15. 11. 2012

Možná jste si všimli...

No, ti, co četli moji recenzi na Dceru sněhu, si snad i všimli. Čehožeto? Nové rubriky, TIP (ve které se zatím nachází jen zmiňovaná Dcera sněhu a za pár minut tam najdete i celé Milénium a Zlodějku knih).

Tolik k informaci, o čem že to tu hodlám mlít. A teď k tomu podstatnému, alias co se bude v rubrice nacházet (vynechám ty kecy jako, že je to všechno subjektivní názor a nemusíte se mnou souhlasit, ale zároveň bych chtěla poskytnout vlastní prostor a pozornost těm výjimečným věcem a blablabla, protože to tak je a vám je to všem jasné. A na tom, jestli to patnáctkrát zopakuju nebo ne, to až tak nezáleží, žeano)
  • Recenze na knihy, které pro mě byly něčím výjimečné, chytily mě za srdce, zapsaly se mi do paměti...
  • Knihy, které budou v edičním plánu nějakého nakladatelství, případně právě vyjdou - a nějaké drobné info o nich. Ovšem ne ledajaké, ale ty, které jsou (mnou) dlouho očekávané, případně jsem je sama četla v jiném jazyce a mohu jen doporučit, etc. etc.
  • Články, které mě v knižním světě extra zaujmou a podle mě budou stát za přečtení. 
  •  Další (různé) blbosti nebo nové blogy, které jsou very important for you to know.
 No. Do rubriky budu přispívat čistě nepravidelně, protože interesting-facts nejsou na každém rohu, že ano.

Tak, informace o rubrice už máte a já jdu pracovat na recenzi... :)

10 komentárov: