6. 8. 2012

07/2012, Itálie mi to zkazila!

Hm? Ahoj...? Slyšíme se? Jestli je signál v pořádku na obou stranách, tak se na vědomost dává, že Annie je tu společně s dalším seznamem, tentokrát s knihami přečtenými za červenec!
Omlouvám se za ten neobvyklý začátek, takhle jsem se snažila vyjádřit, že mi při psaní tohoto článku asi pětkrát spadl internet (no, on spadl, nahodil se a spadl). Eh, teď už vlastně šestkrát. Velká pocta O2, vytváří nové, osobní rekordy.
Takže. Zpět k Annience a jejím knížkám. Červenec byl poněkud slabší, protože do Itálie si já káča vzala jen čtyři knížky. Pak jsem si musela půjčit mamky čtení a to už jsem louskala pomaleji... a došlo i na chvíle, kdy vážně nebylo co číst. Každopádně, přečetla jsem rovných 20 knih! Jo, a prý jsem cvok.

A ještě jedna drobnost - změnila jsem styl tohoto článku, budu ráda za reakce, jestli to bylo lepší předtím nebo teď. (Mně osobně tedy vyhovuje nynější verze.) Seznam najdete pod perexem - vím, že normálně jde vidět hned, ale dneska je poněkud dlouhý plus ještě můj úvod. Případný link (psáno červeně) odkazuje na recenzi, čísla v závorce znamenají moje hodnocení.

1) Mrazení | #1 | M. Stiefvater (2/5)
2) Tanečník | #2 | J. Deaver (4/5)
3) Paranormálové - Nikdo není bez viny | #2 | K. White (4/5)
4) Andula a ty druhé | - | H. Němcová (3/5)
5) TOP KRIMI - Náruč plná milenek | - | I. M. Jedlička (2/5)
6) Temné vize | #1 | L. J. Smith (4/5)
7) Kannonina ruka | #1 | M. Yamaguchi (4/5)
8) Upíří polibky - Počátek | #1 | E. Schreiber (3/5)
9) Upíří polibky - Rakve lásky | #1 | E. Schreiber (3/5)
10) Dívka, která si hrála s ohněm | #2 | S. Larsson (5/5)
11) Hunger games - Aréna smrti | #1 | S. Collins (5/5)
12) Erebos | - | U. Poznanski (5/5)
13) Váhání | #2 | M. Stiefvater (2/5)
14) Žena v (kon)kursu | - | E. Brabcová (3/5)
15) Prokletý dům | #1 | R. Caine (2/5)
16) Death Note | #3 | T. Ohba, T. Obata (5/5)
17) Death Note | #4 | T. Ohba, T. Obata (5/5)
18) Banka těl - Mladší | #1 | L. Price (5/5)
19) Prokletý maturiťák | - | M. Cabot, S. Meyer, ... (3/5)
20) Hunger games - Vražedná pomsta | #2 | S. Collins (5/5)

Tak. Ne, Annie se nezcvokla, Annie jen nemá social life. :D Tak jo, to bych lhala, prostě jsem jen rychle a docela dost četla. Červencové knihy by se daly rozdělit do několika kategorií. Do jakých?

Takže. První kategorie jsou poklady, které jsem si delší dobu chtěla přečíst nebo knihy, co příjemně překvapily, tedy knihy s pětihvězdičkovým hodnocením. Mluvím o obou Hunger games, Erebosu, Miléniu a Bance těl. Bylo by těžké vybrat nejlepší z nich, zbožňuju všechny - jak se ostatně dočtete v recenzích, které už jsou publikované (Až na Banku, na kterou se chystám).

Další kategorie je poněkud kratší - moje drahá manga. Ani v červenci jsem se jí nevzdala, takže jsem přečetla 3. a 4. volume Death Notu. Myslím, že nemůžu říct nic jiného, než úžasný. (A kdo znáte DN a/nebo mě: musím se pochlubit, přežila jsem Amanovou, nacházející se na víc než polovině stran čtvrtého volume! Jsem hustá, že? :D) Kannoninu ruku jsem objevila de facto náhodou, ale je to horor od osmnácti, takže přesně něco pro Annie. Docela se mi to líbilo, i když je to dost zvrácenost.

