10. 10. 2012

Na čekačce #1 - 10/12

Lidi, Ans nic nestíhá. A to jakože seriously. Fakt, vůbec nic. Mám dojem, že nestíhám ani vlastní život :/ Každopádně, první příspěvek do tohoto meme od Fierush (: Je to vlastně takový přehled knížek, které mi tu na stole či polici čekají na přečtení.

Protože nepřečtených knih tu je sakra moc, utvořím jen VIP seznam i s drobným vysvětlením, proč si chci knihu přečíst. Pokud některý z titulů stihnu přečíst, zaškrtnu si ho.


  1. Zavržený. Becca Fitzpatrick. Protože jsem si ji chtěla přečíst už v září. A protože chci vědět, jestli si případně k Vánocům (nechat) pořídit další díl.
  2. Mezi láskou a smrtí. Meg Cabot a moje výhra v soutěži. Protože jsem na tuto sérii vážně zvědavá...
  3. Anna and the French Kiss. Stephanie Perkins. Už bych ani nespočítala, kolik lidí mi tuto knihu doporučovalo. Ale bylo jich hodně.
  4. Memento. Radek John. Poslední dobou je cpu vážně, vážně všude.
  5. Město z kostí. Cassandra Clare. Druhý díl této série mi dneska spadl na hlavu, a to nekecám! :D Beru to jako znamení.
No, já myslím, že by to mohlo stačit, už takhle je s podivem, že mi ještě nehráblo... (:


No, tak uvidíme, k čemu se dostanu dřív. Všecko jsou to knihy, které vlastním (až na Memento z knihovny). Můžete radit - do čeho byste se pustili nejdřív? (Ano, do Shatter me, já vím :D)

17 komentárov:

  1. Mesto z kostí jednoznačne a ak nie tak Anna and the French Kiss

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Beru na vědomí :) Taky ale myslím, že nějak takhle :D

      Odstrániť
  2. Mesto kostí ti padlo na hlavu?? 8DDD Tomu sa ale vážne hovorí osudové prepojenie!!! To nesmieš s čítaním odkladať! 8D
    Toto meme vyzerá naozaj zaujímavo! Aj mne sa tu hromadí mnoho vecičiek, asi sa pripojím! 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kosti ne, popel :D Taky myslím, tak já jdu na to :D Tedy, po RC knížkách a knížkách z knihovny :D
      Určitě připoj, myslím, že autorka bude ráda! :)

      Odstrániť
  3. Z těchto asi Město z kostí nebo Annu :D To jsou úúúžasné knihy :D Jenom teda nechápu... KDE JE NA PŮL CESTY DO HROBU?! Ale no táák! :DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Promiň :D :D Zařazuju do POMYSLNÉHO seznamu :D Ten je důležitější ;D

      Odstrániť
    2. ufff... to jsem si oddechla! :D

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. Hmm, fakt bych se do ní asi měla pustit :)

      Odstrániť
  5. rozhodne mesto z kostí alebo Annu, obe to sú výborné knihy :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, to už jsem párkrát slyšela :)) Vy mě fakt ukecáte :D

      Odstrániť
  6. Město z kostí!
    Ta série je naprosto úžasná!
    Až na obálku prvního dílu, ale toho sis už určitě všimla :X :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, bohužel jsem s ní měla tu čest :X Teď je oblepená balicím papírem :D

      Odstrániť
  7. Poslechni to znamení, město z kostí je něco naprosto geniální. :'3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tos už myslím říkala. You're right. I think so too. :D
      (A to jsem to ještě nečetla! :D)

      Odstrániť
  8. Do Anny alebo Mesta kostí :) Zavrhnutého môžeš pokojne zatiaľ odsunúť nabok, to je taká rýchlovka na dva-tri večery :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobře, díky za tip :) A co další díly? Lepší, horší? Jsou na ně rozporuplné názory...

      Odstrániť