7. 9. 2012

Ja + škola = málo času

Alebo klasický problém z mojej strany, ktorý sa dal očakávať. Cez leto som sa snažila pridávať pravidelne, čo najviac u vás komentovať a až na nejaké tie výnimky sa mi aj darilo. Leto je však, bohužiaľ, preč a ja som začala študovať na strednej škole.

Viem, je len 7. septembra, nejaký režim si ešte len budem musieť vytvoriť... A určite nevypustím knihy ani blog. No času jednoducho toľko nebude, to je mi už teraz jasné.

Keď si niečo prečítam a budem mať čas, spíšem recenziu. Keď budem mať inšpiráciu a čas, spíšem názorový článok. Každý mesiac skúsim dať dokopy súhrn. Keď budem mať energiu a viac času, hádam zanechám nejakú stopu na vašich blogoch. Plus určite neplánujem prestať odpovedať na komentáre!

Prosím vás však o pochopenie, trpezlivosť a zhovievavosť.=) Verím, že Annie sa o vás bude starať lepšie, prípadne ešte sama niečo na túto tému napíše.

Tak nech sa vám darí a zase sa niekedy ozvem,
Neliss

6 komentárov:

  1. Tento problém určite stretne viac z nás - ja budem mať rozvrh párny a nepárny pričom 4 dni z jedného budú prax a všetky ostatné hodiny, ktoré sme v minulom ročníku mali v ôsmich dňoch teraz budú natlačené v šiestich! :D Akože štyrikrát za 6 dní telesná :O Ale samozrejme ma skôr trápia iné predmety, netuším ako budem stíhať sa učiť (aspoň trochu) a čo budem robiť s tolkou praxou :D Ale druhý ročník je predsa len o niečo ťažší no ;) Dúfam že sa ti podarí nájsť si na blog čo najviac času ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fíha, tá telesná...;D Ďakujem, dúfam, že aj ty!:)

      Odstrániť
  2. Ja sa dosť bojím, že budem mať ten istý problém... za týždeň nastupujem na vysokú, takže ako vidím, dovtedy si budem musieť urobiť záložné články :D ak ma tie predmety nezabijú, tak sa budem snažiť pridávať čo najčastejšie :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak uvidíš.:D Budeme si držať palce!:D

      Odstrániť
  3. Já ještě nějakou chvíli vydržím a pak odpadnu taky :DD
    Tak držím pěsti, ať si vytvoříš režim, stíháš toho co nejvíc a přežiješ školu :))

    OdpovedaťOdstrániť