3. 9. 2012

Měsíční chvástačka - srpen

Ano, výjimečně jenom měsíční! Protože kdybych s touto nadílkou čekala ještě na září, tak se ty knihy nevejdou na fotku a navíc se bojím, že by si někteří z vás zjistili, kde bydlím a šli mě vykrást (s tím, co mi ještě má přijít - jako dárek, výhra, koupená kniha nebo RC, přečemž všechny čtyři kategorie v září hádám zaplním, a co mám teď... :D)

KNIHY KOUPENÉ:

 Tentokrát kupodivu ne nejpočetnější rubrika! Každopádně, i tak se mi toho nashromáždilo dost. Jako první jsem si ve slevě na bux.cz koupila knihu Závist: Prázdná rakev, na kterou už si můžete přečíst i recenzi. Následovala Kniha ztracených věcí z bazaru ve skvělém stavu a za neuvěřitelnou cenu. :) Potom Město z kostí, které mělo cenu ještě lepší (!!!) a taky bylo z bazaru, ale vypadá jako nové. Jedinou vadou této knihy je ta ošklivá obálka. 

Původně tohle měly být veškeré srpnové přírůstky do 'kupované' části Chvástačky, ale potom jsem udělala nálet na Levné knihy a krom pěti úlovků, které ale dostanu až k Vánocům, jsem si odnesla knihy Páni mají radši sukuby, Sukuby to rády horké a My fair sukuba. Překvapily mě luxusní cenou i svojí velikostí, jsou vážně maličké :) Všechny tituly krom Závisti čekají, až si na ně najdu čas, bohužel :/

KNIŽNÍ DÁREČKY A DVĚ ZATOULANÉ FOTKY:

Takže, nejdřív bych podotkla, že fotky vlevo jsou ještě od koupených knih - pohled na všechny tituly a detail knihy Sukuby to rády horké :)

Jelikož jsem v srpnu oslavila docela významnou událost (a jéje, teď si všichni budete myslet, že reparát :D tak dobře, narozeniny), poštěstilo se mi také několik knížek dostat. A které konkrétně to byly?

Od prarodičů jsem dostala docela štědrou nadílku, kterou jsem si předem vybrala a objednala sama, ale i tak mě velmi potěšila: trilogii Milénium. V paperbacku, ovšem za úplně neskutečnou cenu (ani jedna kniha nepřesáhla dvě sta!) Hrozně se mi líbí, jaký tvoří 'schodek', když jsou položené vedle sebe - každý díl je cca o sto stránek delší, než ten předchozí. Tím ale s dárky nekončíme!

Někdo (asi bux.cz, který mě obdařil slevami :) nabyl dojmu, že jsem byla neskutečně hodná, protože jsem k Lisbeth dostala ještě knihu Past, na kterou už jsem taky zvládla zpracovat recenzi a Matched alias Dokonalý pár. Tady se mi hrozně líbí přebal, protože když jej trochu nakloníte, zeleně se leskne. Tuto knihu jsem ještě také nečetla, ale určitě to chci napravit co nejdřív. :)

Něčeho se chytněte a pevně se držte, protože ještě pokračujeme! Při příležitosti narozenin jsem jedné části mojí rodiny napsala seznam knih, náhodně vybraných z wishlistu (a docela ve spěchu), které bych chtěla a z kterých se mi měl koupit jediný titul. Místo toho jsem byla obdařena podivně těžkou taškou, ve které jsem nalezla všechny tři knihy a k tomu ještě pokračování Rudé!

Jak vidíte na fotce, jsou to Rudá jako rubín & Modrá jako safír, Zavržený a Šerochodec (miluju rozporuplné knížky :). Na všechny knihy se těším a doufám, že se k nim brzy dostanu, i když se školou o tom poněkud pochybuji. Ke všem si také časem plánuji pořídit další díl/y (pokud tedy ty první nebudou vyloženě tragické), protože nenávidím nedokoupené série v mojí knihovně.

KNIHY, KTERÉ JSEM VYHRÁLA:

Ano prosím, Annie něco vyhrála! Vyhrála jsem knížku a nádhernou záložku u Mimi, jenže ta mi zatím nedorazila, tekže si ji schovám až na příští Chvástačku :) Teď bych se chtěla pochlubit s jednou knižní maličkostí, která mi ale udělala velikou radost!

