2. 9. 2012

Knižný súhrn: August 2012

V auguste som prečítala...

...desať kníh, z toho 5 v angličtine a 5 v slovenčine:

1. Melissa De La Cruz: Blue Bloods (#1) - aj - minirecenzia
2. Carrie Ryan: Pobrežie hrôzy (#2) - sj - recenzia
3. L. J. Smith: Zvláštna sila (#1) - sj - recenzia
4. Ursula Poznanski: Erebos - sj - recenzia
5. Kerstin Gier: Ruby Red (#1) - aj - recenzia
6. Maggie Stiefvater: Triaška (#1) - sj - recenzia
7. Maggie Stiefvater: Váhanie (#2) - sj - recenzia
8. Maggie Stiefvater: Forever (#3) - aj - recenzia
9. Michelle Madow: Remembrance (#1) - aj - recenzia
10. Michelle Madow: Vengeance (#2) - aj - minirecenzia 

V auguste som bola s čítaním chvíľami aktívna, chvíľami pomenej... A v septembri bude zrejme horšie. A ja vážne neviem, čo čítať prv. Je vlastne celkom možné, že budem musieť svoj to-read list trochu skrátiť. Uvidím.

Pri všetkých knihách nájdete link na recenziu, prípadne minirecenziu, takže je aspoň v tomto august uzavretý.:) Čo sa pokračovaní týka, chystám sa čítať všetky okrem Temných vízii od Smithovej.

A teraz zvyčajná otázka – koľko ste toho tento mesiac prečítali vy?


Knihy, ktoré mi pribudli na poličku (nie e-booky, ani knihy z knižnice):


Tento mesiac sa jedná len o jednu kúpenú knihu a to Křišťály moci – knihu som dosť lacno zohnala na bazoši a vyzerá úplne ako nová.=)

Ďalej som aj ja dostala podpísanú kartu ku knihe Skylark (ktorú si chcem eventuálne prečítať). Na zadnej strane je napísané „Kristína – thank you so much for your enthusiasm for Skylark! xoxo“ a podpis.

Viem, viem, vy ste na tom zrejme lepšie.;) Tak sa pochváľte.

Neliss

8 komentárov:

  1. Desať kníh? Pekne, pekne. :)

    Zradu temného elfa ešte stále čítam, alebo sa aspoň tvárim, že ju čítam. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nellie to vzala z jedné vody načisto, jo? :D Celá série Shiver, celá dostupná Remembrance... :)
    Taky bych si asi měla dočíst pár rozečtených sérií :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Shiver ma bavilo, druhý diel Remembrance je kratučký, 14 strán v pdfke.:P:D
      Ach, ani nehovor...:D

      Odstrániť
  3. Jo, tenhle seznam ve mně probouzí mnohem menší deprese než ten od Annie... XD

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Chytá ma depresia z toho, ako všetci čítajú o dušu, len ja mám na mesiac jednu knihu :D Na väčšinu tých kníh sa sama chystám, ale kedy sa k tomu aj reálne dostanem, to je naozaj vo hviedach. Inak, páči sa mi, ako sa ti zvýšil počet kníh prečítaných v AJ, pretože si ešte pamätám časy, kedy si sa do toho príliš nehrnula :P

    Čo sa týka festivalu... Tak najmladší tam boli hádam tí v kočiarikoch :D Oni tam chodia aj celé rodiny s malými aj väčšími deťmi, každý si tam nájde svoje a nehrozí, aby si sa nudila, takže v tomto ti tvoj vek určite problém robiť nebude :D A ono ani to ubytovanie nie je až také zlé, väčšinou je človek taký uťahaný, že zaspí bez toho, aby sa príliš zamýšľal, kde to vlastne spí. A okrem toho, ubytovať sa môžeš aj v hoteli či na internáte s normálnou posteľou, len to viac stojí a my sme sa zhodli, že sa to neoplatí, pretože tam sa človek ide naozaj iba vyspať, ak si dokáže dostatočne zaplniť rozvrh. A áno, videla som obe! :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja už to budem mať asi podobne.:D Plus povinné.:D
      Viem viem, ťažké začiatky...xD

      Aha, no, díky za info, uvidím, všetko je možné.:D

      Odstrániť