3. 10. 2012

Měsíční chvástačka - Září 2012

Tenhle příspěvek tu původně vůbec neměl být, chtěla jsem se vrátit ke svým dvěma měsícům. Jenže po tom, co všechno se mi tu nahromadilo... Ne, vážně jsem nic nevykradla, nikomu nevyhrožovala smrtí a neovládám random.org. Tak mě prosím nezabíjejte! :D

KNIHY KOUPENÉ


Tentokrát jsem moc neutrácela, jakkoli se to může zdát :) Takže, k mým úlovkům:

Odstíny života jsem si koupila u VeEee v bazaru za úžasnou cenu. Ještě jsem se k ní nedostala, ale těším se, jak si knihu přečtu a jsem zvědavá, jak se mi bude líbit. Na půl cesty do hrobu a Jednou nohou v hrobě jsem pořídila také v bazaru, tentokrát ale na bazos.cz. Dohromady mě vyšly skoro zadarmo, zvlášť vzhledem k původní ceně... Maximum Ride 1 a 2 jsou společně se Vzpomínkami na zítřek trofejemi, hrdě odnesenými z brněnských Levných knih. Nejsem Vendea, abych tam běžně nacházela knihy od CooBka, ale jsem moc ráda, že tyto tři úlovky mám... :) Jako v pavučině jsem sehnala u Dobrovského v pátek 28.9., tedy při dvacetiprocentní slevě. Na knihu mě navnadila jistá recenze - už nevím čí, ale zkusím dohledat :)

KNIHY VYHRANÉ


Bůh se nade mnou smiloval. Ani tady už to totiž nezeje prázdnotou:

Moje úplně první knižní výhra je Anna and the French Kiss, kterou jsem vyhrála už někdy v srpnu, ale dorazila ke mně až v průběhu září. Knihu jsem vyhrála u Mimi společně s NÁDHERNOU ručně dělanou záložkou. Bohužel Chvástačku jsem fotila ve spěchu a záložku jsem nestihla vyndat z rozečtené knihy, tak přikládám alespoň samostatnou fotku ze dne, kdy mi dorazila :) A potom se štěstí zbláznilo a začalo mi být nakloněno. Krom záložky ke knize Remembrance jsem vyhrála i knihu Údolí: Katastrofa u Cukrblika (a poslušně hlásím, že jsem si pořídila i první díl, jen ho dostanu až k Vánocům), a k ní krásnou záložku a klíčenku od knihcentra, potom moji milovanou Sukubu u Ettelëy a ARC výtisk Mezi láskou a smrtí u Emily.L. Vyhrála jsem také v blogtour u Sue, ale záložky mi zatím nedorazily, takže příště :) 
Chtěla bych vám všem poděkovat za pořádání těchto soutěží a toho, že jsem mohla vyhrát :)

KNIHY DAROVANÉ


Jestli takhle budeme ještě chvíli pokračovat, začnu si myslet, že mě snad má někdo rád :D

Čtyři knihy na první fotce - první dva díly Mariotových dedičů a první dva díly série Písně serafů ve slovenčině jsem dostala jako dárek k narozeninám od úžasné Sue. Když mi balíček (nebo spíš balík) přišel a já ho otevřela, vhrkly mi do očí slzy dojetí a neplakala jsem jen proto, že jsem Sue slíbila, že to neudělám. V balíčku nebyly jen knížky, ale záložky, úžasný, od srdce psaný dopis a nádherný obrázek, se kterým se snad v brzké době podělím na facebookové stránce blogu. Sue, chtěla bych ti touto cestou ještě jednou moc poděkovat, jsem moc ráda, že jsme se poznaly, protože se mi s tebou strašně dobře povídá, inspiruješ mě a jsi vážně úžasný člověk!

I další tři tituly byly narozeninovými dárky. Město z popela jsem dostala od mojí drahé sestřičky (teď ještě Sklo a může se do té série v klidu a bez obav po touze po pokračování pustit :D), které bych také ráda poděkovala i touto cestou. A knihy Díky za vzpomínky a V rytmu charlestonu se ke mně dostaly zajímavou cestou. Vůbec jsem nečekala, že bych je mohla dostat a už vůbec ne od člověka, od kterého jsem je dostala, ale jsem té osobě neskutečně moc vděčná! :)

RECENZNÍ VÝTISKY:



I tady mi nějaké knížky přibyly... :)