Je to nádherná podepsaná záložka od Michelle Madow, kterou jsem vyhrála díky tomu, že jsem vyplnila formulář mezi první stovkou návštěvníků její stránky :) Hrozně se mi líbí a v současnosti mi zdobí poličku na knížky, jelikož je dost velká. Ten medvídek s nápisem Pro Tebe je potom od jednoho člověka, který na moje narozeniny nikdy nezapomene a vždy dostanu přání a nějakou maličkost, patří tedy ještě k dárkům. Je to kartička, ale já se rozhodla používat ji jako záložku. Děkuju, Marci :)

KNIHY, KTERÉ JSEM DOSTALA NA RECENZI: 

Recenzní knížky jsou jenom dvě, jelikož to jsou novinky a já kvůli nim čekala s žádostí téměř do konce srpna. Měly tu být ještě třetí Hunger games, ale e-mail s mojí žádostí o tuto knihu se nějak zatoulal, takže Katniss ke mně dorazí až tento týden. Také jsem si psala o novinku Děsivé splynutí, která mi snad také brzy přijde :)

Za komiks Hororland: Procitnutí, který jsem ocenila čtyřmi hvězdičkami a knihu Mayské proroctví (kterou mám rozečtenou a docela mě baví) bych chtěla poděkovat nakladatelství Fragment.

TÍM ALE NEKONČÍME!

Člověk si má dělat radost a já se rozhodla si zpříjemnit nástup do školy.
Proto jsem si koupila tento dokonalý slovník, do kterého jsem se na první pohled zamilovala. Já mám ve škole ráda jazyky a humanitní předměty, takže jsem si jím vážně radost udělala. Není to tak úplně kniha, ale když jsem minule začala strašit s učebnicemi... Také jsem v knihkupectví (ano, Barvič a Novotný na Masaryčce, kde jsem oplakala spoustu novinek, které nemám, i spoustu starších YA knih, které taky nemám) objevila přehled německé gramatiky, takže ten je taky můj a bude se sakra hodit! :D Jen jsem ho tedy nefotila.

ALE TEĎ UŽ TEDY KONČÍME :D

 Celkem moji poličku obohatilo 17 knih, dvě záložky a slovník a musela jsem ji kvůli tomu úplně přeskládat. Je to vážně docela hromada...

Na facebooku jsem zveřejnila právě tuto fotku všech knih pohromadě, ovšem rozmazanou, takže nešly vidět názvy a pořádně ani hřbety a dala jsem vám jako menší challenge a hádanku rozluštit co nejvíce knih. Moc mě překvapilo a potěšilo, kolik lidí se zapojilo do hádání a na kolik knih jste přišli, proto bych vás chtěla nějak odměnit. A tou odměnou bude to, že při příležitosti příští giveaway (která bude opět formou výběru z několika novinek i starších knih) každý, kdo se zapojil do hádání do 2.9., získá 1 bonusový vstup (pokud se give zúčastníte, a lidé ze Slovenska tímto získávají možnost soutěžit také) a navíc při vyhlašování jednoho z vás, co komentovali na FB, vylosuji a dostane knihu nebo nějaký menší knižní dárek, to si ještě rozmyslím podle financí. Berte to jako oslavu mých narozenin. :) 

...A tady máte důkaz, že lepší fotka než ta nahoře udělat vážně nešla, protože se tam všechny knihy nevejdou :D

27 komentárov:

  1. jsem zvědavá, co řekneš na Knihu ztracených věcí... Má to zajímavý námět, ale příliš mě to nebavilo. Jinak Rudá a Modrá... ♥ :)

    -Freckles

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Já jsem možná víc zvědavá na to, kdy se k ní konečně dostanu :D Jinak by mě to ale zajímalo taky :)
      :) Tak to si je budu muset brzo přečíst, když je tak zbožňuješ^^

      Odstrániť
  2. Supr sbírka :) Několik kousků ti vážně závidím :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nuž, povedala by som, že tvoj mesiac bol viac ako spolovice naplnený :)) Najviac závidím Mesto kostí - tak v dobrom, ako sa len dá B-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je dost trefné :))
      No, já bych možná nezáviděla (ta obálka -.-) Já závidím vám to, že bude vycházet u vás s takovou... pěknou, neutrální obálkou, namísto tohoto 'skvostu'. I když... Jace do půl těla by byl lepší, žeano^^

