2. 11. 2012

Čítanie na slepo (3)

Meme (c) Luc - info
Cieľom je pokúsiť sa každý mesiac prečítať jednu náhodne zvolenú knihu z vášho to-read listu -> vygenerujete si náhodné číslo na random.org, zistíte, ktorej knihe prináleží a môžete čítať.


V septembri som si vylosovala knihu The Goddess Test (recenzia), no prečítala som ju až v októbri (kedy som sa do meme nezapojila). Kniha sa mi zas tak veľmi nepáčila... Uvidíme, ako dopadne tento mesiac.

V novembri budem čítať...


...knihu s číslom 14, Perfect Chemistry od Simone Elkeles. Skutočne, ešte som ju nečítala! Tak hádam to konečne napravím.

Neliss

8 komentárov:

  1. Na Perfect Chemistry som počula len samé chválne recenzie. :D Sama sa na ňu chystám... raz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Úžasná kniha, strašne moc sa mi páčila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mmchdm, teď jak vzpomínaš znovu Goddess Test... už jen proto si ji taky přečtu. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. The Goddess Test som si chcela prečítať aj po tom, čo som čítala všetky tie negatívne recenzie. Ale po tej tvojej som si to zrejme definitívne rozmyslela :D Tak som zvedavá, či ma od Perfect Chemistry odradíš, alebo mi skôr pomôžeš šupnúť to o pár priečok hore :P

    Inak, správu o mojom editovaní nemusíš brať až tak tragicky! :D Jednotky som sa dotkla len minimálne :D Určite :D Majma mi dodatočne opravovala gramatiku, takže som sa na to proste musela pozrieť, no, a teraz pracujem na trojke, takže je všetko v poriadku! :D A ďakujem pekne za tú milú poznámku, ale ja som to už kamsi poslala! :D No ak by od nich aj výsledok pozitívny bol, definitívny výsledok i tak nebude natoľko pozitívny, ako by som si želala, čiže je to zrejme jedno :D A vieš, že ma tvoje konštatovanie, že tú novú sériu čítať nebudeš, akosi vôbec neprekvapilo? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fíha.:D Tak to si vážim, že tak dáš na môj názor...:D Aj ja som zvedavá, už dnes ju chcem začať čítať, tak uvidíme.:]

      Tak to som rada, že jednotka neprechádza obrovskými zmenami.:D Nie je za čo, no, to je blbé, ale tak - budem držať palce.
      Ehm a prečo?:D Som taká priehľadná?:D

      Odstrániť