18. 9. 2012

Soutěžíme? :)

 ~Banner © dokonalá Alia~

Víte, co jsem slíbila na facebooku? Ano, správně, soutěž. Tak tady ji máte.
Prozatím jen informace, ale, jak už jsem psala, nebude to právě typická soutěž.

Především. Zapisovat se budete na následující e-mail: soutez.bookland@gmail.com

Normálně mi pošlete mail (předmět mailu: Soutěž) s následujícími informacemi:
  • Přezdívka, pod kterou případně hodláte komentovat (ano, budou za to vstupy. Za ty komenty.).
  • Blog, pokud máte, protože vás podle nej můžu dohledat (když případně změníte přezdívku). A taky abych se pokochala^^
  • Jestli se hodláte zapojit i na facebooku, tak jméno, pod kterým jste 'lajkli' stránku/komentujete. Klidně to může být stránka vašeho blogu, ale umím si většinu přezdívek bloggerů spojit se jménem a věřte mi, že pokud se pokusíte přihlásit dvakrát, přijdu na to.
Já každému, od koho mi mail přijde (zpravidla) do 24 hodin odepíšu. Pokud bych nenapsala, počkejte tak dva tři dny a zkuste to znovu, samozřejmě připojte, že posíláte přihlášku podruhé (ať vás nediskvalifikuji zbytečně).

Jakmile jste zapsáni a já vám odepíšu, získáváte první vstup a můžete vesele soutěžit dál (ale nemusíte!). Zapisovat se můžete i zpětně.

A co úkoly?
Někoho tím možná potěším, někoho asi spíš naštvu, ale většinou (pokud to nebude zrovna vědomostní otázka nebo hádanka) nebudete dopředu nijak přesně vědět, co máte dělat. U otázek, na které by byla potřeba příprava, možná vyvěsím info na FB nebo pošlu hromadný mail, ale nic nezaručuji.

Jde mi o to, že jelikož jsem člověk líný a ráda improvizuji, tak většinou nevím ani co zveřejním za dvě hodiny, natož vědět v neděli, co zveřejním v pátek. Navíc zde na blogu nejsem sama, že. Proto zatím nehodlám dělat týdenní rozpisy článků nebo hromadné maily; nezvládla bych to nijak dlouho dodržovat. Pokud by byl někdo vyloženě proti, můžu psát ty rozpisy aspoň denní. To bude ale vyžadovat, abyste se namáhali se na něj podívat.

Kde všude můžete získat vstupy?
  • Komentováním mých článků (zveřejněných po 19.9. včetně). Někdy vyberu první komentář, jindy náhodně vylosovaný, potom zase všechny komentáře. Pokud mě váš komentář zaujme originalitou nebo vtipností, máte bod. Také můžu k recenzované knize připojit otázku -> bod za správnou odpověď. Samozřejmě, nemusím vybrat nikoho, není to zárukou.
  • Na facebooku (to většinou ale poznáte). Občas tam hodím otázku, anketku, hádanku. Je na vás, jestli se zapojíte. Někdy to může být první (správná) odpověď, potom zase tři nebo každá odpověď.
  • Sledováním blogu. Opět vás k ničemu nenutím, ale uvažuji o tom, že občas vylosuji jednoho followera. Proto, pokud sledujete Bookland a chcete možnost získat vstup navíc, napište do přihlášky i přezdívku, pod kterou sledujete. Navíc vám neuteče článek, který zrovna může být o rychlosti a ryze soutěžní... ;)
  • Kontrolujete si mail. Můžu rozeslat otázku i takhle s tím, že vstup získá každá odpověď, samozřejmě, neplánuju vám nijak často spamovat poštu. Nebudou to otázky jen z YA literatury a budu se snažit, aby byly odpovědi snadno dohledatelné.
  • Pár lidí má vstup z hádanky. Pokud se zapojíte do této soutěže, zmiňte to i s FB jménem... ;)
 Jak poznám, kdo získá vstup? A můžu se do některých akcí zapojit i zpětně?

Jednoduše. Prostě v neděli večer zkontrolujte tuto stránku, zveřejním seznam aktuálních 'výherců' vstupu navíc, případně i se správnou odpovědí.

