25. 10. 2012

Bylo nebylo (#11)

Cílem tohoto meme je jednou týdně zveřejnit první větu z knihy, kterou momentálně čtu. Po jedenácté to je kniha...

Autor: Bettina Belitz
Kniha: Rozdělená srdce (#1)


Něco se změnilo. 


Musím říct, že kniha vypadá vážně zajímavě. Nejsem v ní sice nijak daleko, vlastně jsem přečetla jen pár stran, ale hlavní hrdinka Elisabeth je cynická a ironická a celkově mi je dost sympatická (: 

Hrozně se mi taky líbí obálka a celkové zpracování knihy, i když ten formát je kapánek zárážející. Tak uvidíme, co na knížku nakonec řeknu, jaký bude můj finální verdikt :)  

10 komentárov:

  1. tak obálka vyzerá jednoznačne super 8)
    som zvedavá o čom to je 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Obálka je perfektní^^
      A to se dozvíš, pokusím se v co nejbližší době naťukat recenzi :)

      Odstrániť
  2. Hm, ta první věta je taková... jednoduchá. Ale stejně bych docela ráda věděla, o čem to je... XD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, jednoduchá, ale popohání k dalšímu čtení :D

      Odstrániť
  3. Takový minimalistický úvod.:D A pak kdoví, kam až člověka zavede, že... :3 A tak obálka vypadá zajímavě.^^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zatím mě zavedl do takových končin, že nestíhám zírat :D
      Je luxusní (:

      Odstrániť
  4. Včera jsem knížku viděla v knihkupectví. Je opravdu obrovská :-DD ale nemusela by být špatná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Já na ni čuměla jak... na nevím co, doslova bichle :D
      Zatím mi to přijde fajn, až na pár logických děr :)

      Odstrániť
  5. Krátke vety sú super.
    A tá obálka sa mi tiež páči xD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Taky je mám ráda. Nebo takové ty usekané věty.
      Nejsi jediná :)

      Odstrániť