29. 8. 2012

Richelle Mead - Homecoming (A VA je úžasná...

...ak to ešte náhodou neviete.)

Mnohí z vás už asi čítali alebo aspoň počuli o jednej úžasnej šesťdielnej YA sérii s názvom Vampire Academy. Všetky diely už vyšli v češtine a - jupí - budú vychádzať aj v slovenčine. Nebudem tu sériu zbytočne ospevovať, Luu a Judit to už totiž urobili tu & tu. :)

Asi viete aj to, že vychádza spin-off séria, Bloodlines. Prvý diel (ktorý vyšiel aj v ČR) som čítala a bol perfektný! Nemôžem sa dočkať druhého - objednala som si ho už dosť dávno, no stále nedorazil.

(c) Michelle

Ani jedna z vyššie zmienených informácii však nie je pointou dnešného, nie veľmi dlhého, článku. V týchto dňoch totiž vyšla jedna zaujímavá poviedkové zbierka... Foretold, 14 Tales of Prophecy and Prediction, editovaná Carrie Ryan a určite s kopou zaujímavých poviedok, ku ktorým sa plánujem dostať.

Pre všetkých VA fanúšikov je dôležité niečo iné - aj Richelle prispela a to konkrétne poviedkou o Rose & Dimitrim, keď sa vracajú do Ruska. Meno? Áno, Homecoming. Tento konkrétny kúsok som už stihla prečítať.

Aká bola? No, jednoduchá, ale vydarená, bolo tam tak akurát deja atď. Predpokladám, že by ju mohol čítať aj niekto nezainteresovaný, vysvetlené boli veci dostatočne, lenže v tom prípadne by chýbal jeden dôležitý pocit... Pocit, že sa vraciate domov. Do sveta Morojov a Strigojov, k vašim obľúbeným charakterom. A tento homecoming som si užila.

Pre tých, ktorí k tejto zbierke ešte nemajú prístup, prikladám jednu stránku z poviedky, ktorú som našla na internete (zväčšíte kliknutím):

12 komentárov:

  1. Už sa teším, ako sa k tomu dostanem a bez ohľadu na čokoľvek budem mať doma aj papierovú verziu tejto poviedky. Ale to čakanie ma asi zabije :D

    Btw, baví ma sledovať, kam všade sa tento môj obrázok už dostal :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja to v papierovej verzii nepotrebujem.:P

      Wow, what, to je tvoj...O.o A ktorý - ten prvý či tá stránka?

      Odstrániť
    2. Ty nie, ale ja áno :D Keď už zbierka, tak čo najkompletnejšia :D

      Ten prvý :P

      Odstrániť
    3. Chápem a budem ti tú zbierku ešte poriadne závidieť.:D

      Ahá, sorry, mne to proste vyskočilo pri 'vampire academy'.

      Odstrániť
    4. To je v pohode, hovorím, že ten obrázok je už všade :D Dala som ho na DeviantArt a odtiaľ sa obrázky dostanú kamkoľvek :D

      Odstrániť
  2. I když jsem četla jenom tu jednu jedinou stránku, smála jsem se na monitor jako blbec. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je ta povídka hodně spoileroidní? Nevím, jestli s ní radši nepočkat až na dočtení série :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dosť, radšej si najprv prečítaj tú sériu, obrala by ťa o množstvo prekvapení.

      Odstrániť
  4. ja som prečítala zatiaľ len prvé dve časti a neviem, či sa pustiť do ďalších, alebo počkať na knižné vydanie :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aha, no, to už je na tebe, či sa ti chce čakať.:D

      Odstrániť
  5. Já doufám, že knížka vyjde i v češtině, protože povídka od Richelle? To by mohlo být doopravdy dobré! :)

    OdpovedaťOdstrániť