Co se týče zpětného zapojování se, samozřejmě to je možné, ale jen v aktuální týden. Jakmile v neděli vyberu... no, sice se můžete zapojit i potom, ale započítám vám to jen v případě, že si komentáře všimnu a že bude výjimečný, nebo u článku, kde počítám každý z komentářů.

A trochu obecné podmínky:
  • Soutěž bude trvat pravděpodobně minimálně 2 měsíce, datum konce ještě upřesním podle počtu vstupů & nápadů.
  • Zapojit se můžou Češi i Slováci (a jistá vídeňská slečna, protože tobě to můžu doručit přes Nellie, pokud tedy chceš).
  • Pravděpodobně nebudu vybírat denně. Máte sice možnost získat spoustu vstupů, ale to neznamená, že úplně každý článek je soutěžní.
  • K ničemu se nezavazuji. Soutěž pořádám z vlastní vůle, takže když v neděli nebude aktualizace stránky, prostě nebude. Pokud kvůli učení nestihnu zveřejnit slíbený článek nebo hádanku, zveřejním to jindy. 
  • Výherce vylosuji přes random.org a zveřejním co nejdříve po oficiálním ukončení (které oznámím alespoň týden předem). Bude jeden.
  • Vyhrazuji si právo nezapočítat účast nebo na diskvalifikaci účastníka při nedodržení podmínek.

A o co hrajeme?
Je to libovolná kniha v maximální hodnotě 300 Kč (cca 12€)!
Ovšem, ne, že mě někdo vyšlete do jakéhosi knihkupectví, nejlépe ještě v Praze, protože je tam levněji. Bude to kniha, kterou seženu na českém známém e-shopu, tedy bux.cz, martinus.cz, eruditus.cz nebo arara.cz
(Pokud jsem na nějaký zapomněla, dejte vědět, doplním... já tak běžně nakupuju z těchto).

Možnost nákupu ze slovenského eshopu (nebo BookDepository) pořád zvažuji. Sice bych vám to mohla poslat přímo, bez dalších nákladů na poštovné, ale vůbec nevím, co to žere a kolik to má noh, tedy, nejsem si jistá, že bych zvládla něco TAK náročného, jako objednávka & platba. :D Tohle do konce soutěže ještě upřesním^^

Kdyby někdo chtěl dát o soutěži vědět umístěním odkazu/mini verze banneru na blog nebo sdílením, byla bych vděčná :)) 

11 komentárov:

  1. Jé super nápad :D Soutěž je tedy opravdu zajímavá a neobvyklá a hlavně originální! Tohle by mě snad nikdy nenapadlo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Děkuju moc^^
      To víš, mě baví vymýšlet věci, co tu ještě nebyly a zkoušet, jaký budou mít úspěch :))

      Odstrániť
    2. Já si myslím, že to bude mít dobrý úspěch :D A rozhodně tu něco takového ještě nebylo ;)

      Odstrániť
    3. Tak díky i za důvěru^^
      :) A originalita se cení, ne? :P

      Odstrániť
  2. je to naozaj originálne 8) takže na mail sa posiela a začína sa až od zajtra?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Díky, potěšila jsi mě :)
      Áno, při přihlášce máte první vstup a sbírání dalších je od zítřka^^

      Odstrániť
  3. Moc pěkný nápad! Rozhodně je to zas něco nového a já už se těším až se budu moci zapojit. :) Na jednu stranu doufám, že se ti zapojí co nejvíc lidí, ale na druhou zase ne, jelikož jsem krapet sobecká a chci mít větší šanci na vítězství, žé. :P :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Děkuju, jsem ráda, že nejsem jediná, co si to myslí :)
      To znám :D Taky jsem taková^^

      Odstrániť
  4. Originální, zajímavé!! Palec nahoru. Úžasný nápad :) Jdu do toho :)) Sice vůbec nic nestíhám, ale tohle mě opravdu zaujalo :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Díky moc, hrozně jsi mě potěšila, hrozně mě těší, že se vám to líbí :))
      Tak kdyžtak vynecháš, není povinnost se zapojovat do všeho ;)

      Odstrániť
  5. Zajímavá soutěž! Pokusím se tu občas zabloudit (a nejen kvůli soutěži), tak snad mi to vyjde. x))

    OdpovedaťOdstrániť