
  4. No, tak to zní docela... zajímavě. XD

    OdpovedaťOdstrániť