4. 10. 2012

Bylo nebylo (#9)

Cílem tohoto meme je jednou týdně zveřejnit první větu z knihy, kterou momentálně čtu. Pro dnešek to je kniha, kterou jsem ukořistila v knihovně...

Autor: Rachel Ward
Kniha: Čísla - na útěku (Čísla, #1)


Jsou místa, kam chodí děti jako já rády.

 Dnes se asi nerozepíšu, hlavně proto, že moc nemám o čem psát. Knihu jsem právě začala číst a souběžně s ní finišuju s Říší temnot, na kterou se zde asi o víkendu objeví recenze :) 

Jinak Čísla jsem si ukořistila pro sebe díky trošce mého zainteresování a šťastné náhodě, tak jsem zvědavá, co na ně řeknu... Vážně jsem na úplném začátku, takže... uvidíme. Dám vědět průběžně na GR! :)

8 komentárov:

  1. Vyzerá to dobre 8)
    idem čeknúť nejakú anotáciu 8P
    ale už si vážne musím prestať pridávať knižky do to-read listu, lebo to nikdy nestihnem prečítať 8P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neboj, to já taky ne :D
      Jinak to dobře vypadá, ale je to psané dost nespisovně a spoustě lidem to nesedí^^ Takže jestli ti vadí sprostá slova a nespisovné výrazy, moc nedoporučuju. Uvidíš v mojí recenzi ;)

      Odstrániť
  2. Heej, mám nutkanie si ju pripísať na zoznam. Ale dobre trocha sebazaprenia a odolám. Za chvíľu už sa so stúpajúcim počtom kníh vytráca v mojom byte priestor pre pohyb určený. Možno preto zatiaľ neohrozia moje pazúre túto knihu. :-P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A co máš na seznamu? Pochlubíš se?^^
      Držím pěsti, ať odoláváš i dál :D

      Odstrániť
    2. Noo (pozerám na ten zdrap) je toho dosť. Medzi tým sa nachádza napríklad Návrat kráľa, (potom päť životopisov), Stmívání (to už sa stáva povinným čítaním, takže musím -.-), Rudá jako rubín (nezoženiem ani len na internete), a Citadela, (a ešte 20 ďalších, čo som čítala a chcem ich do zbierky), Marianne (otrasná kniha mojej babky. Tá "vec" je taká naivná až to nie je možné, no pre ten pocit ju musím opäť držať v rukách :DD - to sa rovná samovražedným sklonom), ešte Izba a možno Výnimočnú. A Sklený vrch (aj keď Lokaj napísaný touto autorkou sklamal).
      Kecy mího fotra (kniha, ktorá sa páčila matke). Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel (na to som zvedavá). Potom 5 kníh, od Dominika Dána, ktoré ešte nemáme (Sára, Beštia, Na podpätkoch, Žiješ iba dvakrát, Kožené srdce).
      Sú tam ešte nejaké, ktoré musím zohnať do školy (Biely tesák, atď)
      Axolotl Roadkill (ťažko sa číta)
      Via Mala
      ...a ďalšie (Poznámka: Zohnať to do Vianoc. Keď sa mi to podarí som Superwoman)
      Číslo sa pohybuje okolo 50 a počet neklesá a neklesá ( skôr už nemám kam písať) xDD

      Odstrániť
    3. Wow, úctyhodné oO
      Budu držet pěsti ;)

      Odstrániť