4. 9. 2012

Čítanie na slepo (2)

Meme (c) Luc - info
Cieľom je pokúsiť sa každý mesiac prečítať jednu náhodne zvolenú knihu z vášho to-read listu -> vygenerujete si náhodné číslo na random.org, zistíte, ktorej knihe prináleží a môžete čítať.


Minulý mesiac som si na základe tohto meme prečítala knihu Ruby red, ktorá sa mi veľmi páčila (recenzia).
O to zvedavejšia som bola...

Tentoraz som musela losovať dokonca dvakrát - prvý raz som vám to zabudla 'odfotiť' a stlačila F5. No vyšla mi The Golden Lily, ktorú si tak či tak prečítam akonáhle dorazí, čiže to nie je až taký problém.

Teraz už pokus druhý.

V septembri budem čítať...

...knihu s číslom 65, The Goddess Test od Aimee Carter. Túto knihu si chcem prečítať už nenormálne dlho, tak sa k nej hádam konečne dostanem .:) A dám vedieť, ako sa mi (ne)páčila.

Neliss

6 komentárov:

  1. Ty máš taký krátky to-read? Teda, asi aj ja by som si ho mala skrátiť. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, krátky ako krátky, aj tak nemám šancu to všetko prečítať.:) A času je málo, čiže - skracovanie.:P

      Odstrániť
  2. Závidím, že máš len 86 kníh v to-read liste :D ja ich tam mám okolo 200 ak nie viac a neviem kedy to prečítam :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No.:DD To máš ešte mizernejšiu šancu ich všetky prečítať než ja.:DD

      Odstrániť
  3. A já jich mám 664, což mám zásobu na čtyři roky dopředu. Hurááá :D

    OdpovedaťOdstrániť