4. 11. 2012

Na čekačce 11/12

Projekt by Fierush.

Musím konstatovat, že velká (hodně velká) většina knih z minula stále ještě platí, přečetla jsem jen Memento. Teď se proto pokusím na seznam dát i knihy, které vážně přečtu. Takže, zde je mých pět na listopad (plus ty zbývající čtyři za říjen):

Vlci sudet alias Tina Salo pět. Už jsem ji otevřela a přečetla prvních pár stránek a... Kayův úhel pohledu? Ano, prosím! Tohle si dám líbit^^

Posel. Markus Zusak. Četla to L. a líbilo se jí to. Víc důvodů už není potřeba,do této knihy se prostě musím pustit do nejdříve.

Dcera sněhu by asi byla efektivnější až v prosinci, protože bychom se třeba dočkali i sněhu, ale mám ji na recenzi, takže ji budu číst už tento měsíc. Docela se těším, vypadá to na zajímavý příběh...

Lolita! Oh, bože můj. Tu knihu se tento měsíc p.ř.e.č.t.u., i kdyby se kvůli tomu zhroutil svět. Stejně jako u Tiny jsem se už začetla... a pro nedostatek času ji zase po pár stranách vrátila na poličku. Brzy po ní ale zase sáhnu...

Horečka, protože se nemůžu dočkat, co Rein zase vyvede. A protože mě první díl bavil, a protože Míša* o tom pořád mlela... :)

12 komentárov:

  1. ach Horúčku strašne chcem! 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nedivím se, taky jsem takhle vzdychala :) Tak držím pěsti, ať se k ní dostaneš^^

      Odstrániť
  2. Holka mě z tebe vážně jedno klepne! :D

    Žádného z těhle miláčků jsem nečetla, až na Horečku teda... :D Posla bych si taky jednou chtěl přačíst, ale až po Zlodějce :)

    A mimochodem Míša* o tom mlela, aby tě poškádlila :D ;) Ale jenom z dobrého úmyslu, protože ses na ni těšila ještě víc, nemám pravdu?! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pardon, pardon, pardon :D

      Jojo, vím :) Tak ale honem, honem, sháněj Zlodějku! :D

      Jistě, že se na ni těším ještě víc, ale... štvalas mě :D

      Odstrániť
  3. Okrem Posla som ešte nič z toho nečítala. :) Ale Horúčku mám už nejaký čas vyhladnutú. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A jaký byl? Posel? :)
      Nedivím se. Cos říkala na první díl?^^

      Odstrániť
  4. Jeeej! :) POSEL ! Ne tak dobrý jako Zlodějka, ale jop, pořád je to Zusak♥ :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, něco v tomhle smyslu jsem už slyšela (:

      Odstrániť
  5. Horečka byla parádní. A Vlci sudet! Já se mohla z Kaye zblánit :D Žeru ho! Ale ještě jsem je nedočetla... šetřila jsem si je do tohoto měsíce, kdy vyšel poslední díl Tanec s carevnou. O bože, jak já se na něj těším! A víš, že Tina bude i zfilmovaná?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Grrr, sestro, já ti ublížím! :D
      Ano, ano, ano... akorát ta obálka je teda... ble, nelíbí se mi tam, mám svou představu :D
      Jé, Tanec, tak ten si budu muset sehnat :)) Taky se těším, jak si jej přečtu (:
      Áno, vím, už jsi mi to párkrát řekla... :D

      Odstrániť
  6. Lolita, Lolita. Tiež sa ju snažím prečítať. Je to úžasne napísané, ale akosi u toho nevydržím moc dlho. Vždy len zodvadsať strán. Ale raz to dám! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Já na ni nemám čas :(( Dáš, dáš! To si piš, že dáš! :)

      Odstrániť