18. 10. 2012

Bylo nebylo (#10)

Cílem tohoto meme je jednou týdně zveřejnit první větu z knihy, kterou momentálně čtu. Co čtu tentokrát, při jubilejním příspěvku do tohoto skvělého meme?

Autor: Ruth Rendell
Kniha: Portobello

 
 Ta ulice se jmenuje Portobello, protože kdysi dávno jistý námořní kapitán jménem Robert Jenkins předstoupil před dolní sněmovnu parlamentu a v pozvednuté ruce třímal vlastní uříznuté ucho.
 
Od této knihy jsem, přiznám se, nic extra nečekala, ale je geniální. Je docela o psychice a zároveň i napínavá a trochu detektivní, vážně mě to baví. I přesto, že na čtení nemám moc času, mi stránky hezky ubíhají. Hádám bych ji zítra mohla dočíst, recenzi ale pravděpodobně čekejte až v sobotu. 

A jakkoli první věta může vypadat divně, nebojte, není to žádný van Gogh, to ucho mu prý uřízli Španělé. A taková není celá kniha, tohle je jen úvod, info o oné ulici. Mimochodem... musím do Londýna, chci ji projít. Portobello.

11 komentárov:

  1. zaujímavá veta 8D
    ktovie či by ma kniha bavila 8D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Záleží na to, jaký máš vztah k psychologii... :)

      Odstrániť
  2. Tá veta je podľa mňa super takým tým spôsobom, že okamžite zaujme. A myslím si, že prvé vety sú veľmi dôležité a keď čitateľa oslovia, tak je dobrý predpoklad na to, že ho bude celý príbeh zaujímať.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, to jsou, ale nezáleží jenom na nich :) Ale souhlasím s tím, že je to rozhodně dobrý začátek^^

      Odstrániť
  3. Po dočítaní vety som sa rozosmiala! Áno, toto by bolo niečo pre mňa naozaj ma to zaujalo. Napäto očakávam recenziu a idem obehnúť internetové kníhkupectvá len tak pre istotu. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Recenze bude zítra (doufejme) a dost pozitivní :)) Obíhej :P

      Odstrániť
  4. Tá veta je zvláštna a obálka pôsobí zmesou devovosti a tajomnosti. hm, vyzará to výborne. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. JE to skvělé. Sice jsem ji nehodnotila plným počtem, ale příběh je vážně úžasný^^

      Odstrániť
  5. Tak, jsem zvědavá na recenzi a o co jde, mohla by na můj seznam to-read ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  6. A...ha? No, jakože já bych si knížku asi sama nevybrala, už jen podle obálky mi přijde dost... zvláštní, ne můj typ. Ale co já vim, třeba může bejt dobrá =D
    Btw první věta zní opravdu divně =D

    OdpovedaťOdstrániť