2. 7. 2012

Knižný súhrn: Jún 2012

Rozhodla som sa túto rubriku trochu zjednodušiť a upraviť.:)

V júni som prečítala...

...dvanásť kníh, z toho 5 v angličtine, 5 v slovenčine a 2 v češtine:

1. Veronica Roth: Insurgent (#2) - aj - recenzia 
2. Christopher Paolini: Inheritance (#4) - sj - minirecenzia 
3. Susan Beth Pfeffer: The Dead & The Gone (#2) - aj - recenzia 
4. Susan Beth Pfeffer: This World We Live In (#3) - aj - recenzia
5. Terry Pratchett: Zajímavé časy (#17) - čj 
6. Alyson Noël: Kruté Leto - sj - minirecenzia
7. Terry Pratchett: Čaroborci (#5) - sj
8. Terry Pratchett: Maškaráda (#18) - čj - minirecenzia
9. Michaela Vysloužilová: Kameň Večnosti (#1) - sj
10. Ally Condie: Crossed (#2) - aj - minirecenzia
11. Aprilynne Pikeová: Krídla (#1) - sj - recenzia
12. Megan McCafferty: Bumped (#1) - aj

Rozhodla som sa ponechať rovno aj odkazy na moje (mini)recenzie. Nerecenzovala som iba dve knihy od Terryho Pratchetta, Kameň večnosti a Bumped. O Bumped ešte budete počuť, keď dočítam druhý diel, Čaroborcov a Zajímavé časy vám skrátka touto cestou odporúčam, recenzie písať nebudem.

Kameň večnosti stojí za osobitú zmienku – je to úžasné ironické fantasy od našej skvelej Michelle, ktoré zatiaľ síce ako kniha nevyšlo, ale rozhodne by malo.;) Či budem písať recenziu netuším, no skôr nie. Link odkazuje na goodreads, kde sa môžete o knihe dozvedieť viac.

To je asi všetko, čo som chcela k tomuto zoznamu dodať, vy sa pochváľte – koľko ste toho v júni prečítali?:)


Knihy, ktoré mi pribudli na poličku (nie e-booky, ani knihy z knižnice):


Výnimočnú a Kruté leto som si objednala na literama.sk. Výnimočnú som už síce čítala, ale nemala som ju doma a chcela som si doplniť zbierku (vlastním Ohnivú). Kruté leto ma jednoducho zaujalo, už som písala minirecenziu, link nájdete vyššie.

Stretnutie na pobreží lásky je odmena zo školy pre čistých jednotkárov. Knihu som nečítala a neviem, kedy sa k nej dostanem...

Krídla som dostala na recenziu (ktorú už nájdete na blogu) od vydavateľstva Fortuna libri, ktorému (aj) touto cestou ďakujem.

Dúfala som, že mi prídu objednané The Immortal Rules a The Golden Lily, no zatiaľ sa tak nestalo. Hádam v júli.:)

Čo pribudlo na poličku vám?

Neliss

13 komentárov:

  1. Podarilo sa ti toho prečítať celú kopu :) Kde na ste na to brali čas, veď bol koniec roka? hm? :)
    Mne do zbierky pribudlo Ticho, Pacsa, Očistný debakel. ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pre mňa bol ten koniec roka poriadne vegetný, čo ti poviem.:D
      Jé, Pasca, tú by som tiež hrozne chcela.:)

      Odstrániť
  2. Výjimečná je skvělá kniha! Nedávno sem ji dočetla a pořád jí listuju a pročítám si oblíbené scény :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) Tak podobne som to mala s Ohnivou, ale Výnimočná je tiež skvelá.:)

      Odstrániť
  3. Absolutně nechápu, jak můžeš číst knížky v češtině. Nic proti slovenštině, ale já to prostě nedávám, hrozně mi vadí číst v nějakém jiném jazyce než v mém mateřském nebo angličtině :D ..jsi fakt dobrá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úplne normálne, mne to neprekáža.:D Vďaka.:D

      Odstrániť
  4. Mne pribudli anglické verzie Virgin Suicides (po tej knihe som túžila snáď x rokov) a anglická verzia knihy Láska v časoch cholery :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hmm, my asi nečítame podobný žáner, ale teším sa s tebou.:))

      Odstrániť
  5. Teda, Nel, teď jsi mě myslím i trumfla (nebo na tom jsme stejně... ale co, manga se nepočítá. :D To jen já ji drze počítám :DD). Já měla konec roku hektickej (ale vytáhla jsem ty známky, ty víš! :)), takže jsem ráda, že jsem ráda. :D
    (V červenci ti to nandám, aspoň co do počtu knížek!! :D)
    Btw, co se týče Pasti, tu jsem si vydupala za vysvědčení, heeeč. :D

    ...Nevíš, proč mám takovou chuť být protivná? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Uvidíme, uvidíme.:DD A ak ma predsa len zase tromfneš, tak sa môžem ešte vždy odvolávať na to, že mám nejaký social life.xDD
      Ja si ju kúpim asi v auguste.;) Alebo tak.^^"

      Odstrániť
    2. Social life - hej, ty seš hnusná! :DD Já za to nemůžu, že kámošky jsou kdesi v háji po dovolených, takže můj social life se omezuje na tebe a Alii na facu :D
      (Ne, že by mi to vadilo, obě jste skvělá společnost^^)

      Odstrániť
    3. Of course we are.:D
      Ale neboj, tiež mám kamošku na dovolenke, ďalšia nemá čas, bla bla, poznáme.xD Tak improvizujem.:D

      Odstrániť
    4. :D
      Občas prázdniny vážně nesnáším... :DD

      Odstrániť