1. 11. 2012

Bylo nebylo (#12)

Cílem tohoto meme je jednou týdně zveřejnit první větu z knihy, kterou momentálně čtu. Dnes jen velmi stručně, protože teď mi sice není až tak zle, ale bolí mě hlava...

Autor: Sara Shepard
Kniha: Pretty little liars (#1)


Imagine it’s a couple of years ago, the summer between seventh
and eighth grade.


 Řeknu to takhle: já jsem neodolala. Tohle jsou prostě Lhářky a těm se vážně, vážně, vážně nedalo odolat. Já si to MUSELA rozečíst, i když recenzáky. I když knihovna, i když bůhvíco. A líbí se mi to! Tak uvidíme, kdy je dočtu... :)

A po té první větě je to dramatičtějšííí :)

Co vy? Četli jste příběhy Hanny, Emily, dark-blond Spencer (a to beru jako zradu oproti seriálu!), Arii a... Ali?

19 komentárov:

  1. Ja kukám len veľmi vydarený seriál 8) akurát predvčerom som videla Halloweenskú časť a skoro som dostala infarkt pri niektorých chvíľach 8D
    Väčšinu kníh, podľa ktorých sú spracované seriály som nečítala, nelákajú ma.
    Ale tá obálka vyzerá celkom vkusne aj strašidelne 8D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. K Halloweenské jsem se ještě nedostala, chjo...
      Jo, to znám. Já si je zas neodpustím :)
      Žejo! Ale tady se mi líbí i první česká. Další (podle seriálu) už tak ne, to už jsou lepší ty panenky :D

      Odstrániť
  2. no ten serial naprosto miluju!!knizky mam doma zatim ty 3 dily..jako jsou docela dobry ta prvni zajimavejsi ale nejak to neni uplne super,,ale to mi nevadi protoze se soustredim na serial a ty knizky no uvidime je jich vic nez 12!aa hruza ale uvidime jak to pujde dal

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Taky, taky :)
      Ach jo, přeju si, abych je taky měla :)
      No jo, Shepardovou to asi baví psát a musí dodávat náměty na seriál :D

      Odstrániť
  3. Hééj na tie knihy sa chystám, spolužiačka je nenormálne nadšená z tých kníh. :DD Celý rok ma otravuje nech si to prečítam. Tak asi hej noo. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Super, tak si to přečti :)) Já jsem v knize na začátku, spíš koukám na seriál, ale myslím, že to za to stojí :)

      Odstrániť
  4. Prvý diel mám doma v češtine a dosť sa mi páčil, ale kvôli dĺžke série som sa na to vykašľala.:P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aaaaaaaah! Já chci TAKY. Nellie, tohle je týrání! :D

      Odstrániť
  5. Ten první díl mám doma v češtině. A neustále se k němu snažím dokopat, jelikož bych si to vážně chtěla přečíst! :D Ale zatím stále nemám na tu knížku čas nebo náladu. Tak snad se k tomu někdy nakonec dokopu. ^^ :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty... ty... já to mít doma v papíru a česky, tak všecko letí a jen čtu :D Tak jsem zvědavá :)

      Odstrániť
  6. Zrada!! Pche! Já si dneska donesla domů Milénium a ona si v klidu čte Lhářky... neskutečnééé...

    Ale když už se ptáš :D Já mám doma první tři díly, z čehož jsem četla dva a je to...dobré. Úplně jiné než seriál, ale přesto dobré :D Jenom mě štvou vlasy Spencer :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pardon, pardon, pardon... já musela :D

      Jééé^^ Tak o tom někdy pokecáme :) A vlasy Spencer jsou na zabití... ehm, ostříhání :D

      Odstrániť
    2. To je výmluva! :D Jediné co musíš, je přečíst si NPCDH & JNVH! :D

      :DD Ostříhání.... :DDD Ale hlavně na obarvení! :D

      Odstrániť
    3. I swear on my life - I'm telling the truth! :D

      Ano!! :D

      Odstrániť
    4. No jo no jo :D Vyvěšuji bílou vlajku :D Ale trvá ti too!! :D A to pak přijde jiná kniha kterou jsi si musela přečíst, a další a další, a do té doby chudáček Bones zešediví! :D

      Odstrániť
    5. Děkuju, děkuji, děkuji :D
      Já vím, trvá, no. Vánoční prázdniny jsou nejposlednější termín - ale pokusím se to stihnout dřív, allright?

      Odstrániť
  7. Ale že ta kniha by byla fajn alternativa, když už seriál nestíhám... :D

    OdpovedaťOdstrániť