2. 10. 2012

Knižný súhrn: September 2012

V septembri som prečítala...

...štyri knihy, všetky v slovenčine:

1. Lissa Price: Darcovia (#1) - sj - recenzia 
2. Lauren Oliver: Kým dopadnem - sj - recenzia
3. Veronica Rossi: Pod vražednou oblohou - sj - recenzia
4. Lauren DeStefano: Pasca (#1) - sj - recenzia
5. Kristin Cashore: Iskrivá (#3) - sj

Fakt, že som začala študovať na strednej škole sa podpísal na počte prečítaných kníh a fakt, že sa jedná o slovensko-anglické bilingválne gymnázium, zase na jazyku. Angličtiny som mala totiž akosi dosť aj bez toho, aby som v nej čítala.

Všetky knihy sú už zrecenzované – Darcovia a Kým dopadnem boli úžasné, Pasca stojí za prečítanie, Pod vražednou oblohou bola najslabšia, ale predsa fajn. Výnimkou je len geniálne dielo Iskrivá – recenzia sa hádam objaví v priebehu týždňa.

Zároveň by som chcela dodať, že sa v októbri nezapojím do Čítania na slepo – zatiaľ som nebola schopná prečítať knihu vylosovanú na september, tak sa to pokúsim napraviť.


Knihy, ktoré mi pribudli na poličku (nie e-booky, ani knihy z knižnice):

Ako naschvál som sa dostala k úžasným knihám... Ako naschvál preto, že na ne nemám toľko času, koľko by som mala napríklad v lete. Stáva sa.

Kúpené knihy – Iskrivá (♥), Pasca, The Golden Lily (nemôžem sa dočkať čítania), The Immortal Rules.

Knihy na recenziu – Darcovia (týmto ďakujem Fortune Libri).

Vyhrané knihy – Brida (alebo dlho očakávaná výhra od Sue – vďaka!).

Plus som kúpila jednu knihu pre Annie a mám ďalšiu dočasne požičanú od kamarátky... Ale tie do tejto rubriky nepatria.



Pochváľte sa vy – čo ste v septembri prečítali a získali?^^

Neliss

26 komentárov:

  1. Immortal Rules - jéééj. Veľmi super kniha. :D
    Pascu a Darcov závidím, strašne. Mne mali prísť tento mesiac obe na recenziu, len nejako... No, nedošli. A netuším kde sa to zaseklo. Čo už, stáva sa. :D
    Samé dobré knihy... :) Pekne. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V to dúfam!:D
      Ehh, poteší. n_n
      Viem, som z nich úplne nadšená...:]

      Odstrániť
  2. Tak veľmi túžim po Kým dopadnem už by som si ju konečne mohla kúpiť :D A závidím aj ostatné knižky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. o môj bože Iskrivá 8__) tak strašne ti ju závidím!!! 8_)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Iskrivá! Páni, tu ti tak závidím :) Já si bohužel na Ohnivú a Iskrivú počkám až na Vánoce. Řekni, vypadá na živo stejně tak nádherně, jako jinak vypadá na monitoru? <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ešte lepšie.:3 A je zároveň úžasným čítaním, skutočne stojí za tie peniaze...:]

      Odstrániť
  5. Miluju Banku těl a Past!! Jinak super článek :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Samá skvělá kniha!.. a Iskrivá.. tu chci! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Však...:) Tak si ju určite zaobstaraj.^^

      Odstrániť
  7. V uplynulom mesiaci sa ku mne dostala Lolita od Nabokova a Leviathan od Westerfelda. Vďaka chorobe mám Leviathana úspešne za sebou (a pochvaľujem si ^^), ale cez školu sa akosi nemôžem dopracovať k čítaniu. Totiž pri ňom zaspávam a nemôžem sa ani sústrediť na text. God damn it.
    A Brida musí byť zaujímavá... Práve som stiahla všetky knihy od Coelha, tak sa ňou niekedy tiež prekúšem. *Ešte nemá čítačku, ale pripravuje sa :D*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aha.:] Ja mám na čítanie tiež menej času, ale nejaký sa vždy nájde.:3
      Yaaaay, to sťahovanie dopredu poznám.;) Hádam sa k tej čítačke dostaneš čoskoro. No, ja mám o tú tematiku trochu obavy.:P

      Odstrániť
  8. Jaj mať tak iskrivú na poličke, ale bude aj to :D ale ako som videla v kníhkupectve, tak je dooosť hrubá, čo ma potešilo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som až nechápala, keď prišla!:D Ale nesťažujem sa...;)

      Odstrániť
  9. Chválim sa s tým že som od leta nič neprečítala. :D Proste nemám čas ani existovať nie ešte čítať. Druhá vec je, že nemám čo :D Pretože v knižnici som bola pred sto rokmi a nikto mi knižku nekúpi lebo "nebudeme vyhadzovať na blbosti" - to vyhlásenie ma pekne naštvalo :D Ale páči sa mi obálka tej Iskrivej, asi si tu za tú dobu čo vás navštevujem spravím wishlist pod stromček ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čas chápem.:P Tvrdiť niečo také...? Uuuuf. Hádam sa ti to podarí nejako napraviť.;)

      Odstrániť
  10. Kniha pro Annie, to se mi líbí!^^
    Jinak ti neskutečně závidím Iskrivú :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už v pondelok...:3
      O:) Urob si aj ty vianočný wishlist...xD

      Odstrániť
  11. Konečne niekto, kto nemá čas čítať ako ja! Hurá! Ale inak, sú to krásne prírastky. Najmä Iskrivá. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Jé, takže Iskrivá asi nebude takou stratou času ako hovorila moja sesternica? Usudzujem podľa srdiečka, teším sa na recenziu, ktorá bude (dúfam) čoskoro (ja totiž potrebuje ku kúpeniu takej drahej knihy aj dobrý dôvod. Inak mi aj tak príde blbé, že si kúpim poslednú časť triológie, nemám to rada, cítim sa kvôli tomu a neznalec, práve preto mám odpor k triológiám, tetralógiam atd. musím to kúpiť lebo knižnica nemá:D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fíha, no, názory sa môžu líšiť a faktom je, že Ohnivá a Výnimočná sa mi páčili ešte viac, ale strata času to pre mňa nebola ani náhodou.;) Recenziu sa pokúsim napísať tento víkend.:]

      Odstrániť
    2. No o rôznych názoroch by sa dalo písať. :D
      Na recenziu som veľmi zvedavá.

      Odstrániť
    3. Na blogu sa napokon objaví až v pondelok...:)

      Odstrániť