26. 7. 2012

(Dvou)měsíční chvástačka - červen & červenec


Taaakže, zase po dvou měsících se je čím chlubit! Annie ví, že ještě není konec července, ale už neočekává, že by jí někdo dal knihu (když si všecko kupuje sama, žeano...) a i kdyby nááhodou vyhrála v giveaway, nestihne to do konce července přijít (většina končí 31.7. nebo až v srpnu). Původně jsem dneska chtěla napsat recenzi, ale hnusná headache mi to zkazila... :'/

KNIHY DAROVANÉ & KNIHY VYHRANÉ:
.....
Ano, fajn vtip... :D Jedinej člověk, co mi dává knihy "jen tak" jsem... já. :D

KNÍŽKY, CO JSEM SI KOUPILA:

Nechci vás jakkoli děsit nebo něco takového, ale teoreticky by se do červnových knih mohlo počítat i těch dvacet učebnic na další rok (namátkou vybrané ty nejhorší, alias sbírky do matiky. Pro domácí přípravu. Prej je budu potřebovat. Hrozně se těším, až je zahodím.)

...
...
Tak fajn, nebijte mě... přesunem se k normálním knížkám.
Well, tady už to nějak vypadá. První dva volume Death Notu jsem si koupila v červnu (jako jediný knížky - ale čemu se divit, když jsem byla první dva týdny zaneprázdněná opravováním známek a pak jsem byla na dovče, že ano...) při návštěvě kamarádky (hele, brouku, pokud bys tohle nááhodou četla, tak to, co tě napadlo, nebylo a není vůbec vtipný :D).  

A sbírka mangy se rozrůstala i v červenci. Kannoninu ruku jsem splašila na pouti za 49,- (mimochodem nehorázná zvrácenost, ale bavila mě :D) a Death Note 3 a 4... no, řekněme, že zrovna do téhle mangy mileráda investuju a pořídím si všecky volume, co tu vyjdou (jakože doufám, že v ČR budou všechna).^^
Btw, jen nepatrná vada na kráse: na tu-blbou-krávu Amanovou na 4. volume se vážně nedá koukat...

Jako poslední jsem si koupila Banku těl: Mladší, která mi přišla dneska společně s dalšími tituly (jako Wither a Matched - sice v češtině, ale anglický názvy se mi hrozně líbí :D - ty si ovšem nechám až k narozeninám). Ještě jsem ji nezačala číst, ale ta obálka je naprosto úžasná.^^ Navíc jsem na ni viděla pochvalné recenze, tak doufám, že mě bude bavit.

A KONEČNĚ... KNÍŽKY, CO JSEM DOSTALA K RECENZI!

Anoo, ani tady už to nezeje prázdnotou.^^
 Hunger games snad nemusím komentovat. První díl jsem si naprosto zamilovala a druhý díl ještě nemám celý přečtený, vlastně jsem na začátku... ale miluju ho taky!^^

A pak tu máme Erebos, taktéž recenzní výtisk a taktéž skvělá kniha! V brzké době plánuji napsat recenzi, takže nebudu nic moc prozrazovat, jen řeknu, že knížka si poctivě vysloužila 5 hvězdiček.^^

Za recenzní knížky bych chtěla moc poděkovat nakladatelství Fragment. :)

...A VŠECHNY KNÍŽKY SPOLU:
Pokud se někdo namáhal to počítat, tak ano, you're right, je jich devět.^^ Na mě docela úspěch. Ze všech mám hroznou radost. Ještě bych podotkla, že pomalu budu potřebovat knihovnu, protože moje police na knihy je docela plná a nerada bych svoje poklady skladovala na zemi. Nechtěl by mi někdo poskytnout sponzorský dar? :DD

8 komentárov:

  1. Se div, že nemáš knížky kam dávat, když si je kupuješ takovým tempem. XD Bejt jako ty, nemám je do půl roku kam dávat ani se svojí velkou knihovnou... XD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Můžu já za to?! Nemůžu! :D
      (Já se NEDIVIM, já si stěžuju! :D)

      Odstrániť
  2. Hu, hezký úlovky, těch prvních pár bych si asi nevybrala, ale závidim Mladší, na tu mam taky zálusk =) Ostatní knížky už mám =)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasně, chápu, to je o vkusu^^
      A Mladší... no, neodolala jsem a rozečetla ji... a je luxusní.^^ Zatím... :D

      Odstrániť
  3. Čo majú všetci proti matematike.:P
    DN vyzerajú skvele.<3 Aaach, kiežby som ich mala. (To by som čítala mangu asi druhýkrát v živote.) Ale zas... ee, koľko je všetkých častí?:P
    Banku tiel tiež chcem, obzvlášť, ak sa ti teda bude páčiť.^^"
    Recenzáky - yayy.((:
    Inak ja mám knihy tak narvané momentálne, že hrôza.:D Ale už existuje plán, ako uvoľniť viac miesta.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To netuším. Ale můžu ti říct, co proti ní mám JÁ. :DD
      Vypadají... a docela hezky se na ně kouká.^^ A s kámoškou jsme se shodly, že Lightovi ta kosa (na prvním volume) celkem sluší, co myslíš ty? :DD
      No... *tváří se, že si to vůbec neověřovala na goodreads*... samotnej příběh má 12 dílů a potom třináctej je něco jako... bonusovej? *Neví, jak by to popsala.* Well, já chci stejně všecky...^^
      Banku těl jsem včera rozečetla, protože jsem prostě neodolala, a líbí se mi!^^ Zatím... Ale chvilku mi trvalo se do toho dostat.
      ^^
      Hm? Pochlub se, to mě zajímá^^ A klidně mi to i můžeš vyfotit, ráda se mučím pohledem na knihovny jiných. Mně se momentálně do té megapolice vejdou ještě tak dvě knížky *doufá*... ale už jsem ti vylíčila, s jakýma přírůstkama počítám v srpnu... Milénium bude chudák nocovat venku. :D

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. Jo, hrozný zlo. A učebnic do ní mám celkem asi pět! :'D

      Odstrániť