Co tu máme dál? Hm, knihy, na které jsem náhodou narazila v knihovně s tím, že mě zaujaly nebo už jsem o nich slyšela. Sem řadím i pokračování rozečtených sérií. Celkově knihy s hodnocením 3 nebo 4 hvězdičky. A které to jsou? Tanečník a Paranormálové, obě knihy jsou ze sérií, se kterými už jsem se setkala a obě příjemně překvapily. Potom Temné vize, které zaujaly obálkou a bylo mi povědomé jméno autorky (Upíří deníky se mi tedy nelíbily, ale toho jsem si nevšimla, když jsem knihu brala do rukou). Taktéž fajn čtenářský zážitek, který si vysloužil čtyři hvězdičky. Upíří polibky jsem znala z mangy, oproti které byla kniha jistým zklamáním. Prokletý maturiťák mi padl do oka díky jménu Meg Cabot a také už jsem o této knize něco slyšela a na Ženu v (kon)kursu jsem četla pár recenzí. Popravdě si nepamatuju, jaké byly, jen vím, že mi utkvěla v paměti. Obě knihy si vysloužily ryze průměrné hodnocení.

Další kategorie vezmu stručněji: Knihy, které se ke mně dostaly omylem, tedy to, co měla máma s sebou na dovolené:  Andula a ty druhé a Náruč plná milenek. Ani jedna mě nějak moc nezaujala, nebyl to můj styl, ale číst se to dalo. A poslední kategorie jsou největší knižní zklamání: První dva díly 'mrazivé' série Maggie Stiefvater, Mrazení a Váhání, které mě nechytily a Prokletý dům taky nebyl moc extra.

No, to by bylo pro dnešek vše. Snad jsem vás v dnešním vedru moc nevyčerpala. Kolik vy jste toho přečetli, co čtete teď a jaká kniha (nebo i víc knih :)) se vám nejvíce líbila? Podělte se... :)

By the way, tak mě tak napadlo, že když už mě Neliss navezla do goodreads, tak si mě taky můžete přidat.^^

Obrázky: google

12 komentárov:

  1. Prej jsi cvok protože jsem ti to řekla já, nebo ti to řekl i někdo jinej? XD No, nedivila bych se, kdyby ti to řekla spousta lidí, ono stěžovat si na to, že jsem během jednatřiceti dnů přečetla jen dvacet knížek, to trochu šílenstvím vážně zavání, hele... XD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hele, nebuď hnusná! :D A ne, nejsi zdaleka tak originální, jak si myslíš, řeklo mi to víc lidí :DD

      Odstrániť
  2. Wow.. tak to je pěkná nálož... jsi dobrá ;).. Škoda, že tě Vlci z Mercy Falls zklamali.. já tuhle sérii mám moc ráda :).. jedna z nejoblínenějších :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Děkuju... :)
      Já jsem od toho díky grafickému zpracování a vychvalování všude čekala víc, no... :( ani styl Maggie mi tolik nesedl, přijde mi spíš pohádkovej - a to zrovna nemám ráda. :/
      (To je důvod, proč se mi třeba nelíbí série Křídla).