      Odstrániť
  4. No tak to je taky pěkná hromada! :) Asi k tobě přijedu a odvezu si je, máš jich nějak moc :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nééé, málo je jich, málo! :D
      Tebe bych i uvítala, ale bez velké tašky/kufru/čehokoliv jiného :D

      Odstrániť
  5. A sakra, ty jich ale máš oO Teď se za svých 10 stydím :D A za září jich bude beztak ještě míň.
    Jinak Milénium vypadá skvěle! A ani nevíš, jak ti závidím Zavrženého. Na Šerochodce jsem taky zvědavá, mám ho půjčeného doma z knihovny - taky miluju rozporuplné knihy.
    Jinak Dokonalý pár jsem ještě nečetla a nemám ho ani doma, i když v knihkupectví jsem byla i dneska - nějak se mi ho nechce kupovat, kdo ví proč? Možná si ho koupím v té Praze rovnou i s druhým dílem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nestyyyyď! :D
      (A jéje, tak to mě zabiješ. S výhrami, tím, co si chci koupit a opožděnými dárky k narozeninám plus recenzáky... jaj, v září toho taky čekám dost :D)
      Vypadá, a vevnitř je ještě lepší :P Zavrženého jsem schopná si závidět taky, pořád ještě nevěřím, že tu knížku fakt mám :)
      Tak uvidíme, co na něj řekneme my :P
      Oh, Matched... Já podlehla při slevách na buxu, byla to vážně neuvěřitelná cena, tak uvidíme.
      Áááá, druhej díl, ta obálka!^^ Kdyže přesně vychází? :D

      Odstrániť
    2. Někdy v říjnu? Myslím :D

      Odstrániť
  6. Wow, tak to moje chvástačka obsahuje jen šest knih a ještě je za dvě měsíce. Se můžu jít zahrabat! :D Závidím hlavně Modrou jako Safír, Rudou už mám. =)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nikam se nehrab, já to tak obvykle mívám taky! :D
      Sakra, všichni mi ji závidíte... já si to budu muset přečíst přednostně! :D

      Odstrániť
  7. Milénium bych brala. Ty tři knihy se sukubou mám doma, líbilo se mi to. Jackie je taková zajímavá postava. :D Pak mi napiš, komu fandíš. :) Jinak Dokonalý pár mám také, Past jsem četla. Modrá jako safír ti děsně závidím! Četla jsem zatím jen jedničku. A Mayské proroctví si budu taky objendávat. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Další Lisbethcvok, nebo si je teprve chceš přečíst? :)
      Jojo, napíšu :) Taky se na to docela těším, tak uvidíme...
      Co se týče Modré, viz o odpověď nahoru ;D
      Tak jsem zvědavá na názor na Proroctví^^

      Odstrániť
  8. Páni! Hezká sbírka! :D Ta Past vypadá skvěle. Asi bych si ji už konečně měla také koupit. :D :)
    Jinak jsem zvědavá co řekneš na Šerochodce. Mně se totiž moc nelíbil a to jsem se vážně snažila mu dát šanci. :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Děkuju! :) Jo, to bys mohla^^
      Já jsem taky zvědavá. Uvidíme...

      Odstrániť
  9. NAPROSTO ÚŽASNÝ!!
    Knížky jsou dokonalé, některé z nich mám taky doma :) Závist, Past.. to jsou dokonalé knížky :)
    A oxfordský slovník mám taky doma! Je naprosto úžasný :-))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jééé, díky moc :)) Já se budu červenat :)
      Musím souhlasit, vážně jsou^^
      Já ho zatím použila jen asi dvakrát, ale líbí se mi^^

      Odstrániť
  10. Hergot, to je za měsíc víc knížek, než se ke mně dostane za rok. Super, no... XD

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Whuáá, závidim Město z kostí, Závist, Past, Modrou jako safír, Dokonalý pár, Šerochodce... no prostě skoro všechno! Úžasný úlovky =))

    OdpovedaťOdstrániť