13. 9. 2012

Bylo nebylo (#6)

Cílem tohoto meme, na které jsem se na pár týdnů opovrženíhodně vykašlala, je jednou týdně zveřejnit první větu z knihy, kterou momentálně čtu. Takže udělejte místo pro...

Autor: Richelle Mead
Kniha: Vampýrská akademie (Vampýrská akademie, #1)

Její strach jsem cítila dřív, než jsem ji uslyšela křičet.


&

Autor: Lauren Oliver
Kniha: Before I Fall

They say that just before you die your whole life flashes before your eyes, but that’s not how it happened for me.

Ano, tentokrát hned dvě rozečtené knížky. Obě mě hrozně baví a nějak se nemůžu rozhodnout, od které se odtrhnout. Akademie sice není dokonalá, ale je to RICHELLE a co se Before I Fall týče... ta kniha je geniální! Plánuju si ji co nejdříve objednat v originále, protože zatím mám e-book a TAK mě to baví, že je to až neskutečné. Vůbec jsem nečekala, že budu tak nadšená.

Jsem navíc moc ráda, že ji čtu v originále, protože některé scény jsou, řekla bych, nepřeložitelné, a překlad by tomu ubíral. Co do angličtiny je to lehounké... no, dočítám první den a skoro celou dobu jsem se smála. Úžasné. Hádám si troufnu potom napsat i recenzi, ale... uvidíme^^

Jinak mi dnes přišel balíček (nebo spíš balík :) od úžasné Sue, takže mám myslím jasno, co budu číst dál... :) Uvidíme, nakolik zvládnu slovenčinu. U blogových povídek mi to nevadilo, takže hádám, že to půjde^^

16 komentárov:

  1. begore I fall má prekrásnu obálku!

    tak strašne by som si už chcela prečítať tú VA, ale neviem ju nikde zohnať a na jej kúpu sa necítim, takže bude asi nejaké netrpezlivé vyčkávanie 8D mohol by ju niekto hodiť do nejakej GiveAway 8P

    aj ja chcem balíček od Sue! 8D čo pekné si dostala?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Má, i když jsem si prvně nemohla zvyknout (po tom, jak jsem všude vídala ty české a slovenské modré :D). Každopádně, bude to 'jen' paperback, ale neskutečně se těším, jak mi dorazí! *-*
      (Ještě bych tu knihu mohla objednat :D)

      Vezmu to na vědomí při vybírání cen do příští give ;D

      Dárky k narozkám (čtyři knížky, 2 díly Andělské série, 2 díly Mariotových dědiců... a záložky. Mám z nich obrovskou radost :), krásný obrázek a dopis, který mi málem vehnal slzy do očí^^

      Odstrániť
    2. jeej tak to dodatočne všetko naj 8D

      Odstrániť
  2. VA je klasika.. taková fajn oddechovka, co se moc hezky čte :)) na Chvíli před koncem už se strašně moc těším!!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Souhlasím :)
      A nedivím se, je vážně dokonalá. Já se těším, jak mi dorazí^^

      Odstrániť
  3. První věta tý druhý knížky mě zaujala. A to jako vážně zaujala. Počkám si na tvoji nepochybně úžasnou recenzi (*vtír, vtír*) a pak mi asi budeš muset ten e-book poslat... XD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 'Tý druhý knížky.' Pche! :D To je B. I F., kdyby něco! :D (A ano, vážně za I není tečka :D)
      Nebo taky rovnou paperboo... ehm, paperback z bookdepository, co? :D Když se tak horlivě vtíráš^^ :D
      Každopádně, díky :D

      Odstrániť
  4. Preklad BIF uberá. n__n Teraz neviem, na koľko hviezd to je vlastne je.
    A jupí, čítaš VA!^^

    OdpovedaťOdstrániť
  5. BIF (na tečky kašle i Bílej Tesák! :D) bylo moc fajn i v češtině, každopádně jsi mě teď dost nahlodala, abych si to sehnala v originále :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :DD
      Poskytuju english e-book, kdybys chtěla :)
      Jinak - to mě moc těší :)

      Odstrániť
  6. Aaaaaaa, BIF! Ale teda česká obálka se mi líbí víc, jsem hold vysazená na modrou :D A VA je klasika... pořád se snažím dokopat k tomu, kupit si ten komplet v boxu, ale to bys s ním musela i spát v posteli oO
    A na recenze se těším! ^^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasně :D
      No, já si ji zatím kupovat nehodlám, protože je to na moje poměry moc peněz :D
      Děkuju^^

      Odstrániť
    2. aaa, tam mělo být bych, ne bys :D Ale máš pravdu, je to moc peněz :/

      Odstrániť
    3. Neboj, pochopila jsem ;D

      Odstrániť