30. 9. 2012

09/2012 & naháním čas (v podpatkách).

Ten nadpis není recese, ale realita. Krom tanečních odkazuje na to, že zoufale honím čas, ale když už jsem mu na dosah, spadnu. (Metaforické ztvárnění podpatků a běhání na autobus... nepřeju nikomu zažít, vážně ne :D) Tentokrát je to 13 knih a řeknu vám, jsem za to dost ráda.

1) Mayské proroctví - Zápas o osud lidstva | #1 | Ch. Raedeke | (4/5)
2) Vidím to, co vrah | #1 | J. Hathaway | (5/5)
3) Pandořina dcera | - | I. Johansen | (1/5)
4) Hunger games: Síla vzdoru | #3 | S. Collins | (4/5) & (5/5)
5) Počertěná | #1 | S. Petroff | (2/5)
6) Vampýrská akademie | #1 | R. Mead | (3/5)
7) Vampýrská akademie - Mrazivý polibek | #2 | R. Mead | (3/5)
8) The End of the Rainbow | #4 | V. Andrews | (2/5)
9) Temné vize - Posedlost | #2 | L. J. Smith | (3/5)
10) Věk magie: Bájná pečeť | #1 | B. Perplies | (4/5)
11) Maximum Ride manga Vol. 1 | #1 | J. Patterson | (3/5)
12) Maximum Ride manga Vol. 2 | #2 | J. Patterson | (4/5)
13) Kruh | #1 | S. B. Elfgren, M. Strandberg | (-)


Mayské proroctví a Vidím to, co vrah jsou recenzními výtisky od Fragmentu, proto jsem je četla tak nějak přednostně. Na obě jsem se těšila od té doby, co se blogosférou rozlétly informace o jejich českém vydání a z obou jsem nadšená. Četly se dobře a rychle, takže jsem brzy mohla přejít k dobrovolnému sebetýrání. Pandořina dcera byl dárek. Tuto knihu jsem dostala tak dva roky zpátky a už tenkrát jsem ji nedokázala dočíst. Teď jsem začala při příležitosti Dne nepřečtených knih a... upřímně, tahle kniha se mi vůbec nelíbila.

Hunger games 3, výjimečná kniha, která dostala dvojí hodnocení: objektivní a subjektivní. Docela mě překvapil konec... Počertěnou jsem si půjčila v knihovně a jsem na ni moc přestárlá. Ne, že by se mi nelíbila, spíš mě dost štvala hlavní hrdinka a její 'problémy'. Hádám, že s Vampýrskou akademií to mám podobně, protože mě Rose neskutečně štvala. A to jsme věkově dost blízké... 

The End of the Rainbow. To bylo... něco. Příjemně se to četlo, hlavně díky jednoduché angličtině, ale osoba, která napsala tuto knihu, vážně nemohla být normální. Autorku očividně v dětství někdo týral a vlezlo jí to na mozek, protože hrdiny knihy potkávala jedna tragédie za druhou, ani vydechnout je nenechala. Psychárna.

Temné vize 2 byly příjemnou oddechovkou, zhltla jsem je za dvě hodiny - ale první díl mi tedy přišel lepší. Na Věk magie, čtivou knihu z prostředí Londýna v devatenáctém století, která uchopuje magii neskutečně zajímavým způsobem, jsem psala i recenzi. Maximum Ride, manga-komix, už jsem četla a mám ji hrozně ráda, takže když jsem si ji v pátek koupila v Levných knihách, prostě jsem si musela dát re-reading.

A Kruh... ach ano, Kruh (ne Samara!). Recenzní výtisk od Fortuny Libri, za který jsem moc vděčná, protože je to dost... originální, svá a hlavně čtivá kniha. Tu jsem dnes dočetla a líbila se mi, ale nevím, kolik hvězdiček si zaslouží, budu si to muset nechat rozležet. Jinak, ta obálka je prostě úžasná! Zatím určitě můžu doporučit k přečtení a i přes délku se kniha dá přečíst za relativně krátkou dobu. A víc už v mojí recenzi, které se brzy dočkáte :)

16 komentárov:

  1. Ja by som veľmi rada vyskúšala tú Pandorinu dcéru :D Ostatné som buď čítala alebo ma nejak nelákajú :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Já se jí velmi ráda zbavím, takže pokud po ní tak toužíš... :D

      Odstrániť
    2. Klidně i jenom za poštovné, protože... tohle vážně nebyl můj šálek čaje ;D

      Odstrániť
  2. Těším se na Vidím to co vrah, v pondělí/v úterý by mi měl přijít recenzák, tak jsem dost zvědavá. A Kruh... (žádná Samara? Bééééé! ='( =D) to bych si taky ráda přečetla, protože kolem toho momentálně všichni nadělají, tak mě to stráááášně zajímá! =X ☼

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Já taky, na tvůj názor :)
      To je zklamání, co? No, vidíš, myslím, že mají proč :)

      Odstrániť
  3. Ach jo. A já přečetla ubohých pět knih. :D To je hrůza, ale kvůli škole nemám na čtení vůbec čas. :/
    Nicméně z těch knih, které jsi přečetla, mě nejvíce zajímá asi právě kniha Vidím to, co vrah. Já totiž pořád tak nějak nevím jestli si ji mám kupovat. :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V klidu, to znám a nedivím se :/
      Kup, mně se líbila! :)

      Odstrániť
  4. Na Kruh se už moc těším, kéž bych ho už měla doma! :D Co se týče Vampýrské akademie - přečetla jsem první tři díly a mám na to takový rozporuplný názor. Na jednu stranu jsem schopná přečíst celou knihu na posezení (nebo spíš poležení :D), na druhou stranu mám chuť Rose občas proplesknout. Pořád se něčím trápí, stěžuje si, chce se svěřit, ale vteřinu předtím si to vždycky rozmyslí a už mě s tím pěkně štve! :/ :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vůbec, ale vůbec se nedivím :)
      Amen. Přesně tak, Rose začíná být nesnesitelná :/

      Odstrániť
  5. Aj mne sa viac lúbilo Temné vízie 1 ako 2.
    Šikovná si, za mesiac toľko prečítať 8D ja som cez prázdninovú reading challenge prečítala za 3 mesiace 14 kníh, takže ti závidím tvoju rýchlosť 8D Momentálne mám stagnujúci týždeň v čítaní kníh, lebo pozerám Glee, od začiatku 8D nech si hovorí kto čo chce, tie pesničky tam sú božské 8P
    Rada by som si prečítala VA a Vidím to, co vrah.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Okay, nejsem sama :)
      Děkuju moc... ani moc ne, ale jsem ráda, že si to někdo myslí :)
      Taky si občas závidím :D
      Áha :) Seriály jsou děsné požírače času...
      Ano, VA, já vím^^ A Slide je taky skvělá...

      Odstrániť
    2. a knihy nie? 8D všetko ti niečo dá a uberie čas zo života 8D je na tebe čo si vyberieš, napríklad Glee ma učí angličtinu 8D a aspoň viem obsah väčšiny pesničiek, pri niektorých som nevedela o čom si spievam 8D ale pri cz titulkách je to super 8D

      Odstrániť
    3. Knihy taky, písničky, filmy, zábava... všecko, no :/ :D
      Já to tak mám s Pretty little liars :) Tam sice písničky nejsou, ale mluvené slovo hned zvládám líp^^

      Odstrániť
  6. Nic si z toho nedělej.. já taky vůbec nic nestíhám!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Uffff. Už jsem se lekla, že budu jediná (:

      Odstrániť