5. 8. 2012

Čítanie na slepo (1)

Na začiatok vás chcem upozorniť na nový (multi)tematický článok od Annie, ak ste ho ešte nečítali.=)

Meme (c) Luc - info
Cieľom je pokúsiť sa každý mesiac prečítať jednu náhodne zvolenú knihu z vášho to-read listu -> vygenerujete si náhodné číslo na random.org, zistíte, ktorej knihe prináleží a môžete čítať.

Keďže mám konečne už aj ja prehľadný to-read list na goodreads môžem sa veselo zapojiť do tohto meme, ktoré sa budem snažiť zverejniť vždy začiatkom nového mesiaca.

V auguste budem čítať...

...knihu s číslom 59, Ruby Red od Kerstin Gier. Asi ste už počuli hlavne o českom preklade Rudá jako rubín.:) Na knihu sa naozaj teším, čítala som kopu pozitívnych recenzii, tak hádam ma nesklame.

Neliss

8 komentárov:

  1. Jé, na Rudou jako Rubín se taky chystám, jen se k ní potřebuju dostat.^^ Hodnej Random, dobře vybral. :D
    Tohle meme mě taky zaujalo, ale bojím se, že bych si tu knihu pak nebyla schopná sehnat, přece jen, omezené příjmy a v knihovně není tolik YA, kolik bych jí chtěla, čtečku taky nemám... :(
    A děkuju za odkaz na můj článek.^^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja už mám v podstate takmer všetko v to-read liste zabezpečené. Ale chápem ťa, samozrejme...:/
      Nie je za čo, bolo mi ľúto, že ťa takto skoro 'zaspamujem', ale už som chcela ten článok zverejniť.:)

      Odstrániť
    2. No, brala bych čtečku, nebo aspoň umět číst tak rychle a dobře v AJ jako ty. Třeba to vychytám... a na čtečku si budu muset šetřit.^^ Sice není nejlevnější (na moje poměry), ale hádám, že do budoucna se to splatí milionkrát, když si budu kupovat jenom knihy, které si plánuju opakovaně přečíst a ne to, co kde uvidím.^^ A vůbec když budu mít lepší přístup ke knížkám a víc možností čtení na různých místech. :)
      V pohodě, to chápu. :))

      Odstrániť
    3. Určite, je to len zvyk.:)
      Rozhodne, čítačka má mnoho výhod - plánujem aj článok...

      Odstrániť
  2. Už mám přečteno. Strašně se mi líbila a už jen čekám na druhý díl. Jen jsem už trochu zapomněla děj, snad to při čtení nebude moc velký problém. :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pěkné, těším se na tvůj názor na knihu. :)

    Já osobně bych do tohoto meme jít nemohla. Jelikož většinu svého to-read seznamu mám trochu mimo ruku. A pravděpodobnost, že by mi Random vybral něco z toho, co bych k dispozici měla, je dost malá.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hádam to bude čoskoro.:)

      Aha, to chápem...:/

      Odstrániť