20. 9. 2012

Bylo nebylo (#7)

Cílem tohoto meme je jednou týdně zveřejnit první větu z knihy, kterou momentálně čtu. Well... je čas na trochu mateřš slovenčiny, nemyslíte? :)

Autor: Zuzana 'Sue' Fabianová
Kniha: Duša temna (Údolie bezcitných, #1)


Keď je váš život nekonečný, premýšľate, čo je správne a čo nie.

Tak tuhle knihu (i když ještě není dokončená, ale autorka ji aktivně píše :) čtu až neslušně dlouho, protože... víte co. Ebook. A já čtení na počítači dvakrát nemiluju (čtečku nemám) a navíc mě tu spousta věcí rozptyluje.

Každopádně. Annie má strašně ráda československou literární tvorbu, proto jsem se do Duše s radostí pustila.

A můžu říct, že tohle dílko je úžasné! Narvané emocemi, nejednou mě ta či ona scéna dojala k slzám. Navíc je poutavě napsané a moc hezky sa čítá. Jakmile soubor jednou otevřu, mám potíže se od něj odtrhnout. Doufám, že Sue knížku brzy dopíše a pokud možno i vydá. Už první věta se mi strašně líbí. Takže: naskytne-li se vám příležitost si toto dílko přečíst, neváhejte! :)

No, a já mizím číst. A vy, pokud máte chvilku času, si určitě pozrite web věnovaný této knize - a zanechte Sue i komentář, protože myslím, že si to zaslouží :)

17 komentárov:

  1. Och, aj ja si to chcem prečítať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pokud se ti naskytne příležitost, tak určitě přečti, stojí za to :)

      Odstrániť
  2. Našej Sue držíme palce, aj ja sa už veľmi teším, keď knižku dopíše a prečítam si ju konečne celú. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Přesně, přesně, přesně!! :)
      (I když bych prvně mohla dočíst to, co už má :D)

      Odstrániť
  3. Se čtením na počítači jsem na tom podobně :'D Povídky zvládnu v pohodě, ale celé knihy, brr... pro mě je ten nejideálnější formát samotná, tištěná kniha. (:

    Nicméně, o dílu&autorce jsem už slyšela a až ji to jednou vyjde, tak si to jistě ráda koupím a přečtu.^^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tohle naprosto chápu :D I když, padesáti dílová povídka, kde 40 dílů dočítáš zpětně...

      :) Tak držme pěsti, aby to vyšlo!^^

      Odstrániť
  4. Annie, tak práve si ma vyšokovala, dakujem že si si vybrala pre bylo nebylo Dušu :) a áno pilne píšem už desiatu kapitolu :)

    Iva: som rada, že si chceš Dušu prečítať, iba ma to teší :)

    Maji: aj tebe samozrejme držím palce, lebo aj tvoje dielko si chcem prečítať

    Li: dakujem :) ja dúfam že príbeh, lebo kniha to samozrejme nie je :) uzre svetlo sveta aj v tlačenej forme, ale to nie som si istá tak uvidím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Není vůbec zač, zasloužíš si to^^

      Odstrániť
    2. no ja verim v to ze sa to vydat podari ;)

      Odstrániť
  5. Páni, tak ta první věta je vážně dokonalá ^^ Tohle si musím přečíst! Sue, jen piš, abych ji mohla pak mít doma v knihovničce :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. budem sa snažiť, ale zatial ide písanie jedna báseň, len to nezakriknut :)

      Odstrániť
    2. Musíš! :)
      Taky ji chci i v tištěné podobě, takže ti, Sue, držím pěsti ;)

      Odstrániť
  6. Sue píše knihu???!!! vá...že o tom neviem?! idem hneď čeknúť web! vyzerá to dobre 8)
    obálka, názov, prvá veta! no ja by som si ju tiež rada prečítala 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to sú novinky čo :D ale nie :) ked chceš o duši vedieť čosi viac stačí napísať teda mne :) rada ti o nej porozprávam :)

      Odstrániť
    2. A je to úplně skvělé! :) Nedivím se, vážně za to stojí^^ (a já se opakuju :D)

      Odstrániť
  7. Úúúú, to zní sakra hustě! =D Ani jsem nevěděla, že Sue píše, to si musím přečíííst! =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ver mi nevie to straaaaaaaaaaaaaaaaaaaaašne vela ľudí :) dokonca ani moja rodina ;) ale som rada že ťa duša oslovila :)

      Odstrániť