29. 10. 2012

Jak si Annie znovu rozečetla Milénium, část II.

Strana 171 - 390
Bjurman na scéně...
Ach bože! To nechutné prase. Byla jsem tak ráda, když o něm ve dvojce a trojce byly spíše drobnější zmínky, než kapitoly, ale teď celé, několikastránkové pasáže. Jako postava tam sice pasuje, ale nenávidím ho. Dobytek. Díky bohu, že Sally se umí bránit... I tak, vykastrovat takovou svini je málo.

Lisbeth+Micke
Aaaaaaah! Aaaaaaaaah! Ti dva jsou tak perfektně sladěný a zároveň nesourodý pár. Užívám si každou pasáž s nimi. Od Larssona to byl geniální tah, svést ty dva dohromady. Jen škoda, že druhý a třetí díl už taková idylka nejsou. Dost lituju, že jsme se nedočkali dalšího, mohlo by to být další kus něčeho geniálního... Nicméně, hrozně se mi líbí, jak dokážou spolupracovat a jak se kousky mozaiky a skládačky konečně začínají vyjasňovat a zapadat do sebe. A scéna, kdy jí donesl bagety - bože můj!

Venku někdo střílí!
Proč si vždycky vzpomenu na filmovou verzi s Craigem? No, nevermind. Tohle je taky super pasáž a musím říct, že tentokrát jsem si ji mnohem víc užívala & prožívala. Ani nevím proč, ale je to tak perfektně napsané, že... Jen je škoda, že poprvé už tuto knihu neprožiju a ačkoli mezi první čtením a tímto re-readingem uplynula dlouhá doba, pořád si pamatuji, kdo že to byl. 

2 komentáre:

  1. Vidím, že si užívaš re-reading 8P
    Ja teraz nemám čas na nič 8(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Užívám :)
      Jo, to se nedivím - já taky ne :/ Tak přeju, ať je líp...

      Odstrániť