10. 11. 2012

12 knižních měsíců - Listopad 2012

Ettelëyin projekt vol. 3. Jde o to napsat, jaký vztah mám k aktuálnímu měsíci, vybrat knížky, které si chci přečíst a/nebo se mi k měsíci hodí a na závěr přidat písničku. (Což je hooodně ve stručnosti, ale podrobně vysvětlené to máte tady).
 
Já & listopad
No, nevadí mi, v zásadě. Až na to, že má narozeniny veeelká spousta lidí z mého okolí a já si jen namáhám hlavu, co bych jim mohla dát, aby je to potěšilo. Zatímco k říjnu mám docela negativní vztah, listopad mi až tak nevadí, tedy až na zimu venku, ta je na zabití. Dokonce i čtvrtletí zatím zvládám přežívat, což mě obzvlášť tento rok dost udivuje! Konečně se také dostavila atmosféra ležení v posteli s čajem a knihou a deštěm za okny. A navíc...
 
Remember, remember the Fifth of November. 
 
Nevím, jestli se tu najde někdo, kdo slavil pátý listopad, nebo aspoň ví, o čem melu, ale já jej slavila a nestydím se to přiznat... (: Tento fakt také vylepšuje můj vztah k aktuálnímu měsíci.
 
Knihy, které bych chtěla přečíst:
Z minula jsem -kupodivu- zvládla přečíst všechny tři knihy, takže tentokrát se pokusím být zase realističtější a nepřehánět to s počty.
 
Horečka, protože už prostě musím! Konečně ji mám doma, ještě mám v paměti děj Pasti... a potřebuju vědět, co se bude dít dál. Lauren psát umí, to už nám ukázala, a já se těším, jaký bude další díl Zahrady nesmrtelnosti. Vyčítavě na mě mrká z horní poličky a mně se třese ruka a mám co dělat, abych po ní nesáhla. Recenzní výtisky mají holt přednost... 
 
 Lolita. Ti, co stalkují FB stránku vědí, jak jsem z ní byla nadšená. A už nějakou dobu se ji pokouším číst, jenže nikdy nepřečtu víc, než pár stránek. Nemůžu se na čtení soustředit kvůli výčitkám, že bych se měla věnovat jiným knihám. V listopadu to ale konečně překonám, slíbila jsem si to a slíbila jsem to Lolitchen.
 
Jako v pavučině. Je tenoučká a nějak mi do listopadu pasuje. Nevím proč, nevím čím, nevím kdo, kdy, co a jak, ale cítím, že si ji chci přečíst - a chci si ji přečíst v tomto měsíci. Navíc s sebou nese vzpomínky na skvělé odpoledne s mojí soul mate (ano Em, mluvím o tobě :) a celkově... prostě si ji přečíst hodlám. I když mě mrzí naše obálka, originální byla totiž vážně nádherná. Tak uvidíme, jak to nakonec dopadne.
 
 
 
 
A něco, co si stejně nikdo nepustí, protože je noc:
 
Zkuste ji neodsuzovat. Protože, ehm... tohle je vážně kvalitní hudba a perfektní zpěvačka vybavena skvělými vokály? A protože byste mi mohli občas věřit? Bless the child stojí za poslechnutí, stejně jako spousta jiných, a já ji mám strašně ráda :)

13 komentárov:

  1. Rozhodně s Tebou souhlasím, co se týče ležení v posteli s knížkou, čajem a za nepříjemného počasí venku. Mně taková atmosféra ještě více pomáhá ponořit se do knihy a nevnímat vůbec nic jiného. A to jsou chvíle k nezaplacení. Takže jsem jednoznačně "prolistopadový" člověk! :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Přesně... Jen jsem dneska ráno přemýšlela, jestli mám raději, když venku prší nebo snaží... Nějak se nemůžu rozhodnout :)

      Odstrániť
    2. Je fakt, že bych se asi taky musel zamyslet. Ale jedno je jisté - podzim i zima jsou pro čtení jako stvořené. Samo, že jaro i léto taky, ale ty dvě pozdější období jsou takové.. kouzelnější, romantičtější. A já dostal nápad na článek. :D :))

      Odstrániť
  2. Uaaaa, Nightwish. Písničky z alb, kde zpívala ještě Tarja, jsem dlouho neposlouchala. (Asi to bude tím, že je mám někde na CD a ne v počítači.)

    Jako v pavučině jsem měla možnost si již několikrát půjčit v knihovně, ale nějak se mi do ní nechce. Jak na obálky moc nekoukám (vlastně vůbec), tak u téhle knihy mě opravdu moc štve, že tam není ta slečna s těmi úžasnými červenými vlasy, které jí opravdu závidím!!

    A Lolita je fajn. Teda ale nechápu, že má někdo výčitky, že ji čte.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Já teď poslouchám spíš Tarju sólově, ale Nightwish mi taky často hrají ve sluchátkách :)

      Ano, ano, ano. Ta obálka mě dere, vzhledem k tomu, jak byla ta originální nádherná a poutavá a... No, musím říct, že když jsem viděla naši, docela jsem se lekla - ale i tak jsem po knize sáhla (na základě jedné velice pozitivní recenze :)

      Úplně jednoduše. Stačí se podívat na hromádku recenzních výtisků na poličce nebo do šuplíku, kde je dvacet knih z knihovny... Samotná kniha mi nevadí, spíš to, že mám i knihy, které musím přečíst do určitého termínu :D

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. To už jsi zmínila, mimochodem se ti vůbec nedivím... :D

      Odstrániť
  4. Pustila jsem si to, i když to všechno, jen ne potřebuju, že ano. XD (Heč, tuhle jsem posledně v Pardubicích slyšela i živě. XD)
    Hm, no, a to, že ti listopad nevadí, ti docela závidím, mě totiž vcelku úspěšně zabíjí a nechce se mi vůbec, ale fakt vůbec do ničeho, tím spíš ne do čtení...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ticho budeš, nebo ti připomenu Phantoma (nevím, jestli jsem ti říkala, že z toho mám i video, jen mobil kvalita :D) a Nemo :* :D
      Mě takhle zabíjel říjen, listopad už se dá (:

      Odstrániť
  5. Skvělý výběr knížek. Horečka je skvělá :))
    Mimochodem ta písnička je moc krásná, taková tajemná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Děkuju :) Nemůžu se dočkat, až se do ní pustím^^
      Jééé, jsem moc ráda, že se ti líbí :))

      Odstrániť
  6. Nemůžu uvěřit, že jsi se udržela! :D (A taky nemůžu uvěřit že tady není jistá kniha... :DD)

    U Jako v pavučině mě ta naše obálka neskutečně...odpuzuje. Nejenom že vážně ale vážně nesnáším pavouky, tak ta modelka mi připadá celá nějaká divná.

    Tenhle styl hudby vážně neposlouchám, ale ta písnička už mi tu hraje potřetí... díky moc! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jo, já tomu taky pořád nevěřím :D

      No, já si nějak zvykla, ale poprvé jsem tu originální taky oplakala...

      Muhahaha. Nemáš vůbec zač :P Jsem jen ráda, když dám někomu tip na dobrou hudbu^^

      Odstrániť