8. 8. 2012

Bylo nebylo (#4)

Cílem tohoto meme, které jsem si ze čtvrtku přesunula na středu, je jednou týdně zveřejnit první větu z knihy, kterou momentálně čtu. Ve čtvrtém příspěvku zmíním knihu...

Autor: Margit Sandemo
Kniha: Morová rána (Sága prokletých, #1)

Jednou večer na konci podzimu roku 1581, kdy se mrazivá mlha mísila s krvavě rudým odrazem ohně na nebi nad Trondheimem, šly právě po ulicích města dvě mladé ženy, které o sobě neměly tušení.


Ano, Annis se rozhodla dát si re-reading její milované ságy, která si zaslouží pořádné recenze (ne jen odbyté info o třetím díle jako příspěvek do chall). Jsem ráda, že se těchto knih ujal právě Fragment, ale zase mě mrzí, že u nás vyšly jen čtyři díly z celkových asi padesáti. :/ Vážně by mě zajímalo, jak to bude pokračovat...^^

20 komentárov:

  1. Z asi 50? Uff. Sága vyzerá dobre a má úžasné obálke, ale seriously? Do niečoho tak dlhého by som sa nepúšťala.:P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, ehm. Česky jsou přeložené čtyři (další se neplánují), pak jsou ještě tři další dostupné v AJ... a zbylých čtyřicet je norsky. :D Takže ani nemám možnost se do toho pustit...
      Takže bych to brala jako 4-7 dílů. ;)

      Odstrániť
    2. Tiež pozerám, 50 člennú knižnú sériu si ani nepamätám ale ktovie, možno aj Anita Blake a True Blood tak skončia :D Len či sa aj počas celých 50 kníh vie udržať kvalita príbehu? Lebo v Anite a TB je to podľa mňa značne kolísavé aj keď ešte som nečítala posledné dve TB a posledné 3 Anity ale tie knihy predtým...no bolo to tam všelijaké :D

      Odstrániť
    3. Já četla jen tyhle čtyři, norštinu bohužel neovládám - a příběh je (zatím) skvělý. Ale zase třeba u Školy noci se daly číst jen první dva díly a o Upířích denících radši nemluvím.
      Takže tady jsou první čtyři díly více než kvalitní... Co se zbytku týče, tady tě asi odkážu na goodreads, kde se zdá, že všechny knihy mají zhruba čtyřhvězdičkové hodnocení (tam to kolísá od 3,67 po 4,00 myslím, ale víc než 3,5 mají snad všechny).
      http://www.goodreads.com/series/45642-sagaen-om-isfolket

      Odstrániť
    4. Vampire Diaries a Škola noci ma odzačiatku nezaujali, tak som sa do nich ani nepúšťala, príliš mi to Twajlajtštinou zaváňalo a to ja zrovna nemusím.

      Spoľahnem sa teda na Goodreads, tiež tam chodím ^_^

      Odstrániť
    5. Dobře jsi udělala. Já od Deníků upustila někdy kolem třetího dílu a Školu noci ještě čtu... ne, že bych věděla proč. :D

      Spolehni^^

      Odstrániť
  2. Aaaaaa, Sága prokletých!! Já prostě POTŘEBUJU vědět, jak to dopadne, a které z Tengelových a Siljiných vnoučat má v sobě zlo Starého Tengela! Aaaaa!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Přesně tak! Jenže nám asi zbude jen to "ááááá". Nebo musíme sehnat lidi, co si ji koupí, aby bylo vidět, že o ni je zájem a Fragment nám vydal další. :DD
      (No tááák... vždyť oni si na těch knížkách dávají TAK záležet. Lepší nakladatelství to do rukou dostat nemohlo - tak proč nemůžeme mít další Prokleté?! :D)

      Odstrániť
  3. Ságu prokletých miluju! :)Je to moje oblíbená série! :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéé, další spřízněná duše! Nápodobně^^

      Odstrániť
  4. No, asi ti zbejvá jenom naučit se norsky... XD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tady je někdo zase miloučkej... :D

      Odstrániť
  5. Pěkně, tyhle knížky jsem už někde potkala mají krásné obálky. A jak tak čtu tu první větu mohlo by to být i dost dobré.
    Ale zase jsi mě vyděsila s počtem dílů a jejich dostupností. Nevím, za prvé je to dost dílů a za druhé, kdybych se do toho pustila a chytlo mě to, asi bych umřela, kdybych neměla další díly. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Souhlasím, obálky jsou super... :)
      Neboj, dá se to přežít. :D Zvykneš si... a počet dílů mě taky vyděsil, ale tady se není čeho bát. Horší je ta alternativa, že nebudeš mít pokračování.

      Odstrániť
    2. Já to myslela tak, že bych pak na tom byla závislý. :D S tím počtem dílů :D A budou mi díly scházet. :)

      Odstrániť
  6. O téhle knížce jsem ještě neslyšela ale vypadá moc hezky! :).. Snad na ní někde narazím! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jé, tak jsem ráda, že jsem někoho navnadila. Budu ráda, pokud narazíš a pak se podělíš o názor.^^

      Odstrániť
  7. Sága prokletých! Tu jsem četla tak strašně strašně dávno. Strašná nostalgie na mně padla s tímhle článkem :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Já ji četla... no, začala jsem asi rok zpátky? :D
      Jů, kdys ji četla ty?^^

      Odstrániť
  8. nevím, skoro bych řekla, že ještě na zakládce, ale takový dva roky zpátky určitě.

    OdpovedaťOdstrániť