      Odstrániť
  3. A mě říkají ve škole cvoku s mými patnácti. A co že je vlastně ten sociální život? Mám pocit, že jsem o něm už někde slyšela... ale zatím jsem ho nepotkala :D
    Taky mě mrzí, že se ti nelíbilo Mrazení, já mám pořád živou vzpomínku na to, jak jsem ho před dvěma roky četla právě v červenci, ještě na začátku rozpuku YA knih v čechách, a milovala jsem to :)
    Na Banku těl jsem čím deál víc zvědavá, nejspíš zainvestuju svůj skromný rozpočet do koupě téhle knížky. Ale nejdřív počkám na tu tvoji recenzi.
    Jinak, čtyři knížky k moři je rozhodně málo (na týden?). Já poslední dobou na cesty vozím čtečku, to se nemusím bát, že by mi došlo čtivo :D
    Jo, a s padáním článků, taky se mi to několikrát stalo, teď píšu veškeré články ve Wordu, takže je mám uložené v počítači i pro případ náhlého selhání blogspotu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jojo, tak nějak. :D Já se socializuju na icku a FB >< :D
      No, mě to mrzí taky, ale co nadělám...
      Řeknu ti to takhle: příběh za to stojí, ale překlad je dost otřesnej. :// Recenze bude pravděpodobně ve čtvrtek, tak uvidíš... :)
      Áno, na týden, nebo spíš na 8 dní. Já měla limit jednoho kufru a víc jsem jich tam prostě nenacpala, brala jsem si i nějaké oblečení a hygienické potřeby :D - i tak jsem jednu dávala do kabelky. :// Sakra, čtečku... ne, já ji nechce, já ji zoufale POTŘEBUJU :D
      Já píšu na blogspot ale když to začne jakkoli blbnout, okamžitě kopíruju do wordu. A kopíruju i když mám delší blok textu, co bych určitě nenapsala znova... :)

      Odstrániť
  4. Amanová je PŘÍŠERNÁ!!!! :D Jsi fakt dobrá, já měla chuť ji uškrtit pokaždé, když se objevila na scéně, kravka jedna.
    Jinak, já taky nemám social life, nic si z toho nedělej :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Já si jen, eeehm. Hryzala do rtu a likvidovala si postavu likvidováním zásob pralinek a čokolády. :DD Díky bohu, že zrovna DN je přečtený za chvilku, jakkoli se snažím stránky, kde není Amanová natahovat, takže jsem netrpěla až tak šíleně. :D
      Jinak jo, je to zrůdička, potvora a závidím jí možná pár částí šatníku. (Teda, ale Lighta jí přeju, toho taky nemám ráda. Ale teda výrazně by u mě stoupl, kdyby se rozhod ji zabít, čúzu jednu. To, že by umřel i on by byla jen třešnička na dortu, mwehehe :DD) *Annis a její evil plans* Děkuju^^
      Hele, ty socializuješ se mnou, ne?! :D Virtuálně teda :D

      Odstrániť
  5. Týjo, závidím počet knih přečtených na dovolené. Já se k moři chystám teď v pátek, ale knihy si beru jen dvě... Jedu s přítelem sama a on mi zakázal si jich víc vzít, protože bych ho prý zanedbávala a on by se tam sám unudil. (Nečte, neví o co přichází. Ale pomalu ho učím, ještě to chce tak pět, deset let a bude číst Ovidia v originále :D :D) No a stejně si budu na pláži předčítat maximálně stostránkový skripta, který se musím naučit za zkoušku, která mě čeká hned po dovolené, takže bych víc knih stejně nestihla. Ale září mám ještě celé volné a mám v plánu trhat rekordy, stejně jako ty tenhle měsíc :)
    A svůj social life ti klidně přenechám, akorát mě zdržuje od důležitějších věcí :D
    (Promiň za román, když píšu, nevím, kdy mám přestat :D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V pohodě, jsem jen ráda.^^
      Jé. Tak kdybych jela s přítelem (jela bych, mít s kým :/), tak se na knížky vykašlu úplně hele.^^ Takhle to bylo s rodičema, takže trasa lednička-moře-bazén-postel(kniha)-město.
      Jéé, tak to hodně štěstí. :D
      Ohhh, tak tu zkoušku ti nezávidím. Miluju svůj nudnej středoškolskej život. :D Naopak, září ti sakra závidím. Tak doufám, že se pak pochlubíš.^^
      Jééé. To by mě docela i potěšilo, kdy mi ho můžeš postoupit? :DD

      Odstrániť
  6. Dobrá nálož!! Já jsem o prázdninách strašně čtivu mánivá ale značně omezováná svým neustálým cestováním :D Což je prostě na prd, protože je vědecky dokázané, že do kufru nemůžeš narvat dostatečný počet oblečení, knížek a hygienických potřeb :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík!
      Přesně tak, mě tohle hrozně ničí! Jenže většinou nevím, kde všude budu a co budu potřebovat za hadry, takže šetřím na knihách... :/

      Odstrániť