Od Fragmentu jsem dostala na recenzi tři tituly: Vidím to, co vrah, Hunger games 3 - Síla vzdoru a Věk magie: Bájná pečeť. Všechny knihy se mi líbily a jsem moc ráda, že jsem měla příležitost si je přečíst. Jinak právě čtu první díl Říše temnot (ten ale patří už do října) a ani ten nevypadá špatně... :)
Také jsem navázala spoluprácí s nakladatelstvím Fortuna Libri, od kterého mi přišla kniha Kruh. Recenzi na ni najdete o pár příspěvků níže a musím říct, že se velice příjemně četla^^

ZÁLOŽEK...
...se mi dostalo v nevídaném množství, proto si zaslouží vlastní fotku. Je to taková směska vyhraných, těch, co jsem dostala a dvě (z těch je tu jedna) jsem si sehnala sama. :) Nejsou tu všechny, některé se v době focení nacházely v rozečtených knihách...

A NAKONEC OPĚT VŠECHNO DOHROMADY:






Není to hezké, ale... závidíte mi mých 22 přírůstků? :D

40 komentárov:

  1. No Vendea je jen jedna :D Ale taky pěknej komínek knih.. Krásné

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Díkybohu! Jako samostatná jednotka jsi super, ale kdybys měla ještě dvojče (nedejbože zlé), tak mi z tvé (vaší) štírácké povahy asi hrábne :D
      Vím & taky si myslím :)

      Odstrániť
  2. Páni, to je hromada:-) Závidím.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty vado. :D Wow! :D
    a to já si vždycky myslela, že takovej magor jsem jenom já :D - ale nee, poslední dobou se už lepším ! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hehe :D
      A já se horším! Nepředala jsi mi to náhodou?? :D

      Odstrániť
    2. Vadilo by ti to ? :D:D

      Odstrániť
    3. Mně až tak ne, ale moje peněženka se netváří moc nadšeně, protože dárků teď moc nedostanu. Hádám brzo vyhlásí stávku :D

      Odstrániť
  4. ja som len rada, ze knihy dorazili všetky v poriadku lebo akosi nedôverujem pošte :D a nemáš vôbec za čo :) ved ešte budú vianoce :P :P ja som tiez rada ze sme sa dali do reči :) a ver ze ta niekto má rád a tým niekým som ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nedivím se, taky mi ještě nedala důvod k důvěře :D (Ale přičítám pošťačkám ke cti, že ani větší důvod k nedůvěře).
      Mám^^
      Ano, a ty budeš mít narozeniny, pomaličku bych ti mohla něco shánět :)
      Jsi zlatíčko! :)*

      Odstrániť
  5. Tomu ver, že závidím :D Ja rozmýšľam či si mám kúpiť tie piesne serafov našla som ich za jedno euro takže asi si ich zoberiem :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jaj. Ale neuchýlíš se k... drastičtějším metodám, že ne? :D
      Kup si je, to je skvělá cena! :)

      Odstrániť
  6. no ako toto čo je??? 8D
    ty mi chceš privodiť infarkt zo žiarlivosti!!! 8D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nechci! Nenenene! E_V_E, vstávat! Žádnej infarkt! Umřít tě nenechám! :D

      Odstrániť
  7. Dvacet dva knih? :D Bože, to bych už neměla kam dát! :D Nicméně moc pěkné přírustky. :)) Já ti asi nejvíce závidím tu Annu v angličtině, tu bych taky brala, i když ji mám doma už v ČJ. :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Já si kvůli tomu vyklidila další megapolici - a pěkně se plní :)
      Taky myslím^^ Já doufám, že ji brzo přečtu. Hrozně se mi líbí, jak je dělaná, ty stránky vyapdají, jako by to byly poslepované staré obálky plné dopisů (alespoň mně to tak připadá), úžasné! :)

      Odstrániť
  8. Děláš si legraci? :O Ty máš nafukovací knihovnu, ne? Tohle dostat za měsíc, tak mě doma zabijou. :D Samozřejmě závist jak trám! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nedělám. Přísahám, že nemám, jen dvě velké police! :D
      No... ona to velká část rodiny neví a knihovnu díkybohu nijak extra nekontrolují, jinak už taky nežiju :D
      Jo, výjimečně máš asi i proč :D

      Odstrániť
  9. Tý koky, já padám pod stůl. Co totok jako je. Sakra závist. :)
    Ale ne, já ti to přeju. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. *Hrdině se vrhá pod stůl a táhne Fierush zpět nahoru*
      To jsou, ehm... knížky? :D Děkuju :))

