15. 8. 2012

Bylo nebylo (#5)

Cílem tohoto meme, které jsem si ze čtvrtku přesunula na středu, je jednou týdně zveřejnit první větu z knihy, kterou momentálně čtu. A sice mám rozečtenou hromadu knížek, ale když ke mně zrovna v den pátého příspěvku do meme dorazil tento titul...

Autor: Gregg Olsen
Kniha: Závist (Prázdná rakev, #1)


Voda se řinula ze zrezivělého kohoutku do oprýskané porcelánové vany, kde s pár zacuchanými pramínky dlouhých hnědých vlasů vytvářela loužičku.

Envy. Co k tomu říct? Po tom, co jsem šíleně dlouho odolávala jsem ji objevila zlevněnou... a veškeré přesvědčení bylo v háji, stejně tak jsem zapomněla na prázdnou peněženku. Takže konečně nemusím záviděníhodnou Závist nikomu závidět.
Krom ní čtu ještě Milénium (tentokrát třetí), ale to už tu jednou bylo...^^

15 komentárov:

  1. Tak, som s tým chalanom už skoro 4 mesiace :D Nie až tak dlhá doba :D ..ale je nám strašne fajn :) ..a hej, mám vážne 14, prečo? :D :D
    Inak táto kniha vyzerá zaujímavo :) ..možno sa poobzerám po nej. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. (Poznámka pre Annie - prvá časť komentu je určená mne, tak preto reagujem...xD)
      Štyri mesiace sú dosť dlho, najmä v porovnaní s ostatnými teenagermi a ich 'vzťahmi'.^_^ :P A len tak...
      Inak, sme tu dve, tak keby si prípadne nabudúce do komentu hodila nejaké označenie.;D Alebo reagovala pod môj článok.:D

      Odstrániť
    2. Oukej, doplo mi práve, dám si pozor nabudúce. :D A tú prezývku som už napísala správne :'DDD
      A čo sa týka tých vzťahov.. hej, máš pravdu no. :D

      Odstrániť
    3. Nell: to mi došlo. Tedy, došlo mi to, že to trochu nepobírám. :D

      Jinak sice jsem ve čtení moc nepokročila, ale taky myslím, že vypadá zajímavě. :)

      Odstrániť
  2. Tak jo, po tý první větě jsem konečně tak trochu pochopila to, proč se mají ve tvůrčím psaní omezovat přídavný jména. V týhle větě je jich vážně trochu... moc...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Trochu asi jo, ale zatím se to docela dá číst...^^

      Odstrániť
    2. Hm, jo, víš, jak jsem říkala, že nejsem zrovna pozornej čtenář? Asi jsem. Sakra. XD

      Odstrániť
    3. Teď narážíš na co?! Já se BOJIM! :D

      Odstrániť
  3. Takže konečně nemusím záviděníhodnou Závist nikomu závidět. >> super veta :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jen se pochlub, komu jsi ji ukradla, ségra! :D

      Odstrániť
    2. No jo, Záviděníhodná Závist je ©Emily.L alias sestřička. :DD Stačí? :*

      Odstrániť
  4. Ta obálka mi stále nahání hrůzu, ale nejspíš se někdy dokopu k tomu abych si ji přečetla :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mně přijde docela v pohodě, vlastně se mi líbí... tak uvidíme, nakolik se hodí ke strašidelnosti příběhu.^^

      Odstrániť