27. 9. 2012

Bylo nebylo (#8)

Cílem tohoto meme je jednou týdně zveřejnit první větu z knihy, kterou momentálně čtu. Dnes to bude docela zajímavá kniha, mimochodem novinka...

Autor: Sara B. Elfgren, Mats Strandberg
Kniha: Kruh (Kruh, #1)


Čeká na odpověď, ale Elias neví, co říct. 

Co říct k této novince? Jsem někde u osmé kapitoly a zatím to rozhodně vypadá zajímavě! Ze začátku jsem se trochu ztrácela, ale teď už je to v pořádku. Kniha mě dost baví a i přes její tloušťku se dost rychle čte :)

Každopádně... určitě má naprosto, ale NAPROSTO luxusní obálku. Tady to tak nevynikne, ale když jsem ji vybalila z balíčku, zůstala jsem němě zírat. Vypadá ÚŽASNĚ!

Tak uvidíme, jaká bude moje reakce po dočtení. Pravděpodobně se na recenzi můžete těšit o víkendu. :)

10 komentárov:

  1. Asi som vadná, ale mne sa tá obálka nepáči :D Ale knihu by som si rada prečítala :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mně se na fotce taky extra nelíbila, reálná verze je ale neskutečně dokonalá, hlavně nádherně zpracovaná. A pak už je to o vkusu ;D

      Odstrániť
  2. Ta obálka vypadá docela zajímavě. Počkám si na tu recenzi. XD *odevzdaně chystá seznam knížek a tužku*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vypadá^^
      :D Hehe :D Zatím váhám mezi 4/5 hvězdami, ale jsem teprv na straně 200, že :D

      Odstrániť
  3. Hrozně moc se těším na recenzi! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ta obálka je ve zkratce asdaGRRooWANT! V překlavu úžasná, khhm.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Obálka vyzerá zaujímavo 8)

    Je zvláštne, ako často pridávam takúto reakciu, asi by som potrebovala nejakú riadne prenádhernú obálku, aby som pre zmenu napísala trochu srdcervúcejší koment 8D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Obálka je vážně krásná!! :)
    Kniha vypadá fakt krásně! :D

    OdpovedaťOdstrániť