25. 7. 2012

Bylo nebylo (#2)

Cílem tohoto meme, které jsem si ze čtvrtku přesunula na středu, je jednou týdně zveřejnit první větu z knihy, kterou momentálně čtu. Druhou knihou v pořadí je...

Autor: Rachel Caine
Kniha: Prokletý dům (Upíři z Morganville, #1)

Ráno toho dne, kdy se Claire nastěhovala do domu Glassových, jí někdo ukradl prádlo.

Tady to od první věty vypadá zajímavě, aspoň podle mě. Do čtení jsem se pustila s nadšením, ale... No, je škoda, že čím  víc stránek přečtu, tím jsem znuděnější (a snad i znechucenější), protože začátek vypadal nadějně... Uvidíme, ale mě to zatím nechytlo.

10 komentárov:

  1. Ale vlasy má slečna na obálce pěkný... XD

    A jinak, že by příklad toho, jak to vypadá, když se autor řídí poučkou 'prvních pár řádků musí zaujmout, pak už je to jedno'? XD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To má. Ale jak jsem pochopila z příběhu, tak všecky slečny, co se tam zatím vyskytly, jsou černovlasý. :D

      Hm, očividně. :D Btw, ta poučka vypadá jako fajn námět na diskuzi, to někdy pořešíme.^^

      Odstrániť
  2. Super první věta :D
    Na tuhle knížku jsem se docela těšila, ale neslýchám o na ni zrovna chválu, takže moje nadšení trochu opadlo. No, uvidím až se k ní dostanu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jj, první věta je dokonalá. :D
      Já snad ani recenze nečetla, ale zaujala mě v knihovně...

      Odstrániť
  3. O tejto knížke som ešte nepočula dúfam, že ked ju dočítaš napíšeš recenziu :)) V každom prípade pekná obálka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, doufám, že se mi recenze podaří napsat, mám z ní docela smíšené pocity... :D
      Jo, obálka je fajn^^

      Odstrániť
  4. Obálka sa mi tiež páči a prvá veta znie celkom fájn.:D Ale podľa gr sa ti to veľmi nepáčilo, čiže som dosť zvedavá na recenziu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Yes, you're right... No, recenze bude asi o víkendu, pokud ji stihnu... pokusím se co nejdřív, hned potom, co si utřídím pocity. :)

      Odstrániť
  5. Já teda na tuhle knihu nečetla moc pochvalné recenze, nebo teda alespoň mě nijak nezaujaly... Takže jsem se ještě do knihy nepustila a ani to nijak nemám v plánu. Ale první věta zní zajímavě :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, moje se taky nezařadí do skupiny 'moc pochvalných' :DD
      Jo, to zase jo...^^ :D

      Odstrániť