      Odstrániť
  10. Za měsíc ti v knihovně přibylo pomalu víc knížek, než mně za posledních pár let... XD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To už jsi myslím říkala. No jo, jsem hrozná :D

      Odstrániť
  11. Sakra teda :DD.. Ty máš buď veliký štěstí na úlovky, nebo velmi tlustou peněženku :DD Ale ne, pěkná kupka a vážně, vážně upřímně ti ji závidím :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Peněženka tlustá je, ale to je tím, že je tam vždycky spousta drobných :D Ve výsledku max. stovka, povětšinou :D Myslím, že mám spíš sakra štěstí :)
      Taky myslím^^ Teda, lidi, bacha s tou závistí, nerada bych skončila ve vaně zabitá kávovarem :D

      Odstrániť
  12. Bože to je pekná .. chcela som napísať kopa kníh, ale toto už je veža! :D Nehnevala by som sa, keby si mi polovicu požičala :D Ale nie :) Som zvedavá za kolko to chceš zhltnúť o.o A kam to všetko dávaš ? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, to asi ano, ono to původně vůbec nechtělo stát! :D Deset minut jsem to rovnala, neboť halabala pokládané knížky se kácely :D
      Klidně ti jich pár půjčím, ale chci dort! :D
      No, já jsem taky zvědavá, kdy hodlám číst... už mám skoro 40 nepřečtených knih, které jsou moje a potom 20 z knihovny a kolem stovky ebooků... :D To v životě nepřečtu :D
      A dávám to na druhou velkou polici :) Hádám se v dohledné době zapojím do Kouzelné knihovničky, jen co si knihovnu přeskládám a vrátí se mi pár vypůjčených knížek, takže uvidíš na vlastní oči ;)

      Odstrániť
  13. Či závidím? To se vážně ptáš?! :'D
    A jinak, doufám, že příště bude u těch darovaných i ta moje.~

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Eeeeehm. Ne. Neptám. :D
      Anns taky doufá. Mocmocmoc doufá!^^ A těší se na to věnování & tak :P

      Odstrániť
  14. Závidím, a to dost. Tolik knížek nedostanu ani za rok, natož za měsíc. I přesto... Úžasné ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ohh, až tak? Tak to mě mrzí... Ale já na tom dřív byla stejně.
      Já vím <3

      Odstrániť
  15. 22? Už len to číslo je závidenia hodné (v dobrom :D). Teda, niekedy mi fakt nejde do hlavy, ako je možné, že ti toho toľko pribudne za jeden mesiac. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vím... Mně to taky nejde do hlavy, předtím jsem měla sotva deset knih za dva měsíce a najednou toto! :D Ale jsem za to moc ráda! :)

      Odstrániť
  16. A ja som rada keď mám za dva mesiace doma aspoň jednu novú knížku. XD Kokos, toto mi ani Ježiško za mojich najlepších čias nedoniesol!
    22. Krásne číslo. Ale tak na kôpke sa toho zdá byť ešte o čosi viac. Gratulujem. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ohh. Tak teď si připadám jako cvok! :D
      Já vím :) A děkuju^^
      Jinak myslím, že pouze zdá, schválně jsem to přepočítala! :D

      Odstrániť
    2. Je pravda, že teraz mám značne obmedzené možnosti (rozpočet). A málo miesta. Osud okrem iného nepraje.
      A toto beriem naozaj ako provokáciu (inak niet začo) - aj keď to mám za to, že na takéto veci klikám.

      Nad knihami slintááám. :DD

      No možno to bude aj hrúbkou niektorých v každom prípade sa jedná o podarený optický klam (ak je ich 22...xDD).

      Odstrániť
    3. Tak to mě mrzí :/ Ano, to máš za to, já to vážně neudělala schválně - nemám tušení, kde se tu ty knihy vzaly! :D

      Nedivím se :D Já taky :D

      Je jich 22 :D Jakou hrubkou? :)

      Odstrániť
  17. 22? úžasný!!!
    Všechny knížky jsou skvělé a článek máš moc pěkně nafocený a popsaný :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Taky se mi to líbí^^ Ale ten čas, co (ne)mám na čtení se mi líbí už míň...
      Moc děkuju, červenám se (:

      Odstrániť
  18. Taková velká kupa skvělých knih! O tom si můžu nechat jen zdát... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neboj, to nejsi jediná (: Sama si je někdy závidím... :D

      Odstrániť