27. 10. 2012

Jak si Annie znovu rozečetla Milénium, část I.

Strana 1 - 170
Co, proč, jak?
Willinda pořádá re-readingový víkend a já se prostě musela zapojit! Sice na sebe budu celý další týden nadávat, jak jsem kvůli té bichličce ve skluzu, ale co jiného jsem si mohla zvolit, než právě Milénium? Tím spíš, že první díl jsem četla někdy v březnu nebo dubnu a další o letošních prázdninách a osvěžení paměti ještě nikdy nikoho nezabilo. Proto jsem se znovu ponořila do příběhu Sally Salanderové a Kalleho Blomkvista.

Otevírám knihu...
Ach ano, moje pocity, které jsem napsala i do Willindina formuláře. Muže, kteří nenávidí ženy jsem otevírala s následujícími myšlenkami: "Lisbeeeeeth!", "Stane se něco, když prvních padesát stránek přeskočím?" a "Ta délka bude jednou moje smrt." Navzdory tomu jsem nic nepřeskakovala, protože si mě kniha úplně získala, snad ještě více než poprvé.

Vangerovci na scéně...
Navzdory době, která uběhla od prvního čtení prvního dílu si stále tak zhruba pamatuji, kdo je kdo a jakou roli v příběhu bude mít. Zatímco mě ale při prvním čtení popisy koncernu a rodiny nejdříve spíše nudily, nyní si je užívám. Podařilo se mi objevit spoustu věcí a náznaků, které jsem předtím ignorovala, ke každé postavě si prohlubuji svůj vztah, co jsem si stihla vybudovat a celkově (ačkoli už vím, jak to celé bude a dopadne) nestačím zírat, jak si mě Larsson i při dalším čtení získal, a tentokrát ještě mnohem dříve, než minule. Tohle bych mohla číst do zblbnutí...

6 komentárov:

  1. Momentálně jsem vážně ráda, že jsem daleko od domova, a nemůžu po tý knížce sáhnout a začít se.... :D
    Jsem ráda, že ses zapojila, vidím, že si to užíváš ;))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vůbec se ti nedivím :D
      Jasně, že užívám! :) A já jsem ti hrozně vděčná, že jsi to vymyslela, jinak bych se k Lisbeth nikdy nedostala :))

      Odstrániť
  2. vyzerá to dobre, aj som uvažovala, že sa do projektu zapojím, ale mám toľko vecí na čítanie, že fakt nemám teraz čas na nejaký re-reading 8D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám to úplně stejně, ale po zvážení kladů a záporů a toho, že si přečtu Milénium jsem se na všecko, co čeká na přečtení, vykašlala :D

      Odstrániť
  3. Na tuto knihu (a vůbec sérii) se chystám.. Bohužel ne v dohledné době. :) Ale ty knihy si mě získaly už jenom obálkama a úžasnými názvy. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mě taky série zaujala právě názvem & obálkou :)
      Jé, je super, že ji máš v plánu^^ A jakto, že ne v dohledné době - nemáš ji jak sehnat, nebo prostě jen není čas? :/

      Odstrániť