31. 10. 2012

Knižný súhrn: Október 2012

V októbri som prečítala...

...sedem kníh, z toho 5 v angličtine a 2 v češtine:

1. Richelle Mead: The Golden Lily (#2) - aj - minirecenzia
2. Jenny Downham: You Against Me - aj - recenzia
3. Michelle Madow: Timeless (#3) - aj - recenzia
4. *Kerstin Gier: Rudá jako rubín (#1) - čj - recenzia*
5. Kerstin Gier: Modrá jako safír (#2) - čj - recenzia
6. Aimee Carter: The Goddess Test (#1) - aj - recenzia
7. Jerry Spinelli: Stargirl - aj

Nuž, záplava slovenčiny sa tento mesiac nekoná.

Väčšinu kníh som už zrecenzovala a okrem The Goddess Test ich len a len odporúčam. Recenzia na Timeless je už pripravená, avšak zverejním ju tesne pred vydaním (teda niekedy pred 20. novembrom). Stargirl recenzovať nebudem, kniha je na to príliš svojská... Ale páčila sa mi. Veľmi. Ak si o nej chcete niečo prečítať, odporúčam vás na článok od Luu.


Knihy, ktoré mi pribudli na poličku (nie e-booky, ani knihy z knižnice):


Nejedná sa síce o žiadne enormné množstvo prírastkov, ale som z nich úprimne nadšená.:)

Kúpené knihy – Rudá jako rubín, Modrá jako safír, Kruh.

Knihy na recenziu – Horúčka (týmto ďakujem Fortune Libri).

Darované knihy – Stargirl (Annie, si úžasná ♥).




Už tradične sa pochváľte vy – čo ste v októbri prečítali a získali?^^

Neliss

9 komentárov:

  1. jeej 8) sériu Drahokamy aj Horúčku ti moc závidím 8) toľko kníh v AJ, preboha, to by som nezvládla 8D
    ja som si kúpila Temné vízie 3, Osudové rozhodnutie 3 a dostala som od Fragmentu Krásni a mŕtvi 1
    Najmenej sa mi lúbilo Osudové rozhodnute, ale zvyšné boli skvelé 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Z tých Drahokamov ešte sama nemôžem!:D A aj Horúčka vyzerá super.^^ Hehe, anglinu neriešim, to je proste taký druhý jazyk (ani nie veľmi 'cudzí':D).
      K&M som si kedysi chcela prečítať... už ma to prešlo.:D Ale páči sa mi vzhľad.:D Každopádne, super, že sa ti páčili.:]

      Odstrániť
  2. Škoda tej recenzie na Stargirl, tešila som sa, že keď to už niekto konečne číta... :D Ale zase rozumiem, ja na ňu hľadám slová už dlho :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No...:D Stargirl je proste Stargirl.:D

      Odstrániť
  3. Haúú, skade máš Rudá jako rubín? (teda nečakala som, že to budú také hrubé knihy)
    No skade?!
    :DD
    Ale dobre. Horúčku chcem prečítať.
    Pred týždňom som si zase čítala Annu zo Zeleného domu na oživnie spomienok. Teraz čítam zase Ghostgirl aby som si ujasnila svoje dojmy a trochu to skompletizovala (do možnej recenzie). Keď s tým skončím chystám sa na Draki.
    Ale zase raz čítam dve knihy naraz takže to tak skoro nevidím (to kvôli knižke Zachrániš ma ráno, kvôli knihám od tej autorky prerušujem svoje čítanie, ktoré si plánujem týždne dopredu, radšej neplánovať).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Odtiaľto: http://www.albatrosmedia.sk/ & ešte som vystihla akciu, takže som mala oba diely bez poštovného, luxus.:3 (Nehovoriac o tom, ako rýchlo prišli.)
      Jééj, Annu mám rada.^___^ Tiež by som si ju dakedy znova prečítala... Možno, hm, tretíkrát?:D Ak nie štvrtý. Proste Anna.:D
      Draki si tiež chcem prečítať, eventuálne.:)
      Plánovať sa neoplatí.;D

      Odstrániť
    2. Vďaka (ty máš ale šťastie..:D).
      Aj ja. Je to moja srdcovka. °`°
      Tretí? Ja už ani neviem koľkatý krát ju čítam. Nevadí, ona ma zatiaľ neomrzela. :D
      Hej, Draki pri tom ma ustavične pokúša tá obálka. Ale zatiaľ nemám silu. xD
      Už nikdy. Radšej.

      Odstrániť
  4. Kruh som dostala ako recenzný výtlačok a veľmi sa mi páčila. :)

    OdpovedaťOdstrániť