29. 7. 2012

Posuď knihu podle obalu (4)

Meme (c) Syki - info
"...Vyberete si jeden obal knihy, publikujte k němu stručnou anotaci knihy a posuďte ho, jak se vám zachce."
  

Cassandra Clare - The Clockwork Princess (#3)

Anotácia: In Clockwork Princess, Tessa and her companions travel all over the world as they race to stop the clockwork army before it’s too late. As Jem’s health worsens alarmingly and his friends search desperately for a cure, can Tessa choose between the two boys she loves - even if it means never seeing the other one again?

Názor na obálku: Okej, stavím sa, že mnohí z vás túto obálku už videli. Jej odhaľovanie bolo trochu nezvyčajné a bol ho plný twitter.:)
Môj prvý dojem bol absolútne úžasný a ešte zvýšil moje nadšenie z knihy (ktorej sa skrátka nemôžem dočkať, prvé dva diely som si zamilovala).
Stále si myslím, že cover patrí k tým nesmierne vydareným - len si vezmite tie farby, nádherné pozadie, nápad s knihou... No modelka mi úplne nesadla, hlavne jej póza sa mi zdá zvláštna (ten krk O.o). To sú však detaily a v konečnom dôsledku sa mi obálka veľmi páči.
Čo si myslíte vy?

Obálka a anotácia z goodreads.com

4 komentáre:

  1. Tahle obálka je skvělá! Ale když to vezmu kolem a kolem, Cassandra má vždy hodně povedený obálky. :) Z téhle série se mi ale asi stejně nejvíc líbí obálka Prince. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Však?:) Tiež sa mi jej obálky páčia, obzvlášť k TID.:)

      Odstrániť
  2. Nehorázně se stydím, ale tuhle sérii jsem ještě nečetla (ovšem slyšela jsem o ní). A tahle obálka je... dokonalá. Ta kniha, to pozadí, ty šaty... <3
    A náhodou, i ta modelka celkem ujde. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja viem...<3 S hanbiť sa nemusíš, len to naprav.:) Hoci asi neodporúčam ako začiatok čítania v angličtine.

      Odstrániť