29. 11. 2012

Bylo nebylo (#13)

Cílem Kathina meme, na které jsem se zas na čas vykašlala -.-, je jednou týdně zveřejnit první větu z knihy, kterou momentálně čtu. Kdybych aspoň věděla ze které, zase jich mám rozečtených až moc...

Autor: Dan Wells
Kniha: Nejsem sériový vrah (#1)

Paní Andersonová byla mrtvá.

Jméno autora můžete znát z knihy Partials, jejíž vydání se, pokud vím, v ČR pilně připravuje (nebo se mýlím? Jsem dneska nějaká zmatená.). Já byla ale zvědavá i na jeho další dílo - knihu Nejsem sériový vrah. Když jsem se dozvěděla (myslím, že z goodreads nebo nějaké recenze) o čem kniha je, docela mě to překvapilo - a od té doby ve mně hlodala myšlenka 'To bych si měla přečíst.' Nyní se ona myšlenka stala skutečností...

Jsem sice asi na padesáté stránce, ale už teď můžu říct, že je to hodně, hodně zajímavé čtení. Jde zde hodně o psychiku a pocity a to je přesně to, co jsem teď potřebovala a co mě baví. Zároveň se zdá, že bych se mohla dočkat i nějaké akce. Zajímalo by mě, co na to řeknu po dočtení, momentálně mám ale na knihu pozitivní názor :))   

10 komentárov:

  1. Knihu jsem četla a byla jsem z ní naprosto nadšená!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak doufám, že já taky budu :) Zatím to tak vypadá^^

      Odstrániť
  2. O knihe som už počula z nejakej recenzie, nevyzerá zle 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To si piš, že nevypadá :) Já ji taky hodlám recenzovat, btw^^

      Odstrániť
  3. Tomu říkám zajímavá první věta. XD

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vrkuč. První věta a obálka zaujali. Je to na pokračování, nebo jenom jedna kniha?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to na pokračování (pokud vím), ale kniha nemá vyloženě otevřený konec - zápletka se vyřeší a po pokračování toužíš leda v případě, že si oblíbíš hlavního hrdinu a zajímají tě jeho další osudy :)

      Odstrániť
  5. Odpovede
    1. Po dočtení musím říct, že se tomu vůbec nedivím :)

      Odstrániť